![]() |
...Bijvoor als self-claimed fulltime kakker een übertrue bandshirt kopen, of als diehard alto een polo kopen?
Ik ben benieuwd. (Disclaimer: dit is geen poging tot stigmatisering....enige gelijkenis met bestaande zaken moet als puur toeval beschouwd worden ;)) |
kep een fred perry polo
met die gele lijntjes :cool: maar ja wat hoort er in godsnaam bij een hardcore/crust/grind/punk/ska fanaat :p |
hmmm nee niet echt
ik pas niet echt in een hokje, ben beetje mengelmoesje :) \ Daarom kan ik lekkah alles aantrekken, ze zijn wel wat van me gewends :D |
ik zag laatst ergens zo'n roze met grijze gestreept polo achtig iets, heb toen staan twijfelen of ik m moest kopen, maar doe het zaterdag denkik toch maar. Staat volgens mij wel grappig op een wijde broek.
|
kep 2 lacoste polo's; boeiend?
|
Citaat:
|
uhm een gifgroene spikeband voor bij een Ralph Lauren bloesje, tja dat zal niet echt horen ofzow, ach boeit niet. 'T was in zo'n opwelling van goh laat ik een gifgroene spikeband kopen voor m'n bloes.
|
Citaat:
|
een ruitjesbloesje
is dat niet schattig :rolleyes: :rolleyes: maar hij is wel leuk hoor |
Citaat:
je had daaronder ook nog een spijkerbloesje aan am I right? |
hell, ik heb als uh... alto een polo iets met van die kewle streepjes... is wel kewl vinnik
|
Bla, ik heb polo's, ik heb wijde broeken, ik heb skateschoenen, ik heb bandshirts (uit een ver verleden) en ik heb nette broeken. Alles past.
|
ik heb geen polo's omdat ik niet weet wat polo's zijn.. ik heb wel van die hele nette laarsjes :) staat mooi onder een rok, als ik eens geen zin heb in twee kilo ijzer aan mn voeten
|
Ik heb een wannabe polo
Ik heb kak-blousjes Ik heb shirtjes van de cool-cat En ik heb een tommy hilfiger shirtje...eergister van mn buurmeis gehad omdat ze um nie meer paste :) |
Jahoor. mijn kledingkast puilt uit van de wonderwoman en lipstick shirtjes waar ik altijd heel zorgvuldig de eitketjes uit moet knippen zodat niemand het merkt :D
Nee, serieus, het maakt me echt niet uit wat voor merk het is... als het leuk is, is het leuk... |
Nouja, ik koop dingen die ik leuk/mooi vind...dan 'horen' die dus bij mij. Mijn stijl is toch veel breder dan alleen het 'kak' wat mensen op het forum van me weten.
|
|
Citaat:
en ik heb lekker ook 2 polo's. zelfs een echte rugbypolo van mijn vriend-die-op-rugby-zat (y) *voelt zich stoer* |
ik ga ooit ook wel eens een polo halen :D dat kombineren met wijde broek en kistuhn das prachtug
|
mjah k heb wel een heel net bloesje, zwart met wit met van die omslagmouwtjes, heel koewl, wilde ik al heel lang hebben...zodat ik wat netjes heb om aan te doen bij presentaties voor school enzow....
en tjah k doe et ook weles gewoon aan als ik der zin in heb, boven een wijde broek enzow staat echt best geinig... hmpff verder koop ik eigenlijk wel vrij veel kleertjes in dezelfde stijl, af en toe iets heel anders, maar meestal toch wel ongeveer dezelfde kleertjes |
euh,nee,heb niet echt een stijl :confused:
dus ben ik vrij om alles te kopen :D :rolleyes: :p |
Soms koop ik iets omdat ik weet dat niemand het heeft of zal dragen... Dat is wel cool. Vooral de positieve reacties natuurlijk (y)
|
Ik heb een van-alles-wats-stijl, dus alles past erbij. Heel handig
|
Naar mijn mening maakt het niet uit wat je koopt, het is maar net wat je er van maakt... :o
|
Citaat:
|
misschien dat groene pretcondoom voor me vaders verjaardag :o ...
|
kakkerpunk=coel :)
kakker kleertjes zijn vaak gewoon coel en mooi :) ga denk ik morgen wat " foute " dingen kopen :) |
Ik heb een kakkertrui (Matinique) en een kakkerregenjas (oowk Matinique)... waren allebei van me vader hoor :p
Kheb 2 G-Star spijkerbroeken, zwarte.. gelukkig niet dat ordinaire model wat je op dit moment overal ziet... Mijn UBX broek is eigenlijk geen skatebroek maar bij een hiphopwinkel gekocht :p ziet er beetje patserig uit, maar dat valt wel mee op gewone bandshirtjes en skateschoenen. |
Citaat:
Bekende woorden, deze (hint: wat-heb-je-aan-topic-nare-man) |
Ik zelf koop meestal wel wat ik leuk vind maar soms durf ik het niet te dragen. Ben gewoon 'normaal' qua kleding, af en toe een beetje kak, af en toe een beetje sportief of whatever.
Mijn vriend is 'punk' en heeft drie polo`s die hem heeeeeeeeeel mooi staan :) (en ik mis hem). |
ik heb een hiphop-broek die redelijk koel is alleen die draag ik niet zoveel. En een polo, maar die is van een band -> bandpolo :D
|
weet je, soms... als ik in een rare bui ben, dan .. dan .. (ik durf 't haast niet te zeggen..) dan loop ik in kleding zonder scheuren :eek:
:p je draagt wat je lekker vind zitten en mooi vindt, niet om andere redenen... (ik niet tenminste) |
ik heb wel een mantelpakje... ennum troep colbertjes.. nette rokjes.. jurkjes.. blousjes..
maar das ook echt Doran op de manier hoe ik het aan heb? |
Euh... zo'n truttig ding met van die pofmouwtjes (?) en blote schouders en een heleboel witte bloemetjes... gelukkig is hij zwart en zit hij heel goed, anders zou ik me er niet mee durven te vertonen :D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja. Een Pinkpop t-shirt en trui. Ik bedoel, waarom doe ik nou aan die commerciele zot mee :confused:
|
Citaat:
|
1 polo.... verder heb ik niet echt een uitgesproken stijl dus alles past overal wel bij :confused: :p
|
Citaat:
|
ja
driekwarts wijde broek en adijasje...alletwee niet mijn stijl maar wel erg leuk dus pech :D |
leuk idee... ikke in een bandshirt :o
ahum... Naja, ik pas niet in een hokje dus ik heb nooit iets gekocht wat niet 'hoort'. Wel koop ik soms bijna iets wat ik eerder bij iemand anders gigantisch afgekraakt had. Zo was ik pas in de verleiding om van die sneakers (waar iedereen op loopt, weet ikveel hoe je ze noemt) te kopen (niet gedaan) en een poloshirt (ook nog net niet gedaan, geen spijt van:D) |
kheb nog een rancid shirt :p
skatebroeken,schoenen,decks stijlen door elkaar mengen, heerlijk juist |
Citaat:
|
Citaat:
uhm.. ik heb vandaag een licht-roze geblokt bloesje aan, gekocht in een "foute" winkel :o (mn moeder wou dat ik mee ging winkele) en ik heb een rokje uit een huppelkut-winkel.. maar ach.. tis goedkoop, gewoon zwart rokje tot aan mn knieën, en stiekum zit ie ook nog heel erg lekker :eek: dus wat boeit t dan? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmmmmnee, ik weet niet wat er bij mij wel en niet hoort..... ik heb nog niet zo lang 2 rokjes... sommige mensen die dat horen of zien hebben echt zoiets, van, jij? wat leuk! ofzo.... maar ik had al wel eens rokjes boven broeken aan ofzo.... dus zo raar of niet horend vind ik dat nou ook weer niet... :confused:
|
Nou ja, ik ben niet echt een iets (nee dat klinkt intelligent) maar ik zal 's wat zoeken...
JA een wit blousje, maar dat was voor een toneelopvoering... ik heb 't daarbuiten 1 keer gedragen, over een topje heen, wel open natuurlijk, omdat ik niet wist of 't wel warm genoeg was voor een spagetthitopje... Verder draag ik gewoon vanalles... veel topjes met een vestje d'r op en dan een redelijk wijde broek, maar ik heb ook 2 strakke broeken die alleen onder wijd uitlopen en 1 die een beetje strak bedoeld is maar mij te wijd is, en dus is de onderkant lekker afesleten (interresant he?) En verder... ik heb zo'n truitje met een scheur d'r in, en daar staat dan punk en anarchy en weet ik wat op, ik ben geen anarchist ofzo en ook geen punk maar 't is wel een leuk truitje dus ja... Maar dan heb ik ook een zwart truitje met een grote roze bloem d'r op (ja zo een die nu ongeveer iedereen heeft ja... maar dan meestal op een Tshirt) Dus tja... Wijziging: Ik heb trouwes ook nog een Polo!! Knalgeel met het logo van m'n school!! Maar das m'n fantasische gymshirt dus dat zal wel niet tellen? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31. |