![]() |
[gez] 2e hands telefoon.
Zojuist heeft mijn lelijke telefoon het na anderhalf jaar niet-zo-trouwe dienst begeven, dus ik wil erg graag een nieuwe. Maar ik ben niet zo rijk. Dus ik wil een 2e hands telefoon. Heb jij nog een telefoon liggen die het doet & simlockvrij is?
-Ik wil graag een foto van de telefoon zien van de telefoon ZELF dus, niet een foto van een showmodel die je van internet geplukt hebt -Ik wil graag een passende oplader er bij -Ik betaal uiteraard verzendkosten + een vergoeding -Als je iets in de aanbieding hebt, geef dan een richtprijs, inclusief verzendkosten -Verwacht niet dat ik er erg veel geld aan uit ga geven :p -Als de telefoon al erg snel kapot gaat wil ik mijn geld terug, je mag de telefoon dan terug hebben (mocht je dat willen :confused: ) en dan zijn de verzendkosten jouw probleem. bedankt alvast :) |
ik ga zo even kijken voor je zopje
|
Citaat:
en edit, want ik wil ook graag een passende oplader dr bij :p |
me mama heeft alle telefoons naar de blokker ofzo gebracht :|
|
www.marktplaats.nl
Doet heel vaak wonderen, als je iets wilt kopen...Of verkopen. :| Bij mij wel iig. :cool: |
Citaat:
|
http://nl.schlecker.com/nl_neu/chann...le2/index.html
Sony Ericsson T230 incl. 10,- Tele2 prepaid beltegoed Inclusief verzendkosten 32,94 http://webshop.besteljetelefoon.nu/index.php?a=0506BART Motorola C155 incl. 25,- Tele2 prepaid beltegoed Inclusief verzendkosten 27,95 http://webshop.besteljetelefoon.nu/index.php?a=0508BLOK Motorola C116 + 25,- Tele2 beltegoed Inclusief verzendkosten 12,90 Tele 2 kennende zijn ze allen simlockvrij, moet je alleen maar ff 1 gesprek voeren met de bijgevoegde simkaart om deze te activeren, daarna geen probleem om andere simkaart te gebruiken |
ik heb nog een ericsson t65 liggen
compleet met alles erop en eraan, inc de passende lader het toestel heeft alleen 2 streepjes van een mm door t scherm lopen.maar is verder niet lastig ofzo,ziet er alleen niet supermooi uit;).ligt hier maar te liggen. edit: hmmm zie nu nieuwere toestellen voor rond de 30, voor dat bedrag hou k em zelf wel mochten mn andere telefoons het allen begeven. |
Door hem in een mobieltje te stoppen om de simkaart te activeren
@ Shadow of Death telecomvergelijker? ;) :p |
Citaat:
Erm dus je betaald 12,90 en dan krijg je een telefoon, en 25 euro beltegoed? oftewel, je maakt 12,10 winst? plus gratis telefoon? wtf? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik wacht nu op mun orange free 32,50 met winst ;) |
Citaat:
maar vertrouw mij: de telefoon wordt netjes op tijd geleverd |
Citaat:
Ik bel nu nog met mn gratis (geen cashback) belcompany free 20 van vorig jaar :D |
Citaat:
|
Citaat:
als je dan mensen hoort die een abonnement nemen van weet ik hoeveel euro per maand en dan zeggen dat ze een gratis telefoon erbij krijgen (die ze niet gebruiken omdat ze er al een hebben) lach ik me kapot :p |
Citaat:
|
Uhh, dit gaat niet meer over een 2e hands telefoon mensen. :nono:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31. |