![]() |
Voor iedereen die twijfelt
En vooral voor de jonge mensen die hier komen:
To all the people doing lines Don?t do it, don?t do it Inject your soul with liberty It?s free, it?s free To all the kids with heroin eyes Don?t do it, don?t do it Cos it?s not, not what it seems Oh no it?s not, not what it seems (chorus) Salvation, salvation, salvation is free Salvation, salvation, salvation is free To all the parents with sleepless nights Sleepless nights Tie your kids home to their beds Clean their heads To all the kids with heroin eyes Don?t do it, don?t do it Cos it?s not, not what it seems No no it?s not, not what it seems |
eeuh?
is dit een songtekst van een christelijk bandje ofzo? |
Nee van de Cranberries. Niet christelijk :D
|
en waarom post je dit?
|
Omdat ik eigenlijk een beetje zit met het feit dat hier pubers vrolijk lopen te vertellen wat ze nu weer allemaal hebben gebruikt en veel mensen daar vrolijk op in gaan.
Je moet eigenlijk geen drugs gebruiken als je een jaar of 16 bent, en dan heb ik het niet over een blowtje roken maar coke, speed enzow. Ik ben d'r totaal niet tegen, daarom voor mensen die twijfelen. Als je al twijfelt over je drugsgebruik stop d'r dan mee. Dat wil ik hier eigenlijk mee zeggen. (maar je kent de cranberries toch wel?) |
Citaat:
En ach, iedereen heeft wel een foute periode in zn leven ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
fuck off.. en leer eens goede interpunctie te gebruiken in plaats van vraagtekens :mad:
|
Ik hou niet zo van mensen die mij de wet voorschrijven. Daar heb ik ouders voor.
Ik hou ook niet van belerende opmerkingen/songtxten die onder mijn neus geduwd worden, daar heb ik vrienden voor. EN voor de rest raad ik je aan eerst eens interesse te tonen voor je ons de les gaat lezen. (oh en Yabyum heeft al een tijdje een normaal postgedrag, dus als we dit nu willen laten, als ze zich misdraagt dan wordt ze daar heus wel op aangesproken). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17. |