![]() |
Het alom gerespecteerde en vooral leuke "onder invloed heb ik geproduceerd: " -topic
Ik heb besloten dat het hier, op dit forum, wel weer eens tijd word voor leuke, ontspannen dingen, zoals dichten/rijmen/iets creabea´s doen onder invloed (Y)
Ik en mark zijn aan de HaiKu´s geslagen de afgelopen tijd, hoewel ondergetekende niet nuchter is, en zijn tegenspeler wel, zien we ff door de vingers dat mark een nuchtere neger is, en mag hij hier ook posten :D TS begint ;) Jouw liefdessap Het zwoele blacklight toont de vlekken van jouw liefdessap verspreid over mijn bekken Je gaf me een drankje midden op de dansvloer maar daar liet je het niet bij nu voel ik me een hoer Je spoot mij onder ik ben een slet, een del hard anaal pakte je mij maar lekker was het wel "Haiku" heroinehoer, je doet het voor smack en dus neuk je zonder jas "haiku" Je bent een hoertje die in de winter neukt voor drugs en ook nog aids "haiku" huidkankercellen, heb je er genoeg van dan voelt ook winter warm Aan u, lezer, de eer om ons, de lezers, nu versteld doen te laten staan met uw creativiteit en humor (Y) |
aight. :D
schimmelinfecties zijn een goed onderwerp om over te oreren .. Chemotherapie in de Winter is goed voor otters met kanker .. leprozen zijn erg vriendelijke mensen die je van alles gunnen |
thug life haiku
neger ik hou het straat zoals een wegwerker ze het liefst ziet, yo |
thug life haiku
een echte neger die weet dat een haiku de mofo bomb is, shit idem Bad-ass-pimp mofo je weet toch neger shit ik play je als een chick |
neger, shit ik ben
zo straat dat zelf je oma de deur niet uit durft |
mijn pipa blaft je
hoofd eraf als je niet snel die smack levert, swa |
ik zal ff zoeken naar mn gare creaties ;)
|
als je niets te doen hebt ga je je Pink Floyd collectie in kaart brengen :o
├───Pink Floyd - 1977 - Animals ├───Pink Floyd - 1975 - Echoes in the Gardens 192K ├───Pink Floyd - 1973 - Dark Side of the Moon (LIVE) ├───Pink Floyd - 1972 - Obscured By Clouds ├───Pink Floyd - 1971 - Relics ├───Pink Floyd - 1970 - Atom Heart Mother ├───Pink Floyd - 1969 - Ummagumma - Live Disc ├───Pink Floyd - 1969 - More ├───Pink Floyd - 1967 - Piper At The Gates Of Dawn ├───2003 - Pink Floyd - The Dark Side Of The Moon 30th Anniversary ├───2001 - Pink Floyd - Echoes The Best Of Pink Floyd 2CD │ ├───Pink Floyd - Echoes - The Best Of Pink Floyd CD1 │ └───Pink Floyd - Echoes - The Best Of Pink Floyd CD2 ├───2000 - Pink Floyd-The Wall Live-Is There Anybody Out There │ ├───CD1 │ └───CD2 ├───1999 - Pink Floyd - Legendary Rock Stars Greatest Hits ├───1995 - Pink Floyd - Us and Them - The Symphonic Music Of Pink Floyd ├───1994 - Pink Floyd - the nights of wonder S-256K ├───1994 - Pink Floyd - The Devision Bell ├───1988 - Pink Floyd - Delicate Sound Of Thunder ├───1987 - Pink Floyd - A Momentary Lapse Of Reason ├───1983 - Pink Floyd - The Final Cut ├───1979 - Pink Floyd - The Wall ├───1975 - Pink Floyd - Wish You Were Here ├───1973 - Pink Floyd - Dark Side of the Moon ├───1971 - Pink Floyd - Meddle ├───1969 - Pink Floyd - UmmaGumma (STUDIO ALBUM) ├───1969 - Pink Floyd - The man the journey ├───1968 - Pink Floyd - A Saucerful of Secrets ├───1972 - Pink Floyd - Live At Pompeii ├───1974 - Pink Floyd - brain damage - DSOTM soundboard live ├───1984 - Pink Floyd - In Floyd We Trust ├───1993 - Pink Floyd - Prism NOT COMPLETE ├───Pink Floyd - Double Hits Collection Vol 1 ├───Pink Floyd - [1968] The Early Singles ├───Pink Floyd - [1970] A Trick Of The Light ├───Pink Floyd - [1970] Smoking Blues │ ├───CD1 │ └───CD2 ├───Pink Floyd - [1971] Byte Of Talisman ├───Pink Floyd - [1971] Meddler ├───Pink Floyd - [1980] Azimuth Coordinator │ ├───CD1 - Wish You Were Here (April 8th, 1975 - Vancouver B.C.) │ ├───CD2 - Wish You Were Here (April 8th, 1975 - Vancouver B.C.) │ ├───CD3 - Animals (July 6th, 1977 - Montreal, Quebec) │ ├───CD4 - Animals (July 6th, 1977 - Montreal, Quebec) │ ├───CD5 - The Wall (February 7th, 1980 - Los Angeles, USA) │ └───CD6 - The Wall (February 7th, 1980 - Los Angeles, USA) ├───Pink Floyd - [1981] A Collection Of Great Dance Songs ├───Pink Floyd - [1982] The Wall (Soundtrack) │ ├───CD1 │ └───CD2 ├───Pink Floyd - [1988] Nothing Is Changed │ ├───CD1 │ └───CD2 ├───Pink Floyd - [1990] Pink Is The Pig ├───Pink Floyd - [1990] The Return Of The Sons Of Nothing ├───Pink Floyd - [1994] Great Gig On The Moon ├───Pink Floyd - [1994] Mutinae │ ├───CD1 │ └───CD2 ├───Pink Floyd - [1994] West Coast Trip │ ├───CD1 │ └───CD2 ├───Pink Floyd - [1995] Pulse (Live) │ ├───CD1 │ └───CD2 ├───Pink Floyd - [1997] Childhood's End │ ├───CD1 │ └───CD2 ├───Pink Floyd - [1995] Stranger Than Fiction ├───Pink Floyd - [1997] Best Ballads ├───Pink Floyd - [1967] A Saucerful Of Outtakes ├───Pink Floyd - [1970] Zabriskie Point Soundtrack │ ├───CD1 │ └───CD2 ├───Pink Floyd - [2004] The Complete Zabriskie Point Sessions ├───Pink Floyd - [1967] Tonight Let's All Make Love in London ├───Pink Floyd - [1994] Take It Back ├───Pink Floyd - [1983] Rarities Trough The Years [INCOMPLETE] │ ├───CD1 │ └───CD2 ├───Pink Floyd - [1995] Pulse │ ├───CD1 │ └───CD2 └───pinkfloyd & orbital |
ik ben het creatiefst als ik stoned ben eigenlijk.
http://img.photobucket.com/albums/v6...ebijdeput1.jpg http://img.photobucket.com/albums/v6.../Untitled1.jpg |
of je laat in een gare bui een vriend geloven dat je een ontzettende pimp bent en dan maakt ie een tribute foto voor je :cool:
http://img.photobucket.com/albums/v304/sjek/PIMP.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
ej neg0rz: haiku's hebben altijd iets met de natuur of het jaargetijde te maken.
|
Citaat:
mja, een jaargetijde en 'n dier.. dat is alles.. maar fuck die shit als 't over negers gaat. |
Citaat:
|
hehe :D
mja, ik wilde iets met 'dan mag je hun hand houden' oid, maar dat werden teveel lettergrepen. :D |
stekelvarkens zijn
de negers van de winter want stoer zijn ze wel |
up van 10 maanden, maar dat mag ook wel :p
Als een verstrooide pastoor stond je daar op straat te prediken tot god dat de mensheid echt bestaat |
Citaat:
|
Of mijn vriend en ik, ligt aan de beleefdheid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Te laat, te laat, zei
winnetoe, het zaad is al naar binnen toe, yo Plagiaat de gekste :D |
briljant tho :D
|
als een harde paal
stond ik daar op de wallen met een slap verhaal |
praat als een piraat
avast yarr har harr yar yarrrrrr en een fles vol rum |
yarrr \m/
|
net als toen en nu
vroeger was altijd beter maar maandag blijft kut |
jochem van de bank
is gewoon een cijfer geil en vies mannetje |
Wat the fuck is een haiku en hoe maak ik dat?
|
5 lettergrepen
en dan 7 lettergrepen 5 lettergrepen :p |
drugs & alcohol
zijn louter vuige zaken waar ik veel van hou |
Jullie 'haiku's' zijn dus mooi geen echte haiku's.
|
Want haiku's gaan over natuur of zo en of ander/nog meer bladieblaat?
|
een klein lijntje sneeuw
vliegt vrolijk langs mijn septum god i love cocaine The seasonal theme. Each Haiku must contain a kigo, a season word, which indicate in which season the Haiku is set. For example, cherry blossoms indicate spring, snow indicate winter, and mosquitoes indicate summer, but the season word isn't always that obvious. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En verder niet zo zeuren. Het is Dop niet.
|
een echte neger
playt die bitches nog harder dan zijn oma zou doen. Om maar even een up te doen van 2 jaar en bijna 5 maanden :p |
Een echte gangsta is de man, en bewijst keer op keer op nationale tv dat ie zonder haar kan. Respect voor kale mensen is de boodschap maar fan van de teletubbies is hij wel met zijn geheime teletubbie venootschap! Gangs from NYC respect:cool:
http://msnbcmedia4.msn.com/j/msnbc/C..._11a.widec.jpg Altijd al afgevraagd waarom ie dat ding op z'n kop had zitten.. Ohja massive up wel :) |
Op zich heb ik geen moeite met deze up omdat het een leuk en tijdloos topic is. Het is echter dan wel de bedoeling dat er dan ook echt dingen gepost gaan worden die onder invloed gemaakt zijn. ;)
|
ik heb nog een tering lading aan dingen die ik gemaakt heb toen ik onder invloed was, dus maak je maar geen zorgen :p
|
Beter ga je ze posten. :)
|
De verzameling troepen was al aanwezig
alleen de opbouw duurde even Aan de grens werd het steeds drukker de grens tussen gezond en ziek Nu is het gevecht losgebarsten de invasie is begonnen Witten sterven met bosjes tegelijk terwijl de agressor triomfeert gestuctueerd vallen ze aan zonder veel tegenslag hun doel bereikt Maar hulp is in aantocht “compagnie penisciline meld zich sergant” Hulp is gearriveerd maar is het wel op tijd? |
Ik zit in de kamer,
mensen lezen een boekje ik hoor een boorgeluid ogen kijken angstig naar de deur de assistente kijkt me aan zonder lente in haar ogen de deur vliegt open ik hoor mijn naam aarzelend loop ik er naar toe het liefst ren ik er van weg binnen zie ik mijn angst verdwijnen de tandartskamer wordt verbouwd |
bier is lekker,
bier is gezond, ik loop graag buiten in mn blote kont |
de zon schijnt door het glas
de druppels verdampen ik wou dat ik niet zwanger was al die vervelende krampen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31. |