![]() |
Purno de Purno
'Keek' er vroeger naar... als onschuldig klein meisje. Vond het meestal eng :confused: waarom weet ik ook niet. Waarschijnlijk vanwege de Kittelaar...
Het is gewoon eigenlijk een heel 'vieze' serie als je er over nadenkt. :bloos: Anyway keek iemand daar vroeger ook naar? Wat vond je er toen van en wat vind je er nu van... want ik vind t persoonlijk gewoon een rare serie voor kinderen, want daar was het toen voor bedoeld (werd uitgezonden in Villa Achterwerk, zondagochtend tussen 9.00 en 11.00) http://www.diex.nl/pivot2/images/puranim.gif |
Vond er niks aan :/
|
Het is idd een belachelijke serie ( VPRO he)
Heb er nog een videoband van, en er zitten echt rare stukjes tussen. Pedo de postbode, die graag aan postzegeltjes likt :s Vond het vroeger wel wat leuker dan nu, het is zo langdradig, je moet dan ook geen 4 afleveringen achter elkaar zien. |
Ik vond het geniaal en ik vind het geniaal :o (y)
Het was gewoon niet alleen op kinderen gericht, waardoor het nu nog altijd super is. Het was ideaal voor kinderen zoals ik, die jeuk kregen van telekids e.d. De irritantjes, stomme eend, buurvrouw, de kittelaar.. stuk voor stuk geniaal. Een grote neger in een condoom-pak! Wat wil je nog meer????? :D (y) (y) (y) |
omg, waarom weet ik dat allemaal niet meer (n) :(
|
Ik zit al 2 uur na de denken waar ik dit nou van ken, maar was het ook niet een stripverhaaltje in de "Hello You"?
|
Oh ja dat keek ik ook :) Allerlei herinneringen komen nu weer bovendrijven.
Twee jaar geleden zat er iemand op mn school die sprékend op purno leek, alleen dan zonder paars pak. |
toen was het wel leuk, nu weet ik niet, al jaren niet meer gezien
|
Citaat:
keek t ook wel vond t soms leuk, meestal gewoon vaag |
Ik keek ook altijd naar Villa Achterwerk en dus ook naar Purno de Purno. Ik vond het wel grappig, maar ik denk dat als ik het nu nog een keer zou zien, ik het meer zou waarderen aangezien ik nu de pedo- en condoomgrapjes wél snap. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Purno was geweldig, al begreep ik de grappen toen nog niet zo :o
|
Purno de Purno is natuurlijk altijd te bekijken op de villa site :cool:
|
:eek: (y)
|
Net als Rembo & Rembo, mevrouw Ten Kate, white cowboy :) enzenz
|
ik vond (en vind) dat echt een verschrikkelijk program..
|
Citaat:
|
sapperedosio :D
|
Gelukkig 2 bevestigingen, dan laten mijn hersens het dus nog niet afweten. :p
|
Citaat:
jammer want had wel zin in een beetje jeugdsentiment. |
Citaat:
Toen ik de "Hello You" las in groep 7 en 8, vond ik zijn strip al dom - en nu nog steeds. :s |
Citaat:
(Y):D |
omg nu ik het ook weer terug zie http://forum.fok.nl/icons.php/36705/purno1.jpg
btw. The White Cowboy erg droog :cool: |
Purno is echt de man!!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
|
dat was echt cool..sexuele voorlichting zo als het hoort..
|
blugh vond dat altijd zo saai(n()
|
Citaat:
|
Prachtige serie. Zowel het eerste als het tweede seizoen zijn zeer de moeite waard.
|
Citaat:
En Purno is natuurlijk belachelijk cool :D , ik weet nog dat ik het als klein jochie altijd verbijsterd met open mond zat te kijken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55. |