![]() |
Filet Americain invriezen?
Een vraagje, kun je filet americain invriezen?
Ik weet wel dat je het in de koelkast officieel maar 1 dag kan bewaren, maar omdat het rauw gemodificeerd vlees is, weet ik niet of je het kan invriezen. |
Ja, filet americain kan je heel goed invriezen en dat moet je ook vrijwel meteen na aankoop doen, maar zodra je het gaat ontdooien moet je het ook zo snel mogelijk gebruiken. Dan kan je het niet nog een dag bewaren.
|
Ghe, ik eet het zelfs nog na 4 dagen :D
Maar AF kun je makkelijk invriezen hoor. Wat versta jij onder gemodificeerd vlees, trouwens? |
gadverdamme bah, weetje wel wat er allemaal in zit? :mad: :confused:
|
Citaat:
Maar al het vlees dat je koopt is rauw (bv gehakt) en kun je gewoon invriezen. Ik bedoelde dus met gemodificeerd dat er conserveringsmiddelen aan toegevoegd zijn. (Maar nu weet ik niet of dat bij gehakt ook zo is :o) Lekker ingewikkeld, maar je kunt het dus invriezen :p |
Citaat:
Want als student heb ik altijd veelste veel aan die bakjes :o |
Citaat:
Maja, zolang je er nooit ziek van bent geworden he... ;) Inderdaad kun je makkelijk invriezen ja. :) Wel eens gedaan. |
Citaat:
maar idd, wat de rest zegt, het is invriesbaar.. |
wij vriezen ook vaker een doosje in..
maar ja je moet het niet te lang bewaren.. |
De filet americain die tegenwoordig in de supermarkt te koop is, is makkelijk een week houdbaar, door allerlei conserveringsmiddelen en allemaal andere lang-houdbaar middeltjes.
De filet van de slager is misschien minder lang houdbaar, omdat die 'vers' gemaakt wordt. |
Maar hoe vers is vers nu eigenlijk?
Zo een leuke vraag, waar je eindeloze discussies mee kan houden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
na een week in de koelkast eet ik het nog op en ik heb nooit ergens last van gehad.
als je er geen rare dingen mee doet en het goed verpakt dan kan je het wel een weekje in je koelkast bewaren:) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03. |