![]() |
Gilmore Girls #10
Het wordt een laaaange zomer! Laten we ons er met zn allen doorheen slepen. (y)
|
:d
|
LOL :D
Hoe zit het eigenlijk met de afleveringen in Amerika? Iemand die dat weet? Tot hoelang gaat dat nog door? Kan ik me er alvast op voorbereiden. |
Op de opmerking over dat het er al aan zat te komen met Zach:
ik dacht juist dat Lane hem maar niks vond toen die domme grietjes bij dat concert naar hem toe kwamen. Dat ze echt zoiets had van 'gaat ie met dat soort gespuis om?!' Maar blijkbaar had d'r blik een hele andere betekenis dan :D |
Citaat:
|
Citaat:
Jeej! Ik heb 515 binnen, nu alleen nog ff kijken. :D |
Citaat:
|
Hoe zat dat dan ook alweer met Lane's (ex)vriendje??
Die ook eerst in haar band zat geloof ik?(hij speelt nu Seth in the OC :p ) Verder leuke aflevering. Ik wist wel dat Lorelai en Rory het zouden goedmaken!! :) |
Volgens mij heeft Lane nog steeds wat met Dave.. laatste keer dat ze over hem sprak iig wel, en ik heb niks anders meer gehoord.. maar dan kan ze natuurlijk even goed verliefd worden op iemand anders..
Dean was idd wel weer erg deanig-zoals-vroeger.. hij moet een beetje tussen dit en zoals ie aan het eind van seizoen 4 was inzitten eigenlijk, dan is ie het mooist :p |
Dave zit in California. (Hij speelt nu in The OC, hoe toepasselijk)
|
Beetje rare ep, was ik de enige waar het leek dat er allemaal rare tijdsprongetjes inzaten..?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weet iemand van jullie of het nog wordt herhaald? Of zjin er helemaal geen herhalingen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuk om al die oude afleveringen weer te zien. Maar ik blijf er nog steeds op hopen dat seizoen 1 hier in maart op dvd uitkomt...
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik geloof niet dat ze nog wat met elkaar hebben hoor!! |
staat mij ook iets van bij dat het uit was eigenlijk...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
echt? gaaf!
dus echt in nederland met ook nederlandse ondertiteling ed? (durf niet op de site te kijken ivm mogelijke spoilers) dan ga ik hem zeker weten kopen! |
dean's haar.... eindelijk! :D en tja... lindsay met haar mama en rory en lorelai bij de gazebo, wat een viswijf zeg! en verder... super aflevering... toen die fanfare net langs kwam toen lorelai en luke gingen zoenen... ik schrok me echt dood!!! :O ik ga t missen!
|
Op de site van mediamarkt staan alle komende dvd releases tot en met april, en daar staat geen GG tussen.. :(
|
Seizoen 3 komt in Mei al uit in de VS. Jeeeeuj.
Je mag toch wel hopen dat Nederland niet lang meer achterblijft. |
'k heb seizoen 1&2 al op DVD, want m'n zus was naar Florida geweest... en deze vakantie gaan vriendinnen van mij ook weer naar Florida, dus die hoef ik alleen maar even lief aan te kijken en dan heb ik seizoen 3 ook :p
|
Of anders laat je de videoband waar zowel GG op stond als the OC, keihard kapot op de grond vallen. Argh. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar! Vriend van zus heeft 't waarschijnlijk.:o |
:( Gelukkig dat er nog herhalingen zijn dan, die ik ga ik maar weer eens kijken.
Ik vond Deans haar echt niets en hij was gemeen en ik wil dat het september is. |
Oh! Woeh, yay for de vriend van mn zus.:p Die neemt het altijd op. Heb 't net gekeken. :) Ik vond 't zo jammer dat Lorelai en Luke niet veel samen waren, want <3. Ik vind ze zooo lief.
|
Pfff, gisteravond pas gezien. Deans haar was stom (n)
En Dean en Rory waren achterlijk. Lane met Zach vond ik nogal onverwacht. Lorelai en Luke waren lief. En Lorelai was stom dat ze niet 'I'm sorry' terugzei tegen Rory. |
in een film die nu op net 5 is (waar overigens niet veel aan is, dus ben maar gaan forummen) , spelen 'Dean' en 'Marissa' mee. Daar ziet Jared er wel leuk uit (iets te gladjes) qua haar....!
|
Citaat:
|
Dean zag er idd weer als dat jongetje uit. Ik prefereer de sterke beer ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik mis gilmore girls :(
|
Whaha.
|
Citaat:
@ Sasz: Het is bijna woeeeensdag! |
Citaat:
|
Citaat:
(Of werd dat niet bedoelt?) |
Ja dat werd wel bedoeld :D Wooohoooo!
|
ik ben pas vorig jaar begonnen met mijn gg verslaving, dus ik heb pas 2 seizoenen gezien(of al 3?)
Maar ik vind die oude afleveringen echt grappig :) Met Mr. Medina en de kat hahaha van afgelopen vrijdag. Maargoed, daar is hier natuurlijk al 5 jaar geleden ofzo over gediscussieerd.. |
Citaat:
|
Citaat:
ik lees altijd wel de samenvattingen van de nieuwe afleveringen :D |
he dat gedoe rond Max en Lorelai heb ik wel al een keer gezien... dan ben ik toch vroeger begonnen met GG kijken dan ik dacht, jammer :( maarja, met opnieuw kijken is ook niks mis.
|
en toch was gister nog een herhaling op net 5 van GG, terwijl ze zouden stoppen met de zondag toch?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |