![]() |
Wat zou je graag aan jezelf willen veranderen.....
iets meer aan mezelf denken ipv anderen waardoor ik zelf in de problemen kom:)
|
God.. wat zou ik graag aan andere willen veranderen...:|
Goed uhm, ik wil niets veranderen, ben zo als ik ben.. dat is ik(y). |
Mijn gedachtepatroon/borderline trekken.
Ik denk dat dat een hele mooie verandering bij mij zal leggen. Maargoed, het is wel weer iets irreëels. |
eigenlijk niets
|
De onrust van binnen(en buiten) zodra ik de deur uit stap.
|
mijn hoofdinhoud, mijn gedachtegang... ofsow...als dat zou kunnen.. dan zou ik het voor mezelf en anderen misschien hniet zo moeilijk maken :S
|
iets meer concentratie en een iets beter geheugen zouden niet verkeerd zijn.
verder?? NIX!! |
Ik zou intelligenter willen zijn, en ik zou willen dat ik kon ophouden met me zorgen maken over dingen waarover ik me helemaal geen zorgen hoef te maken, ik ben nogal een hypochonder namelijk. Ook zou ik graag willen dat ik wat minder verlangde naar dingen die buiten mijn bereik liggen, maar ja, iedereen heeft zo zijn irrealistische verlangens, denk ik.
|
Ik wil mijn hersencellen terug die ik 3 jaar geleden heb weg gezopen.
|
Ik zou graag wat meer zelfvertrouwen willen hebben. En meer wilskracht.
|
Minder jaloers en meer zelfvertrouwen, maar volgens mij hangt dat samen :)
|
Citaat:
|
bah, zoveel
maar laat ik maar gezellig mee doen voornamelijk meer zelfvertrouwen |
hmm de is eigelijk best veel dat ik aan mezelf zou willen veranderen:
- Mijn taalprobleem geeft me veel onzekerheid. -Mijn eigen lichaambeeld meer zelfvetrouwen en beter met spanning om kunnen gaan. nou dat is het in kort samengevat^_^ |
Meer rust, niet zo snel in paniek raken waardoor ik stomme dingen ga zeggen/doen en nergens meer iets van snap.
|
Ik zou graag beter tegen veranderingen kunnen.
Of een klein beetje meer zelfvertrouwen, maar dat hangt daar ook weer mee samen. Alles hangt met elkaar samen:o Eigenlijk wil ik misschien ook wel niets veranderen, want door mijn negatieve dingen ben ik ook wel de persoon die ik ben en stiekem ben ik dol op mijn negatieve trekjes:o Ik ben raar:s |
Citaat:
- Ik zou minder snel rood willen worden. - Het zou ook handig zijn als ik niet altijd met mijn gevoelens bleef zitten, en wat minder bezorgd over alles en iedereen zou zijn. Vooral om wat iedereen wel niet van me zou kunnen denken. Dat is helemaal nergens voor nodig. - Ten slotte zou ik een beter zelfbeeld willen hebben. :) |
Een ander gedachtepatroon, want daar hangt alles mee samen.
En ik zou wel wat mooier willen zijn, of iig zo dat ik mezelf er goed bij voel. |
Net als mushu al zei: gedachtenpatroon.
en ook zou ik zo graag minder vaag willen zijn. af en toe slaat mijn fantasie gewoon zo op hol dat ik de enige ben die mezelf begrijpt. en achteraf steeds begrijp ik mezelf niet eens :s kun je nagaan. dat zou ik dus wel anders willen zien... |
mijn hele hoofd mét inhoud
|
Mijn onzekerheid en mijn stemmingswisselingen. Daar wil ik zoveel mogelijk verandering in proberen te brengen.
|
Ik zou graag mijn lichaam willen veranderen, van ziek naar gezond :(
|
mijn klunzigheid.
|
Ik zou het liefst wat stabieler willen zijn en niet overal zo emotioneel van worden, alles raakt me, ook al zijn het hele kleine en simpele dingen. Ik ben zo snel van slag. :s
|
meer zelfvertrouwen krijgen, spontaner en meer open zijn, dat ik dat ik wat gemakkelijker met mensen kan omgaan en meer fantasie zou misschien ook wel helpen :|
|
Minder onzeker zijn
Geen flapuit meer zijn Geen rare dingen meer doen Niet meer zo achterdochtig zijn Niet meer zoveel stemmingswisselingen hebben en: Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15. |