![]() |
taart!
welke taart eet je graag? of vaak? welke bak je of wat wil je nog eens gaan proberen?
ik lust eigenlijk alles maar ik eet t niet vaak. ik bak wel eens appeltaart en heb ook ns een keer kwarktaart gemaakt. Chocoladetaart wil ik nog eens proberen te maken... |
Ik vind taart heerlijk, maar ik eet het niet vaak. Ik vind Sachertorte heel erg lekker. Appeltaart vind ik dan weer echt vies.
En ik vind zelf taarten maken heel erg leuk om te doen. Zo heb ik eens voor de 50e verjaardag van mijn moeder een chocoladetaart gemaakt met twee verschillende creme-vullingen erin. Wat ik nog eens zou willen maken? Hmm, misschien een echt hele grote taart met verschillende verdiepingen en waar iedere verdieping een andere smaak heeft :o. |
Als ik taart eet (bij verjaardagen ed.) is het bijna altijd hetzelfde: appel(kruimel)vlaai, slagroomtaart of iets met aardbeien.
|
De monchoutaart die je zelf moet maken van Dokter Oetker....damn, die is goddelijk!
|
slagroomtaart <3 maar vaak eten we ook vlaai, abrikooskruimel en kersen ofzo
|
Ik hou er niet zo van, maar laatst hadden we chocoladetaart en die smaakte goed! En ik hou van smartie taart! En bananen!
|
Appeltaart
Kwarttaart Slagroom-marsepeintaart Noten-schuimtaart. Kortom, ik ben dol op taart. |
Ik lust bijna alle taart, alleen als het roze/rood is heb ik nog wel eens de neiging het niet te lusten want dat is over 't algmeen veel te zoet.
|
Appeltaart :cool: (y)
|
chocoladetaart (y)
|
MonChou taart
|
Ik hou vooral van vruchtentaart, kersenvlaai of appeltaar, hmm! Andere dingen lust ik ook wel, maar geen dingen met een hoop room erin :s Slagroomtaart, gatverdamme, laagjes slappe cake met weeige room... moorkoppen ofoz, krijg ik ook echt niet naar binnen. Of mokkataart, bah, mierzoete, slappe, misselijkmakend punt room.
Maarja ik weet dat veel mensen hierover van een andere mening zijn ;) |
mijn favoriete taart is appelkruimeltaart...
ik lust ook wel andere taarten, maar iets met bananen, noten of marsepein vind ik echt smerig. zelf bak ik wel eens appeltaart.. vind ik ook leuk om te doen:) |
Pudding-kruimel-vlaai of rijstevlaai, mjam :)
Een warm stuk appeltaart met een bolletje vanille ijs er naast gaat er ook wel in :) |
Rijstevla, abrikozenvla, kersenvla, appeltaart, mokkataart, ijstaart, allemaal lekker. :)
Maar uiteraard niet te veel van eten, zijn ontzettend veel calorieën. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik lust volgens mij wel alle taarten, maar eet het niet vaak. Alleen met verjaardagen, dan hebben we thuis een mokka-slagroomtaart of zo'n mooie van de Bijenkorf.
Soms koop ik wel eens een appeltaart of wordt deze door mijn broer gemaakt. Zelf bak ik nooit een taart, maar zou het best wel eens een keer willen doen. Misschien een chocoladetaart of een kwarttaart. :) Verder vind ik een vlaai geen taart, maar dat zal dan wel mijn opvatting zijn. :p |
wij eten dagelijks appeltaart, dat wordt je niet zo makkelijk zat ;).
ik hou niet van slagroomtaart, chocoladetaart en de meeste andere taarten. eigenlijk. appelkruimelvlaai, yoghurttaart ed kan ik dan wel weer waarderen. |
ik eet alle taart graag, alleen slagroomtaart niet zo. Ik heb alleen nog maar appeltaart (en verschillende soorten cakes en koekjes maar dat is geen taart) gebakken, maar zodra ik een springvorm heb wil ik nog veel meer taarten gaan bakken, ik heb een boek waar superveel verschillende chocoladetaarten in staan, mm.
