![]() |
Vliegende muis
Onze muis heeft keuren. Hij beweegt regelmatig vanzelf over het beeldscherm, zonder dat ik hem beweeg. We hebben al een andere muis geprobeerd, maar dat helpt niet. Iemand een idee?
|
Is het een muis met infarood/een balletje en/of draadloos?
|
keuren?
of kuren? |
Citaat:
- Welke OS gebruik je ? - Sinds wanneer heeft je muis kuren? Ineens? of na het instaleren van bepaalde software, of het maken van bepaalde instellingen oid? - Is het een desktop PC? Of een laptop, dan kan het nml liggen aan de touchpad. Citaat:
|
Citaat:
|
Poe, wat ben jij een nare man :P
Maargoed, shave my legs and call me grandma als et zo is :P Ik ging er een beetje vanuit dat et wel redelijk verschillende muizen waren, maar het is natuurlijk altijd nog een mogelijkheid dat dat niet zo is :) Eerst maar es horen wat de TS antwoordt. Wat voor muis heb je, en welke andere muis heb je aangesloten/geprobeerd? :) |
Juist, dat eerst maar 'ns afwachten :)
Overigens is het natuurlijk niet ondenkbaar. Goedkope optische muizen kunnen last hebben van de meest vage problemen: willekeurig naar de hoeken van het scherm schieten van de cursor, kwijtraken van focus als je te snel beweegt maar ook 'drijven' van de cursos als je de muis niet aanraakt. En als zij een bepaald type heeft omgeruild voor een nieuwe van datzelfde type bij de winkel is het dus niet ondenkbaar dat het opnieuw een probleem is. Dat is niet naar, dat is realistisch. :) |
Sorry voor m'n late reactie, ik lees hier bijna nooit en was m'n topic vergeten. :o Tis een Logitech muis. Optisch ja, met zo'n rood lampje.
M'n vader had dezelfde muis opnieuw gekocht, maar dan in een andere kleur. Alleen we hebben dit probleem niet altijd gehad, het is nu sinds een poosje. Iedereen in huis gebruikt deze muis en niemand heeft problemen. Moet ik het typenummer van de muis opzoeken ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
Nee het probleem is niet dringend, heb ik dat ooit gesuggereerd? Anders had ik het al veeel eerder gepost. |
Zou het niet aan de ondergrond kunnen liggen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Goes15 hou eens op met die irritante offtopic berichten, dit is niet het eerste topic waarin je super nutteloze en flamende berichten post! OT: Het kan idd aan de ondergrond liggen, als je een muismatje hebt liggen (mat) dan moet dat het probleem niet zijn. zijn de muizen ook goed schoon? een haartje in het oogje kan er bijvoorbeeld voor zorgen dat hij 'zweeft', alhoewel de kans klein lijkt daar je het met de andere ook hebt. heb je nog een balletjesmuis liggen? probeer die eens, kans is klein, maar het sluit wat dingen uit als die wel goed werkt :) |
Citaat:
|
Wat voor ondergrond gebruik je dan?
Daar kan het namelijk ook wel aan liggen. Ik zelf heb een licht glimmende tafel, en als ik daar mijn optische muis op gebruik 'vliegt' ie ook wel eens weg :) |
Citaat:
|
probeer eens met een muismatje, en kijk dan of je nog steeds last ervan hebt
(of had je dat al geprobeerd. dan heb ik het over het hoofd gezien) |
Kleur van de ondergrond.
|
Ik heb nu een muismat eronder liggen, het helpt wel, maar echt helemaal weg is het niet. Het is zo'n ding met een plastic laag erover heen. Is het beter om zo'n zacht ding te hebben?
|
mwoa zou kunnen, maar lijkt me dat een muismat, ookal heeft ie een plastic laagje, moet helpen
|
Citaat:
Wat je kan doen is idd een zachte muismat, egaal blauw of donkerblauw lijkt bij mij het best te helpen, ik heb het probleem ook gehad namelijk, met zo'n beetje iedere optische muis die er bestaat. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |