![]() |
http://www.dumpjeschatje.nl
wat vind jij de beste dumptip?:D
|
Zeg gewoon dat er spanningen waren, bewijs het maar eens ;) (y) :D
leuke sig trouwens :D |
Ik had hier van de week al over gelezen ja:o
Om eerlijk te zijn vind ik het initiatief van GoGo tours echt belachelijk en kansloos en de site afgrijselijk erg:o. Als je het uit wilt maken voordat je op vakantie gaat om daar lekker rond te kunnen sletten ben je triest en zielig bezig:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben het eens met Wolter B :)
kutreclame :mad: |
In de krant (de metro van gisteren) stond een stukje waarin ze zeiden dat de jongeren wel zouden beseffen dat het als grap enzo is.
Nou, er zullen vast mensen zo ziek genoeg zijn om die mails enzo te sturen.. |
toch maar eens op de site gaan kijken...
|
tsja, best triest eigenlijk
|
Het is redelijk triest, maar als je het met een korrel zout neemt zitten er best grappige dingen tussen. :)
|
'Ik heb een TMF-ID.'
|
Citaat:
|
beste dump zin.
Sorry schat ik kan nog niet binden mis mijn vrijgezellen leven. Ik hou heel veel van je. Maar ik zit gewoon niet lekker in me vel. Tjakka. +++++ ga altijd naar hem toe. Dan kan je direct weg. |
Klassieker: roep tijdens de sex de naam van haar moeder
:eek: |
lol man:D:D
kwam ik van de week ook al tegen dacht ik, of iig site-naam die zakelijke brief is ook kewl :cool: wel beejte sneu dat men niet zelf kan toevoegen en je bent er binnen 5min doorheen, maar wel leuk:) |
echt te sneu gewoon... dumpjeschatje.nl/// :| nouja
de beste dumptip? zorg dat jij degene bent die het uitmaakt? ik heb geen idee, kwerd altijd gedumpt... :rolleyes: maar wees eerlijk en draai er niet omheen. zeg wat je wilt zeggen en laat je niet afleiden. ohja, en vooral niet eerst sex hebben en het daarna gelijk uitmaken.. komt ook zo bot over... |
Die site.... :| :D
|
Ze mogen wel even vantevoren waarschuwen dat die site niet geschikt is voor epileptici of mensen met migraine :s
Verder is het precies dit soort kansloze, ranzige en uitermate kinderachtige onzin waardoor moslims het idee krijgen dat wij hier allemaal smerige zedenloze honden zijn. ;) |
Een vriend van mij had gisteren tijdens school, toen die het artikel in de Metro had gelezen, de site bezocht.
Persoonlijk houd ik helemaal niet van site's die helemaal in Flash zijn gemaakt en dat ook nog eens duidelijk te zien is. Maar ja, het past wel bij de doelgroep. :s |
hele trieste site... :rolleyes:
maar de beste dumptip is om te zeggen dat je spontaan lesbisch bent geworden! :D |
Je broer. Je beste vriend.
Tegelijk. |
Citaat:
|
eindelijk een site waar ik echt wat aan heb!
|
Geachte relatie,
Hierbij wil ik per direct (en dus met onmiddellijke ingang) onze relatie opzeggen. Over deze beëindiging kan niet gecorrespondeerd worden. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben. :D |
Deze site is echt te ziek voor woorden.
Zelf net eergister 'gedumpt', nouja,... hij heeft het uitgemaakt. Begon met de woorden (door de tel) ik denk dat we eens moeten praten. Nouja.. toen was het al wel duidelijk.... :( |
Citaat:
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Dààrom wist je niet wanneer ik weer mocht langskomen, hè?! :mad: :( :p |
Citaat:
|
:D (n)
|
Hmz, het is nou niet alsof mensen dumpen mijn dagelijkse hobby en bezigheid is oid. En via een flauwe grap vind ik gewoon ziek eigenlijk.
|
Citaat:
|
Een berichtje op zijn/haar voicemail inspreken. Dat kost ook nog geld voor de ander. :o Lekker laf. :p
nee, geen ervaring mee. |
eentje die ik een keer te horen heb gekregen: 'je bent als een zusje voor me geworden' :rolleyes:
en: 'houden van jou is overgegaan in irritatie en dat zal nooit meer veranderen' o.i.d (n) daarna heb je niet zoveel zin in een pauze of om het nog een keer te proberen of zo, dus die werken wel |
|
Citaat:
|
'Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij.'
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahahaha :D
'Het ligt niet aan jou, maar aan mij.' Dat is werkelijk de slapste zin die ooit gebruikt zou kunnen worden, alleen een hybridisch weekdier zou dat durven zeggen. |
''sorry schatje, maar ik moet even over mijn gevoelens nadenken en ik denk dat het slim is als je me de komende maand belt''
toen een vriendin dat tegen me vertelde wist ik wel hoelaat het was. :D dumpe is altijd kut, maar ik word liever gedumpt dan dat ik dump. dumpe kan ik niet goed, daarintegen gedumpt worden kan ik SUPER!! :D gewoon 3 weken niet belle ofzo... of verjaardagen vergeten... Werkt altijd. |
|
Citaat:
Ontopic: Verberg een slipje in zijn tas en ontdek het bij toeval. Wel eerst het prijskaartje eraf halen. :cool: |
Ik heb iemand anders.
dat werkt, en dat vind ik lief ook, omdat de ander dan heel boos op je kan zijn,en woede is altijd beter dan pijn. |
Citaat:
|
Citaat:
MEESTERLIJK! :D (ben vandaag een btje flauw dus dan komt zo iets nog bter over :P) |
Citaat:
|
topsite!
|
hihi omg die site :cool:
"ik moet echt meer tijd aan mijn studie besteden" <3 geniaal. |
Wat een goedkope site, net als de reizen
|
Citaat:
|
trieste site
Er zijn genoeg domme mensen die daar serieus op in gaan en hun schatje dumpen. Maar sommige dingen zijn wel grappig, als mensen het als grap zien er niks mee doen tenminste. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05. |