![]() |
Hoe lang blijf je na een concert?
.
|
Soms na een concert nog even naar het plaatselijke metalcafe, meestal ben ik na zo'n concert wel zo dood dat ik meteen naar huis fiets.
|
Lang.
|
haha, hangt ervan af, soms tot half 8 's morgens, soms tot meteen als de show is afgelopen.
|
Kort, ik ga namelijk altijd voor de muziek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
fuck sosjale kontakte, dat kan ook buiten zo'n concert. Ik hou wel van een beetje een mooie sjo derbij :) |
Natuurlijk ga ik voor de Heidense sfeer, maar sommige altoows willen die nog weleens verpesten.
|
Citaat:
Bah altoows (n) |
Citaat:
|
|
als ze wat ass shake plaatjes draaien is het natuurlijk wel zo gezellig om nog te blijven hangen, en anders ook wel. cheers
|
Als 't aan mij ligt blijven we meestal nog wel hangen, maar vaak komt 't er op neer dat de trein gehaald moet worden. Verder is degene met wie ik veel naar shows ga een dusdanige sloeber dat hij geen geld heeft voor bier, maar wel 2 shirts en allemaal cd's koopt... dus lekker nabieren is er dan niet bij.
|
Vrij snel weg, omdat ik anders de laatste trein mis...
|
meestal moet ik ook wel een trein halen ofzo..
|
Dat hangt ervan af of de bandleden heet zijn.
|
:D
half uurtje napraten meestal. tenzij erna iets te doen is in de zaal (y) |
als ik nog naar huis ga voor wat naboozen in de kroeg dan moet ik de bus van 10 over half 1 hebben. Maar meestal blijf ik ergens op de bank crashen en dan meestal tot de zaal dichtgaat, want na de bands is het natuurlijk dronken dansen feest en MEER drinken natuurlijk.
|
als ubergroupie de hele avond totdat 't backstage bier op is natuurlijk.
|
Citaat:
|
nee ik ga wel ergens anders hangen
|
Altijd meteen na het einde.
Enkele keer iets voor het einde ivm openbaar vervoer. |
ligt aan vervoer, al dan niet openbaar.
|
als het mogelijk is probeer ik altijd naderhand nog een biertje te drinken en dan naar huis. wat napraten met bekenden etc...
alleen waar ik vaak kom, doen ze vrijwel meteen het ligt aan en willen ze dat iedreeen gewoon oprot, dan meteen dus ;( |
Citaat:
|
ligt er aan. ik wil meestal eigenlijk altijd wel blijven.. maar de mensen met wie ik meestal ga die willen vaak gelijk naar de trein, of naar de mac omdat ze honger hebben. ik zou het liefste nog heeeel lang rondhangen. maja ligt er dus maar net aan :)
|
Citaat:
|
totdat ik klaar ben met alle groupies
|
meteen de (laatste) trein pakken, indien auto ff nachillen
|
Tot wanneer ik weg moet om de trein te halen.
|
Tot het budget voor liquide middelen voor die avond er door heen is.
|
Meestal zo snel mogelijk richting bed. en anders nog even een biertje nadrinken :)
|
eerst de afterparty, helemaal wasted gaan op al het bier en de whisky.
Daarna in mijn blote kont door de desbetreffende stad rennen, en mijn lul flashen aan willekeurige voorbijgangers, totdat de trein komt, of tot ik opgehaald wordt door mijn vader :) |
Citaat:
|
totdat het geld op is of wanneer ik te dronken ben...
|
Citaat:
|
Als het gezellig is en het kan blijf ik nog wel lang hangen, maar soms moet je helaas ook nog iets als een trein halen en dan moet je helaas meestal gelijk weg.
|
meestal moet ik de trein halen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet altijd een trein (n)
|
hangt er van af hoe en of ik thuis ga komen die nacht
maar meestal blijf ik nog wel een tijd hangen om bier te roken joints te drinken en wat na te lullen met bekenden of bandleden ofzo |
Citaat:
|
ligt dat aan mij of vergeet je zoiets altijd na een gezellige avond. of je moet het opschrijven
|
dat ligt aan jou, met mijn geheugen is niks mis
|
ligt eraan of er een afterparty is, dit topic is zenuwslopend interessant :eek: :eek: :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59. |