![]() |
War
hoi,
ik (hegje), Kolkie en Ph03n!X zouden het leuk vinden om zondag 13 maart om 20.00 een war te houden met het spel 'unreal tournament' http://forum.leerlingen.com/vbb/atta...postid=1062213 kolkie zal dan een server hosten met een password zodat we ongestoord op elkaar kunnen knallen :evil: het leek ons leuk om een soort leerlingen.com vs scholieren.com te doen. contact me op hegggenschaar@hotmail.com of hegggje@gmail.com. of ik kijk wel in dit topic als het verdacht stil is in mn email :rolleyes: ik hoor het wel, de teams hoeven overgens niet gelijk te zijn. jullie mogen best 10 vs 3 doen hoor :cool: en plz geen cheats. is niet zo leuk :nono:http://forum.leerlingen.com/vbb/atta...postid=1062213 |
zondag moet ik werken, als het deck 16 is dan own ik jullie :D.
Shock Rifle only ;). |
ga tactical ops spelen
|
is dit trouwens de eerste versie van unreal tournament dan wil ik wel meedoen
|
ja, die ja.
ik speel normaal ook andere games, maar deze vind ik wel leuk voor een keertje tegen jullie (y) ik vind het best van deck-17 met shockrifle. ik zal onder het potje(s) de hele tijd screens maken, dan heb je ook nog een aandenken :p |
en heeft scholieren.com al een selectie gemaakt ???
zou wel vet zijn.... anders zullen we toch ergens anders tegen moeten spelen... als de captain van scholieren.com ff door wil geven wat de rest wild...(in dit forum) UT'99 War 3vs3 4vs4 enz. ??? Siper?Instagib?All weapens? (of 3 maps allemaal een keer??) CTF? TDM? Maps: (graag 2 maps opgeven (wel TDM/CTF) |
ik doe mee.. awsodish@gmail.com contact me..
|
ik doe ook mee denk ik. :) freakinaround@hotmail.com
|
ik wil ook wel mee doen contact jan_tiet_45@hotmail.com
|
en wie stelt zich voor scholieren.com op als (leader)(aanvoerder?)
|
er is hier geen leider. We zijn gewoon een paar n00bs die willen knallen.
:D Btw, liefst op een woensdag/dinsdag of maandag, moet namelijk gewoon werken van donderdag t/m zondag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ik moet hem zelfs nog installeren :(
|
Doom > UT
|
Citaat:
|
lang niet gespeeld
moet dan wel ff inkomen voordat ik jullie ga ownen :evil: |
In spelen doe ik niet aan, zolang we deck 16 maar spelen :D.
l33t moves doen :D |
Zondag 13 maart om 20.00
??? |
Kan ik niet moet ik werken, doe maar zonder mij anders.
|
we kunnen het wel vaker houden hoor :p als je de eerste keer niet kan.. maar heeft iemand nog geinstaleerd. moet ik updaten ofzo?? :eek:
|
Ik wil jullie niet mijn l33t skills laten zien, en natuurlijk jullie niet ownen.
|
UT'99
War Leerlingen.com VS Scholieren.com 13 Maart 20:00u 1e Map: TDM-Snipertown Sniper Limit 200 2e Map: CTF-ColaWars Instagib Captures 5 3e Map: DM-Deck16 All Weapens Limit 50 Players leerlingen.com: Hegje Kolkie Phoenix Players Scholieren.com: ??? ??? ??? |
dan kan ik niet moet werken
|
Citaat:
|
ik doe ook mee :cool: (y)
|
allemaal ook ge-update, dat we daar geen problemen meer mee hebben?
http://download.beyondunreal.com/fil...utpatch436.exe |
we hebben dus tot nu toe 2 spelers van scholieren.com...
superduck freakinaround er is nog minstens 1 persoon nodig.. meer mag altijd !!! wie durft zich nog meer op te geven? |
Ik twijfel trouwens nog..Door mijn router kan ik niet meer online gamen, maar we hebben nu nieuwe provider, maar die man moet nog komen om die router in te stellen enzo, dus ik weet niet of ik kan :s Ik hoop het :(
|
ah gaaf! Jammer dat ik zondag niet kan :( . Tactical Ops had ik ook leuker gevonden xD
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja is allemaal wle leuk :P
maar als er niet meer mensen zich aanmelden kunen we geen war spelen... of dan spelen we tegen 1of 2 dus 3vs2 is julie nadeel.. wij hebben er al 3.. (misschien 4 |
hallo.. doen er nog meer mensen mee van scholieren.com ???
|
blijkbaar niet :(
|
Ja maar ik moet werken :)
|
ben er helaas morgen ook niet, komt ineens iets tussendoor. :(
|
In een leuke Spearhead war had ik wel interesse in gehad.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17. |