![]() |
pc valt steeds uit
Als ik mn pc een tijdje aan heb valtie gwoon uit. Kheb um al 12 keer helemaal geformateerd en opnieuw geinstalleerd maar ut haalt geen fuck uit.
Ik haat deze kut pc. :mad: :mad: :mad: Nog iemand met zo'n probleem? |
Misschien kun je je taalgebruik iets aanpassen als je niet boos meer bent.
Nu even over je probleem: Valt je pc gewoon uit? of start hij automatisch weer opnieuw op nadat ie uitgevallen is. In het 2e geval is de kans groot dat ie te heet wordt. En in het eerste geval zou je voeding stuk kunnen zijn. Maar beschrijf het probleem eerst iets duidelijker. Op deze manier kan niemand je goed helpen. |
koop gewoon een gsm met een goed toetsenbord...
(zie zijn ontzettend snuggere reactie in dat topic van kabouter die heel snel een pc zoekt) |
hahaha
Ja hoe moet ik het beter beschrijve. Ik start mn pc gwoon op en soms looptie vast na 1 seconde en soms na 5 uur. De muis blijft dan gwoon hange en soms valtie dan meteen ook uit. Numlock, capslock enz. doen ut ook niet meer alsie vastloopt. Dus ik d8 mss een virus ofzo en hebk mn pc ff opnieuw geinstalleerd. Maar ut haalt nix uit. Al 12x niet. |
groote kans dat het je proccesor is, als hij een storing geeft start je pc automatische opnieuw op. terug gaan naar de winkel kunnen ze zo testen of dat het is.
ik denk dat dat het is. |
Citaat:
Of nee, je moet er eentje gaan kope, in jouw geval. |
Citaat:
Of je geheugen Of te hete hardware Of een software probleem Of je moederbord ......... Post eens wat voor hardware je hebt, wat je allemaal geinstalleerd hebt, wat je had gedaan, toen hij steeds uitviel, wat je al getest hebt, enz. |
viezerolo, als je onze hulp wilt in dit forum, moet je:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32. |