![]() |
Jouw irritante eigenschap?
Wat is jouw irritantste eigenschap?
Ik tril altijd met mijn been zodat anderen zich niet kunnen concentreren (soms is het nog erger als ik dan ook nog langs iets schuur oid, maar ik kan er toch niets aan doen want het is een reflex :| ) Ook wil ik weleens dingen zeggen die ik niet meen maar er toch zomaar uitfloepen waardoor ik weer eens iemand ongewenst een beetje boos heb gemaakt :s |
Ik verbeter mensen als ze fouten maken.
Ik vind mezelf het einde. Ik denk dat dit topic onlangs al gepasseerd is. |
Als ik mensen niet aardig vind, probeer ik ook niet aardig te doen, of sociaal. Meestal.
|
Ik ben een chaotisch persoon, en dat is soms best irritant voor mijn medemens.
|
Ik kan enorm betweterig zijn
|
Lui zijn.
|
Citaat:
Ik ben altijd zo asosciaal om elke morgen te laat op te staan en daardoor buiten adem op school aan te komen. En dan natuurlijk vergeten mijn tanden te poetsen terwijl je iedereen in de buurt buiten adem in het gezicht hijgt. |
Ik kan moeilijk wennen aan dingen die plotseling veranderen.
|
ik kan weken niets te doen hebben en nog geen aandacht aan anderen besteden.
|
Ik kan heel moeilijk doen over spelfouten. Vooral mensen in mijn werkgroep moeten het nogal eens ontgelden.
|
Ik heb altijd gelijk.
|
betweter, vooral op taalfouten
|
Citaat:
|
Citaat:
dus heb ik altijd gelijk :o |
Ik ben nogal perfect.
|
Ik tril ook met mijn been, heeft ook iets positiefs want ik verbrand bergen calorieën op die manier:p
Verder kan ik nogal zeuren:( |
ik ben een sadist
ik denk dat dat wel genoeg zegt |
Citaat:
|
ben lui, betweterig, chaotisch en slordig
|
Ik dram altijd door totdat ik m'n gelijk krijg.
|
dat veel het ene oor in gaat en meteen het ander oor weer uit vliegt..
|
Ik laat m'n gewrichten kraken onder proefwerken waarmee ik iedereen's concentratie behalve de mijne verpest ( :cool: ).
Ik verbeter elke taalfout die ik zie, al is het nog zo klein en onbelangrijk. Ik ben ongelooflijk arrogant. Met goede reden. Ik ben sadistisch ingesteld, kan vaak de lach niet onderdrukken in situaties die eigenlijk niet grappig zijn voor de "beschadigde" partij om het maar even zo te brengen :o Ik laat het heel duidelijk weten als ik iemand niet mag. (zeg recht in het gezicht iets als: "waarom denk je dat ik zo ver weg ging zitten? ik mag je niet." (zo klinkt het niet zo hard, maar het komt altijd hard aan blijkt wel weer :o Ik vind 90% van de mensen die ik ken (en ook de mensen die ik niet ken) ontzettend minderwaardig en aldus mijn tijd niet waard. Er is nog meer, maar hier laat ik het voor nu bij. |
Ik heb de foute neiging het op te nemen voor mensen die daar prima zelf toe in staat zijn.
|
Enorme sarcast.
|
Ik ben Chaos zelve
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb op altijd alles commentaar, en verbeter mense altijd.... Of is dat t zelfde? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben superieur en dat schijnt sommige mensen te irriteren.
|
Citaat:
ge zijt te laat :o |
Citaat:
;) |
Citaat:
Ik heb dus altijd, op alles commentaar. |
Citaat:
|
Citaat:
@Perfectme: Nee, de Belg op wie jij doelt kan zich slechts in de schaduwen mijner mantel begeven. |
Citaat:
Ja maar... :( Ik had als eerste gezegd dat die zinsconstructie niet klopt. :( |
Citaat:
Nee nu ben ik volledig overtuigd van je superioriteit. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dat is ver beneden mijn niveau :o |
Doe eens lief tegen elkaar.
Ik denk dat het voor sommigen best irritant kan zijn dat ik meestal een overdreven positieve instelling heb. |
Citaat:
@ rikkus: wat bedoel je daarmee? Ik word pissig als mensen niet onmiddellijk reageren op een post van me. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Betweterigheid misschien wel, of onaanspreekbaarheid.
|
Mensen niet snappen, en vaak dingen persoonlijk nemen.
|
Ik praat soms heel vaag alsof de persoon weet wat ik in me hoofd hebt.
Ik denk vaak dat mensen hetzelfde als ik denken. Ik wordt snel nerveus. Veels te serieus zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |