![]() |
Wat mis jij op je mobiele telefoon???
Wij zijn voor school bezig met een project een java midlet te maken voor op de mobiele telefoon. Dit moet een revolutionaire applicatie zijn. Dus waar ligt het gat in de markt?
Wij zouden graag willen weten wat jullie handig lijkt om op de mobiele telefoon te zien in de toekomst? Het moet wel iets software matigs zijn dus geen hardware functies. alvast bedankt! |
ik heb geen mobieltje en hoef er ook geen, maar ik denk dat controlfreaks die met het OV reizen wel een applicatie zouden kunnen gebruiken waarbij ze via een aansluiting op een PC de vertrektijden van hun meest gebruikte treintrajecten en buslijnen inkunnen laden en opvragen
maar misschien bestaat dat al, ik doe niet aan mobieltjes :p |
Ik mis helemaal niks, Hij belt, smst en heeft een kalender/agenda functie. Dat is alles wat ik nodig heb.
|
Ik mis de goede oud telefoons..
Zonder die kansloze spelletjes, nutteloze camera's, satelietsystemen... etcetc.. ik wil gewwon een simpele kleine GSM, want ik wil ermee bellen... |
Vraag het eens na in de Br33z4h community, die mensen zullen vast wel 100en ideeën voor je hebben...bijvoorbeel een NL->Br33z4h converter ofzo :p
|
lol @ die converter :D:D
wat ik wel graag op mn mobiel zou zien is bv een zoekfunctie voor notities/afspraken en evt sms. Maar ik denk dat dat eerder in de firmware moet zitten, dan dat het een aparte applicatie moet hebben |
volledig customable mobiel, waarop je dus niet alleen ringtone's kan veranderen, maar ook de menustructuur, kleuren. en bepaalde functies aan/uitschakelen
majah, dan praten we niet meer over 1 simpele java midlet... |
Verder kunnen inzoomen op een gemaakte foto. (y)
|
Wat mij handig lijkt, met al die infrarood en bluetooth van tegenwoordig, is dat je, als je iemand aan je telefoonboek wil adden, je de telefoons alleen maar zo hoeft te houden dat ze elkaar 'zien', dan een sneltoets-combinatie intoetst zodat de nummers automatisch aan het telefoonboek worden toegevoegd.
Misschien bestaat het al, ik heb nog een Nokia 3310 en ben dus totaal niet op de hoogte van dit soort onzin, maar het lijkt mij wel handige shizzle. |
Citaat:
Citaat:
|
Er zit juist teveel op.
|
Citaat:
Klein, licht, en doet het nog steeds :D |
Een nieuw TOF spelletje ala snake, of tetris. Simpel & verslavend.
|
Citaat:
Ohw, wel een belngrijke feature: Tril functie :) |
Citaat:
Als je nu nog een Pocketline Swing had, een Ericsson GF768 of een Siemens C10 ofzo, dán kun je zeggen: dat is een goed oud toestel dat het 'nog steeds' doet. |
Citaat:
|
er bestaat al een applicatie waarmee je andere telefoons kan overnemen ;) misschien kan jij een chat applicatie via bluetooth maken
|
mijn GSM kan geen kleine letters maken, alleen maar hoofdletters. Stop dat erin (y)
Citaat:
|
Citaat:
ook als je de letter ingedrukt houdt? |
Een zendertje in elke mobiele telefoon zodat je kan zien waar iedereen zich bevind op dat moment zodat ik niet steeds moet sturen: waar ben je? :D
|
een redial knopje
|
Citaat:
edit: Ik heb ook een kut-T9, op mijn Sony T630 was dat een stuk beter. |
Citaat:
Van mij mogen ze eens die camera en andere zooi eruit gooien, een telefoon is om te bellen/smsen, voor foto's of mp3's koop ik wel andere zooi, evenals met spellen. Van mij mag ook de batterij duur omhoog. Plus de kwaliteit van die schermpjes, bah ik kijk me daar scheel op. |
Het is een telefoon, dus ik mis niets. Hij kan bellen, dus.
|
Citaat:
|
wat ik mis op mn mobieltje : het forum, natuurlijk.
|
Ik mis helemaal niks. Hij belt, smst, heeft een kalender/agenda functie, heeft een radio, infrarood,simpele bediening,en hij is klein. Hopenlijk doet ie het nog jaren.
|
Ik mis vooral MIDP2 op mijn telefoon, maar dat zul je er wel niet opkrijgen zeker?
Misschien is dit een idee: http://gathering.tweakers.net/forum/...sages/1011587/ (eventueel gewoon uit te voeren met een applet en pc-progje, dus geen zelfgemaakte elektronica) |
Wat is een mobiel? ;p
Ik mis de gratis-heid van de mobieltjes, het mag allemaal wel lekker goedkoop aangezien ik platzak ben. die games enzo, al die extra's zijn onhandig (behalve kleurenscherm :D) Maar aangezien die dingen telkens kleiner worden, en mijn vingers telkens groter, kom ik met het briljante idee van touch-screen! (absoluut niet gejat van normale PDA's of de Nintendo DS) |
Meer opslagruimte voor smsjes, dat is het enige wat ik op mijn mobiel mis. :o Ik heb een 3410, en vind 'm nog steeds erg prettig. Nog nooit, echt nog nooit een probleem mee gehad en hij gaat al meer dan 2,5 jaar mee. (y)
|
Citaat:
En een rss-reader zou ook heel handig zijn. |
maak een trojan voor een mobiel :cool: :D :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Goh wat waren dat krengen zeg. |
Waterdicht voor als je'm in de plee laat vallen.. En dat je'm ook gebruiken als taser lijkt me wel wat.
|
Geluid want het geluid is kapot.
gr Laura |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28. |