![]() |
[Bijna 5 jaar scholieren.com..] Wat gaat er nu gebeuren?
Jon
Beheerder Lid sinds: 28-02-2000 Kunnen we dit als startdatum van het forum nemen? Als we dit mogen geloven is de eerste lustrumviering nabij... :eek: :cool: Dit gaat toch niet ongemerkt voorbij, o wijze forumbeheerders, -bazen, -plussen? Elke vraag hiernaar van mij is tot nu onbeantwoord gebleven... Of zorgvuldig ontweken? Wordt er in het geheim iets voorbereid? Verteheeell! :) |
Misschien is de nieuwe lay-out (die er, dacht ik, gaat komen) wel het middel om het lustrum te vieren.
|
Wauw, wat leuk :)
|
De officiele opening is een poosje later pas geweest, dus het duurt nog ff.
|
Gus, had jij die roze tutu nou al besteld?
|
oh wacht, Chanson had al een groen krokodillenpak.
|
Citaat:
OT: Wanneer is die officiele opening dan geweest? overigens bestaat S.com volgens mij langer dan het forum... |
Er zou toch een nieuwe kleur van het forum komen?
Herinner ik me nog vaag ergens... |
jullie weten niet half hoe het hier gaat veranderen.
|
Geheimzinnigheid :mad: :o :p
En inderdaad, wanneer is dan de officiële opening? Wanneer wordt er een tipje van de sluier opgelicht? :) |
zodra de dingen op orde zijn.
|
De vraag is niet wat wíj gaan doen, maar wat júllie gaan doen....
Vertel!!!! :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op de vijfde verjaardag van het forum wordt het virus actief dat iedereen bij registratie op zijn computer heeft geďnstalleerd.
|
Citaat:
|
Het lijkt hier onzin wel.
Dit is een serieuze beleidszaak :nono: :) |
Citaat:
|
Scholieren.com bestaat al sinds 24 Jul 1998...
En daarvoor was het gewoon een simpelere pagina van Jon. In 1998 zag Scholieren.com er zo uit: http://upload.webzilla.nl/image.php/...45714fb1a589bd En sinds 1999 is de bekende layout er: http://upload.webzilla.nl/image.php/...0904b49d456a8e En op de frontpage valt nu het volgende te lezen... Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of waar was het toen te vinden? |
Citaat:
|
On-topic! :mad: :p
Vraag blijft staan... Wat gebeurt er om het 5-jarig bestaan van het forum te vieren? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wtf? Is er ook nog een frontpage van scholieren.com? :confused:
|
Ik wil geen nieuw forum. (n)
|
Citaat:
|
Wat een gespam hier... Ik voel me helemaal niet serieus genomen :p
Als we toch bezig zijn, leg dit eens uit: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1113179 |
Citaat:
Sorry, inkoppertje. |
Citaat:
Verder kijken dan je forumneus lang is, eh :nono: :P |
Ik ga beheerder worden. :Y
|
Hoe lang kunnen we nog genieten van deze nostalgische gele kleur? :p
|
Citaat:
En toen werd Scholieren bekend en opeens zaten we niet meer met 10 chatters of 15 op drukke avonden, maar met 50 en dat vonden we niet meer gezellig, dus verdween ik ^^. Om 4 jaar later ofzo weer op te duiken op het forum en meteen fb te worden :cool: . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toen scholieren vernieuwd werd, kwam er ook zo'n overzichtje van de regelmatige chatters, daar heb ik nog even tussen gestaan. Ben niet lang gebleven, tussen die regelmatige mensen zaten echt namen die ik nog nooit had gezien en iedereen die ik kende kwam niet meer :D. Dat ik naar scholieren kwam was om de simpele reden dat ik geen IRC mocht installeren en Scholieren een van de weinige interessante en leuke chatboxes was zonder iets te hoeven installeren. |
Er zijn ook nog steeds mensen die er nu pas achterkomen dat ik McLaren was :D:D
|
Ik heb bijna m'n complete leesdosier voor 4 mavo ( Is nu 2.5 jaar geleden) van scholieren.com vandaan. En Al vanaf de brugklas haalde ik al m'n boekverslagen enzo hiervandaan. Een jaartje geleden hoorde ik van m'n toenmalige vriendin dat de site ook een forum had en toen heb ik me voor de lol aangemeld. De hele chatbox heb ik echt nog nooit bezocht.
|
Citaat:
|
Zo lang al...
Ik vind wel dat er iets moet gebeuren, maar niet iets engs;) En ik ben ook niet zo'n fan van heel nieuwe lay-out of iets dergelijks, daarin deel ik de mening van Mark Almighty:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik geloof dat er ook een site was, waar je eerst werd afgezeken en vervolgens geliefkoost? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Forumbaas worden was trouwens een behoorlijke deuk in mijn imago toen :D:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |