![]() |
Tarantino gaat csi regisseren
De laatste aflevering van dit seizoen van Crime Scene Investigation wordt geregisseerd door Quentin Tarantino. De Amerikaanse regisseur, bekend van Pulp Fiction en Reservoir Dogs, gaat ook het scenario voor de aflevering verzorgen. De producent van de serie, Carol Mendelsohn, meldde dit vandaag aan de website van The Hollywood Reporter.
De hoofdrolspelers van de populaire televisieserie wisten Tarantino te strikken in Las Vegas, waar de serie zich afspeelt. Tijdens de seizoensafsluiter komt een van de hoofdrolspelers terecht in een gevaarlijke situatie. Mendelsohn: "Er zal dit keer meer ongedierte en bloed zijn." :) :) |
Dit is een factor die gaat spelen bij de questie of ik dit ooit ga kijken. :o
|
Dus wordt het een knaller...? :confused:
Ik vind CSI:las vegas wel de slechtse van de drie. :) |
Citaat:
|
Citaat:
CSI nog nooit gezien, maar nu Tarantino 'm gaat regiseren wil ik het wel eens zien :) |
Hij heeft ook al eens een aflevering van E.R. geregiseerd. Die werd overigens ik geloof zo'n twee à drie week geleden nog uitgezonden.
|
jah klopt heeft ie gedaan, was erg goede aflevering
|
Citaat:
|
CSI is wel ok, maar ik blijf er niet voor thuis. Maar voor deze aflevering maak ik misschien een uitzondering.
|
series? Die kerel moet zich bezig houden met films!
|
hmmm nog nooit naar las vegas gekeken, ik hou het bij CSI :) Maar vind Tarantino wel superleuheuk...... dus waarschijnlijk gaat ik wel ffies kiek'n :cool:
|
Citaat:
|
Als Tarantino ( _0_ ) het regisseert dan ga ik wel kijken (y)
|
Ben wel benieuwd naar die aflevering. :)
|
Ik ben nu al benieuwd. :)
|
als tarentino een serie voor vast zou regiseren zou ik daar zeker voor thuis blijven
|
Citaat:
dat wist ik ECHT niet :rolleyes: |
Klinkt zeker interessant! :)
|
Dat wordt leuk :) .
|
Ik had t ook gelezen ja. Echt wel cool :D
Hopelijk wordt die aflevering nog vetter dan dat ze normaal al zijn :cool: |
Citaat:
|
Welke EP van ER was dat dan?
En ik vind CSI echt zo een gigantische k*t serie, maar ik ben toch wel benieuwd naar een Tarantino insteek... Die wil ik dan toch wel zien! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36. |