![]() |
hoe ver ben je bereid te reizen voor een komsnert?
belgië voor graspop is voor mij nog altijd het verste dat ik ooit gegaan ben. wellicht ga ik ook wel nog verder, maar dan moet het wel in een interessante stad zijn waar nog meer te doen is (maak ik er een weekend van).
u? |
Ik moet poepen. :(
|
Nou ja, naar hongarije voor n festival. Maar dat was ook meteen vakantie enzo. Verder < 4 uur
|
Citaat:
|
zolang ik een slaapplaats heb, ga ik overal heen :d ik hou wel van reizen eigenlijk
|
Maakt niet uit, zolang mama&papa het maar goed vinden. :P
|
Citaat:
ja, naar breda enzo :o ik ben bereid voor een band die ik een beetje graag wil zien, een uur te reizen, voor een band die ik heel graag wil zien wil ik best een paar uur reizen. |
ik heb geen ov dus een half uur is meer dan genoeg
misschien voor otto ietsje meer maar ja er komt veel shizzle in amsterdam dus ik ben niet gewend om te reizen. |
Citaat:
- 2 uur max. Henk Mul ! |
Ik weiger de randstad te verlaten tenzij er een heeeeeeeele goede reden is.
|
tot nu toe van randstad naar gent, maar daar meteen ff wat vrienden opgezocht.
Vorige week randtad nijmegen (damn, das dus even lang als naar Gent) en maybe binnenkort Engeland, maar dan doe ik er wel meteen weekendje weg bij, wil zowiezo wel weer even weg, dus dan meteen concertje erbij |
ligt eraan, denk ongeveer 3 a 4 uur als maximum
|
Het maakt me geen fuck uit. Waar Oasis speelt, ben ik ook. Naja, niet naar Amerika, maar wel Europa. Alhoewel Amerika nog wel eens kan komen. ~_!
|
ik heb eens een rockabilly bandje gezien in londen, maar dat was toevallig in de straat waar we sliepen met school
ergens in een donker kelder cafeetje, best vet |
voor een komsnert hoef ik alleen maar naar de keuken te reizen en das nie zo ver dus..valt mee
|
Citaat:
ik doe een particuliere opleiding op HBO niveau. KATJING :( |
Tja, ben naar Blind Guardian geweest in fokking RIJSSEN, dus wel een end bereid ja...
|
nederland ( eindhoven/breda ofzo)
ik woon in België. |
en het dichste bij??
ik kan vanaf de achtertuin Fields of Rock zien :S:D |
Als het echt een goede band is behoorlijk ver. Maar buiten de landsgrenzen denk ik toch alleen voor een festival. Ik heb nog geen OV, toen ik bijvoorbeeld naar Tiamat, Pain en co. ging was ik meer kwijt aan de trein en bus dan aan het kaartje voor het optreden zelf. Dus daarom moet het toch wel de moeite van het geld waard zijn...
|
als ik geld zat heb om te reizen (als het buiten NL is) maakt het me niks uit, en voor binnen NL ik heb OV, dus als ik een slaapplaats heb vind ik alles best
|
Citaat:
Henk Mul ! |
Citaat:
Henk Mul ! |
Ik mis mijn OV :(
|
Citaat:
Henk Mul ! |
Citaat:
Henk Mul ! |
ik ga dinsdag naar leuven :)
[edit] en dit jaar voor de 3e keer naar schotland voor TITP, maar das dan met vakantie eraan vastgeplakt |
verste tot nu toe 3 uur rijden (caliban release show)
ik wil een keer na NY voor hellfest :) |
als het in het weekend valt en er is een écht leuke band en ik kan vervoer regelen wil ik best ver reizen.
anders gaat t feest niet door :( nog geen ov... |
Citaat:
|
euhm, ik woonde toendertijd in een vaag dorpje in oost - grunn en ben naar tilburg/rotterdam gegaan voor Apc, dat was denk ik het verste tot nu toe.
|
Van Enschede naar Weert per trein, voor het concert van the Doors of the 21st century. ^_^
|
Citaat:
en ga het waarschijnlijk ook doen volgendjaar.. |
vanaf Den Haag:
Werchter (bij Leuven) Coldplay (in Dusseldorf) |
ik ben naar venlo gegaan voor punkmarathon, naar maastricht voor midsummer hc event en ik wil dit jaar naar Wasted in engeland :cool:
|
voor een kom snert loop ik gewoon naar de super :rolleyes
|
verste voor mij is Londen
|
Peawees & Sonic Dolls @ Underground in Keulen, duitsland
Manges @ Underground in Keulen, duitsland Cellophane Suckers @ Sonic Ballroom in Keulen, duitsland The Fevers @ the cobra in solingen, duitsland winterrumble, 2 avonden punk rock in 't hoekske in gierle, belgie. (twee jaar achtereen) verder shows in alle hoeken van NL. |
van 29 april tot 8 mei ga ik met een vriend naar belgie-->frankrijk-->belgie
30/4 groezrock (meerhout, be) 5/5 (middag) streetlight manifesto & drunktank (parijs, fr) 5/5 (middag/avond) strung out (deconstruction tour) (parijs, fr) 7/5 no fun at all reunie show (peer, be) word ook een soort van vakantie volgend jaar waarschijnlijk naar reading |
Leeds Festival in 2003, ga dit jaar weer als ik niet al introdcutieweken heb voor universiteit :rolleyes: (waarom moet dat dan óók grrrrr :mad:)
|
het verste tot nu toe was furyfest in frankrijk, le mans (sarthe).
dat was met files erbij toch wel een flink eind rijden. oja, pukkelpop was ook redelijk ver, en deftones in dusseldorf. eigenlijk wou ik nog naar neurosis in london, maar het geld was er niet echt. |
alles buiten Limburg & Brabant skip ik ;)
|
amsterdam maximaal
|
Hangt er vanaf. Wat is verder vanaf hier: Chicaco of Syracuse?
|
als ik een bandje heel graag wil zien maakt afstand me eigenlijk niet uit.
ik reis zelfs 2x 2,5 uur naar het noorden des lands om 20min een bandje te zien! :eek: |
Wanneer ga je dat eens doen voor XEYE OF JUDGEMENTX?
|
Voor een komsnert loop ik gewoon even naar de c1000..
|
Theoretisch gezien ben ik aan geld gebonden hoever ik reis voor een concert, en als een band ook in Nederland speelt zie ik geen reden om naar het buitenland uit te wijken. Voor festivals mag het allemaal wat meer kosten, het verst was het Roskilde Festival in Denemarken.
|
Zwan in Hamburg
|
Citaat:
wat denk jij nou :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16. |