![]() |
Hoe lang ga je voor een concert?
Hoe lang van te voren zijn jullie bij een concert van je favo band?
|
Ligt eraan of dr file staat. :o
|
zo'n 4 a 5 uur...
Toen met Britney heb ik voor het Gelredome geslapen omdat ik als eerste binnen wilde zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uur, half uur zoiets
|
uhm, ligt aan het voorprogramma :)
|
Citaat:
hehe....ho! denk aan de dryathon! |
Als het begint.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij Melissa Etheridge was k dr ongeveer n uur/3 kwartier voordat de deur openging..... En toen nog anderhalf uur voordat ze begon.... Maar t was maar goed at we meteen naar binnen zijn gegaan toen de deuren opengingen.... We hadde de beste plaatsen :)
|
Ooit door vertraging + kaartjes vergeten bijna te laat gekomen voor Anathema, het voorprogramma was NET afgelopen.
Ideaal, achteraf gezien (Y) Voorprogramma's zijn kut. |
meestal een half uur na het openen van de deuren, dit is vaak het moment dat de eerste band bijna begint of net begonnen is.
vaak niet lang wachten bij de deur maar je mist ook niet echt iets. |
hangt van de band af, soms 3 uur soms 3 min.
|
Citaat:
|
halfuur ofzo dat je nog een beetje vooraan staat, of gewoon als de deuren open gaan
|
meestal midden in het voorprogramma
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kom bijna altijd te laat
|
Interessanter is de vraag: hoe lang blijf je na het concert?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon tot sluiten lijkt me, tenzij je de trein moet hebben, dan tot de trein natuurlijk
|
Euh ja maar what about after parties
|
Voor het gebouw buiten of in de trein? Ruimte zat!
|
ligt er aan, heb ik het zelf geregeld?
hoe laat speelt de band? is de eerste band interessant? heb ik al zin? heb ik thuis drank? in principe meestal zo ronddat de eerste band begint, maar soms ook al al gaan de deuren open als ik geen kaartje heb of thuis geen alcohol heb. Als ik zelf moet coordineren dan ong 3 uur tevoren. |
ligt aan het concert, maar meestal ga ik toch wel een aantal uur (5-6 uur van te voren met de trein weg) van te voren, zodat ik nog 3 uur moet wachten totdat t concert begint.
|
Citaat:
|
Als het begint/net te laat.
|
Citaat:
Mooi excuus voor jou om op te scheppen over je kwaliteiten als concert coordinator Je programmeerd zeker ook in de ahoy |
Citaat:
Er moet wel een erg goede support zijn wil ik daarvoor te vroeg in de zaal gaan zitten met allemaal wannabe-groupies. |
lekker boeiend zeg
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34. |