![]() |
Trashfest 9!!! [hell fucking yeah]
Als je eerder altijd smoezen had om niet te gaan is dit toch wel dé reden om wel te gaan, fucking hell wát een line-up! En dan al helemaal de twee geniale reünie-shows van Point Of Few en Betercore!
------- Vrijdag 24, zaterdag 25 & zondag 26 juni Het Podium, Schutstraat 53, 7907 EK, Hoogeveen VRIJDAG Mihoen [nl] Cockroach [nl, afscheidsshow] Paranoia Keeps Crawling [ger] Radio Bikini [nl] Cameron [nl] Fubar [nl] Gewapend Beton [nl] Antillectual [nl] De Waonzin [nl] Starts @ 20.00 entrance: 5 euro [ticket 3days 15 euro] Zaterdag Bones Brigade [usa] Malkovich [nl] RNR [usa] Makiladoras [nl] Look Back and Laugh [usa] Zann [ger] Justice [bel] Omission [nl] The Shining [nl] Bombenalarm [ger] Eaves [ger] Hellstrom [ger] Restless Youth [nl] Officer Jones and His Patrol Car Problems [bel] Doomtown [ger] Kobayashi [ger] starts @ 15.00 entrance: 10 euro [ticket 3days: 15 euro] Zondag Down to Nothing [usa] Dead Stop [bel] Betercore [nl, reunionshow] Army of Flying Robots [uk] Point Of Few [nl, reunionshow] Perth Express [ger] HK [fra] Vitamin X [nl] The 244 GL [ger] The Last Mile [nl] + 2 suprisebands starts @ 14.00 [finished 22.00] entrance: 5 euro [ticket 3days: 15 euro] info: martheun@gmail.com ------------ Who's in ? |
Leuk, Gewapend beton :)
|
leuke line up..
|
weinig boeiends
|
Gast.....
80% ken je gewoon niet. Geef maar toe. |
helemaal gelijk in maar ik krijg de indruk dat 80% hc is en dat boeit me over het algemeen niet zo veel
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
je moekie
|
Citaat:
|
sowieso: friesland :|
|
pardon?
ik dacht trouwens dat hoogeveen in groningen ligt... :o |
ik wil er zijn!
alhoewel ik heel misschien in schotland ben dan. speelde a state of nothing left dan ook niet daar? |
Lepra: Je zult je verbazen dat heel veel hc infeite gewoon hardere punk is en niet enkel tough guy shit. Dat soort shit speelt ook op trashfest......geen hatebreed of biohazard of iets dergelijks.
|
Citaat:
maar ik zat gewoon weer eens te zaniken zo passte rosa me laatst deadstop en de originele antidote en dat vond ik beiden wel goed te doen |
Antidote....de Thou Shalt not Kill 7".....Genialiteit.
Check verder(voorzover je het nog niet kent): Circle Jerks, Uniform Choice, Red Kross enz enz. Probeer het boek American Hardcore van iemand te lenen en check deze site voor de meeste hc/punkbands uit t verleden(hele wereld): Kill From The Heart |
Jaaa, wie weet, misschien ben ik er ook niet.
|
Heel vette line-up, helaas samen met graspop bluhhh.
|
Citaat:
maar ik zal binnenkort eens wat van die bands tjekken (y) |
hoe hard is de zaterdag
bones brigade en justiceeee OEH! |
hoe vet is uniform choice!!!
|
Citaat:
maar ik ben in! poop |
komt er ook trash of wat?
|
De spoeling qua trash/thrash(niet te verwarren met thrashmetal) is een beetje dun op t moment. Hoewel je Bones Brigade wel onder de noemer thrashcore/fastcore zou kunnen plaatsen.
|
Citaat:
Citaat:
en voor alle zeikerds verder: als je hier niet helemaal gek van wordt, dan heb je gewoon weinig besef van wat coole muziek is dit is namelijk het hardste trashfest EVER, al was het alleen al door de zondag (en de extra namen die ik daarvoor heb gehoord) |
Uhmm vergeten wij niet een Trashfest met Tear It Up en What Happens Next?
en eentje met oa: Cut the shit, Knife Fight, Municipal Waste(!). Even voor de goede orde... |
ik was die afleveringen nog niet vergeten, maar als de bands waarvan ik heb gehoord dat ze komen ook echt gaan spelen, dan is dat allemaal nog niks ;)
|
even voor de goede orde hot cross zou komen, is dus ook
maar nu niet meer |
Ik wacht al op gorilla biscuits :rolleyes:
|
Citaat:
Ik gok op Fucked Up en Career Suicide? |
Zijn er slaapplaatsen daar?
|
hoe gaaf waren de fests die DeadNation noemt?!?!
|
Inderdaad. Zelfs de youthcrew, en andere non-crusts/trashapen, kids kwamen er voor naar Hoogeveen.
Ik bedoel maar. |
en hebben nog hard genoten en gebeukt ook!
ach die bands spelen gewoon hardcore. |
Citaat:
|
godverdomme wat een vette line-up zeker weer aanwezig desnoods 3 dagen op en neer fietsen
|
jammer dat het in hoogeveen is, geen kans op een slaapplek dus afwezig
|
vette line up
|
Dat wat Carn quote.
|
Oftewel dat wat ik zeg.
|
Citaat:
maar ik bedoel komt er nog TRASH!? alsin rauwe vuigheid van de bovenste plank met een dikke berg feedback en chaos die je oren doen trillen en je haren overeind doen staan. Iets als Guitar Wolf of Oblivians. |
ruk.. ik verwachte ook trash metal.. (n)
|
Thrash metal ja...
Wat gaaf, ik ken helemaal niks op de twee bands na dan, dus het zal wel enorm kut zijn. |
Ja dat zal best wel, want je kent natuurlijk alles al wat goed is.
Buiten dat: De meeste Thrashmetal van nu is echt van een bedenkelijk laag niveau.... |
Citaat:
|
Hehehe, wat zijn jullie lekker voorspelbaar!
|
Als reageren op een infantiele uitspraak van een 21 jarig kutje, die denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft, voorspelbaar is.......Ok dan zijn we voorspelbaar.
|
valt dit niet in dezelfde periode als light the fuse?
en is daar al iets van bekend? |
|
ik ga wederom nat natuurlijk!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19. |