Rijstevlaai, overvloedige chocoladetaart en home made appeltaart vind ik denk ik het lekkerst. |
Abrikoos
|
Citaat:
(De eerste keer dat ik het hoorde, begreep ik het ook niet. Iemand vroeg of ik vla wilde, ik dacht dat hij vanille vla bedoelde :o :P ) |
Ik lust geen taart/vlaai/gebak :o
Ok, bij hoge uitzondering een stukje kersenvlaai, dat vind ik af en toe (1 a 2x per jaar) heerlijk |
Abrikozenvlaai is mijn favoriet. Rijstevlaai vind ik niet altijd lekker, daar zit veel verschil in per winkel/bakker.. van echte taart vind ik chocoladetaart en aardbeienbavarois het lekkerst. Ik heb 't meest een hekel aan slagroomtaart met van die amandel-dingetjes aan de zijkant, dat verpest heel de taart :p Nootjes gaan wel.
|
Appeltaart, slagroomtaart, chocoladetaart. (Y)
|
Ik houd absoluut niet van taart en gebak, dus ik eet het ook zo min mogelijk. Alleen als het echt 'verplicht' is. Meestal wordt het dan iets van appeltaart of slagroomtaart, dat is nog wel te doen.
|
Kersenvlaai en appeltaart.
|
Citaat:
:D:D |
Citaat:
|
Kruimelvlaai!
|
DE jamie oliver chocoladetaart (y)
|
appel kruimel vlaai of aardbeientaart vind ik lekker
|
Kruimel room vlaai van de hema (weet niet zeker of het zo heet) goddelijk
en aardbijenkwarktaart oja en zelf gemaakt appeltaart natuurlijk |
citroentaart of appelkruimelvlaai :)
Ik hou van simpele dingen, geen kersen-abrikozen-peren-champagneslagroom taarten ofzo, of verjaardagstaarten. (n) |
Ik lust wel veel soorten, maar niet met veel slagroom.
|
als het aan mij ligt eet ik alle dagen taart !!
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmm........... krieken-, abrikozen-, rijst-,...taart!! alles met fruit mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm... zelf maken niet |
Slagroomtaart :)
|
Citaat:
|
chocoladetaart
appeltaart |
Tompoes vind ik erg lekker maar ook slagroom- of kerstentaart.
|
t liefste heb ik zo'n taart met allemaal verschillende soorten fruit erop. heerlijk!
en anders rijstevlaai, ook superlekker! |
Ik en mijn vriend hebben dit weekend appeltaart en cake gebakken. (y) :D
|
Ik eet bijna alle taart graag. :o Maar ik eet geen enkele taart vaak.
Slagroomtaart, appeltaart en met name schuimtaarten vind ik erg lekker. :o Wat ik allemaal gemaakt hebt weet ik niet precies, iig slagroom-, appel- en kwarktaart en verder ook ijstaart. :) En verschillende cakes 'natuurlijk' ook, maar dat vind ik niet echt taart. ;) En hartige taarten ook. ;) :p |
Bij de Aldi hebben ze nu van die instant-taart pakken voor 2 euro, in de smaken chocola, schwarzwalder-kirsch en engelse kwark..
ik was sceptisch, maar de chocolaversie was echt (y) en je hoefde alleen maar water en slagroom toe te voegen! Oh en voor de rest appeltaart, monchoutaart, kwarktaart, chocoladetaart eigenlijk practically anything :eek: |
ik ben niet zo dol op taart eigenlijk, ik vind de slagroom + cake combinatie niet lekker.
maar chocoladetaart en appelkruimel vind ik wel lekker oja en kwarktaart. |
Citaat:
|
laatst had een vriendin van mij bij de Aldi zo'n pakje gekocht om zelf chocoladetaart te maken. ze had twee stukken mee naar school genomen en het was ergggg lekker :D
ik lust bijna alles wel qua taart, vooral kwarktaart en appeltaart (y) |
Sachertorte ofzoiets:o
|
Appeltaart, Slagroomtaart, Mokka en Chocoladetaart eet ik het liefst. En stiekem vind ik die diepvries slagroomtaart van Maitre Paul best goed te doen :o
oja, vlaaien en alles met rare vruchten zijn vies |
Ik eet niet zo vaak taart, maar als ik het eet dan ben ik meer van de vruchtevlaaien. rijstekersenvlaai vind ik ook erg lekker :). Alles zonder slagroom trouwens, want daar houd ik niet zo van.
Ik vind slagroomtaart (behalve dan de zijkantjes met nootjes) niet te eten (zal door de slagroom komen ;)). Van die monchou- (of hoe je het schrijft) en van (sommige) kwarktaarten ga ik kokhalzen, vooral als er van die yoghurtsnoepjes op zitten :o. Ik wil wel graag een keer chocoladetaart proberen, voor zover ik weet he ik dat nog nooit op. Ik heb wel eens zo'n brownie taart gebakken, die zijn echt (Y)...dus dan zal chocolade taart ook wel goed te doen zijn :p. Maar morgen is mijn moeder jarig en zondag visite, dus heel het weekend taart :). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15. |