![]() |
groeiremmende operatie ??
bestaat er een operatie dat zorgt dat je borsten niet meer groeien?
Zo ja,wat houdt het in? of weet een site waar het op staat |
volgens mij is dat niet operabel. ik denk eerder dat je met hormonen slikken verder komt. volgens mij kan je alleen opereren om te zorgen dat er wat rommelz uit wordt gehaald (dat je dus kleinere borsten krijgt), maar niet dat de groei remt.
|
Ik geloof niet dat ze dat zomaar doen, maar alleen uit medische redenen.
|
Citaat:
|
je kan ze toch gewoon laten verkleinen nadat ze gegroeid zijn, of misscien kan dat nu al gewoon.
ik weet ni of je ze kan laten stoppen met groeien, misschien met hormonenkuur ofzo???? |
Citaat:
En een borstverkleining zie ik eigelijk niet zo zitten, omdat je volgens de plastisch chrirug tot je 24e doorgroeid en ik nu lfink in de groei ben, ik heb weinig zin om nu al in me te laten snijdn en een paar jaar erop weer. Ook vind ik de risico's te groot, dus als ik een bvk doe,denk ik dat ik ermee wacht tot ik kids heb. |
Ik heb met 'n meisje in de klas gezeten op de basisschool en die had in groep 7 of groep 8 al cup b. Volgens mij moest zij pillen slikken waardoor de groei zou stoppen. Ik heb geen idee wat voor pillen (waarschijnlijk wel hormonen) maar het kan dus wel lijkt mij.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |