![]() |
Ik ben Dorien, de bikkelharde zakenvrouw
Hoe ziet je loopbaan eruit? Veel carriere (gvd :mad: kut.com.pu.ters) maken of thuisblijven bij de meute kinderen?
En wat word je dan precies? Speel je het hard om die langgewenste promotie te krijgen of blijf je het doetje die altijd wordt overgeslagen? En hoe ga je dan gekleed, mantelpak/smokinggewijs, of eerder casual? Vertel dit alles, aan tante Dora! |
neuken en veel kinderen krijgen (y)
|
later als ik groot ben zal ik je hier meer over vertellen.
sorry, nee ik heb echt geen idee wat ik later ga doen. ofzo. ik zit bijna op de leraren-opleiding maar wat ik daar mee wil gaan doen weet ik absolut nog niet. |
Ik word een groot inspirerend figuur.
|
Voordat mijn carrière van de grond komt, krijg ik een ordinair verkeersongeluk en ben ik wijlen.
|
Geen carriere en geen kinderen. Ik blijf de sarcastische werkloze buurman aan wie iedereen een hekel heeft.
|
zeheeg!
Ik wil minstens 5 zinnen. Anders word ik zwaar ongelukkig. :( |
Citaat:
|
Citaat:
Jij hebt ook een hekel aan mij gekregen, en aangezien dat veel moeilijker is, denk ik wel dat het me zal lukken, ja. |
Citaat:
|
Als ik groot wordt wordt ik scheikundige analist of ik wordt dieren arts.
Veel geld verdienen! Hoe ga ik gekleed? In een witte jas natuurlijk! |
hopelijk zo snel mogelijk kinderen
voor kinderen zorgen 24/7, het liefst een jaar of 7/8 tot ze wat meer op eigen benen staan. Daarna weer gaan werken, niet te veel, steeds meer maar pas echt 'doorstomen' als ze rond de 17 zijn oid. Als je vroeg kinderen hebt gekregen betekend dat, dat je nog erg jong bent een minstens 20 jaar voor je om hard te werken. Heb ik helaas geen man die werkt oid dan zal het wel zo zijn dat ik eerst ga werken en later pas kinderen :) oh en ik wil sexy mantelpakjes <3 |
pp heeft 6 zinnen! <3
mantelpakjes, intertat! :) |
Ik blijf zo lang mogelijk studeren en geen kinderen.
|
Maatschappelijk werk lijkt me leuk.
|
Ik ga over lijken voor mijn carriere. Ik werk zo hard en lang mogelijk voor het grote geld.
|
In het begin hard werken en veel carriere maken. Daarna hetzelfde werk, maar minder uren per week, als ik aan kinderen toe ben.
|
Ik wil geen bikkelharde zakenvrouw worden, doe mij maar fulltime apotheker totdat de kindjes komen (ergens tussen mn 25e en 30e), dan wil ik eerst een tijdje helemaal niet werken (een jaar of 2-4) en daarna weer parttime aan de slag. Ik ga ook niet in mantelpakjes rondlopen, doe mij maar gewoon casual.
|
Ik ben later een succesvol Register Accountant met veel aanzien. In mijn luxe bolide en op maat gemaakte pak rijd ik naar de bedrijven die mijn hulp hard nodig hebben.
Over 35-40 jaar gaan ze met mij een programma maken zoals 'wie is de baas' (elke woensdagavond op ned3 23.30) waar bedrijven die hopeloos in de put zitten snakken naar mijn visie en inzicht in het bedrijfsleven en organisatiestructuren. Maar dat is maar een ruwe schets... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eigenlijk komt er alleen maar 'druk, druk, druk' in me op :(
|
Citaat:
|
Ik zal een inspirerend leider worden in de politiek.
Of natuurlijk een journalist. Of ehm... de cynische criticaster. Of euh... ik sterf een vroege dood door een wild leven van seks, drugs en grunge. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie stemt er nou op Christelijk geïnspireerde partijen... :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik word politieagent. Later word ik de grote baas.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ben je goed op de hoogte. Wil je nou nog wel samenwonen? |
Later sta ik aan het hoofd van een divisie van een groot vervoersbedrijf en loopt alles op de letterlijke wieletjes.
|
Later word ik kluizenaar :cool:
Of een of ander belangrijk persoon.. En ik wil mooie, chique kleding aan(y) Maar waarschijnlijk krijg ik een of ander stom, slechtbetalend baantje:o |
Ik trouw met een rijke vent en vul ik mijn dagen met winkelen, roddelen met vriendinnen en de huishoudster rondcommanderen. En ik begin een affaire met de tuinman (y)
Arbeid is nu eenmaal niet aan mij besteed En vanzelfsprekend geen kinderen, ik al zo'n druk bestaan. |
Hoogleraar worden (y)
|
Ik word alcoholist, bureaujournalist, betaal me scheel aan alimentatie voor mijn drie kinderen, draag verragde overhemden en spijkerbroeken van meer dan tien jaar oud. Ik hop soms nog eens over naar een andere redactie.
|
Citaat:
wat ik word, ik zou het niet weten. vandaag wil ik lerares worden in het speciaal onderwijs, morgen weet ik het nog niet. ik zit er tussenin\ casual |
Freelance (3d) vormgever, of in loondienst, dat lijkt me makkelijker en biedt meer financiële zekerheid.
Verder ben ik niet zo iemand die streeft naar carriere en promotie. Natuurlijk wil ik wel veel verdienen, maar ik wil geen enorme verantwoordelijkheden die ik niet leuk vind. Verder: niet getrouwd, maar samenwonend, en geen kinderen. Casual gekleed, wel modebewust, natuurlijk. |
Weet ik het :s
Hmmm de klassieke stereotype Mad scientist vind ik wel wat voor mij. Het haar komt wel goed (:o) en de madness ook. N&T profiel heb ik al, dus volgens mij wordt dat 'em. |
Ik wil de politicus zijn die somaliland hervormd (y)
|
Citaat:
Dat zou goed zijn voor mijn intellectueel rechts-of-eigenlijk-toch-wel-in-het-centrum imago. :p |
Citaat:
Een soort Dr. Drakken, dus. Cool. De wereld veroveren. :cool: |
Een controversieële én goede regisseur met een woelige loopbaan vol seks en drugs. Voordat ik te oud ben wordt ik doodgeschoten door een doorgedraaide priester die zich aangevallen voelde door mijn laatste film.
|
Citaat:
|
Ik ga later naar het buitenland verhuizen. Daar wil ik toch wel iets met toerisme doen, reisleidster ofzo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16. |