![]() |
"hij zei wat wij dachten"
Stel: vandaag rijd een auto over jou heen.
Hoe wil jij dat mensen jou herinneren? Ik als een enthousiast forummer, iemand die voor alles open staat, maar wel kritisch is. |
Hier op het forum of hoe normale mensen mij herinneren?
|
Dat ik altijd optimistisch was en dat het zonde is van al die operaties dat ik nu al dood ben, omdat het toch veel geld kostte.
|
Helemaal niet herinneren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh. Op het forum. Hier mogen jullie mij herinneren als tomaat. Nee geen idee. Andere vraag: hoe zouden jullie mij herinneren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoals ik was: aardig, vriendelijk, lief, behulpzaam, kritisch, slim, vindingrijk, sociaal, grappig en bescheiden.
|
Citaat:
|
Ik heb geen idee hoe men mij zal herinneren.
Waarschijnlijk zal ik op dit forum snel vergeten zijn. En ach, ik laat het wel aan anderen over om mij te herinneren. |
Citaat:
|
Hoe ik herrinert wil worden? Dat laat ik aan jullie over.
|
ik weet niet, als per piacere misschien of anders als helene de boerendochter oid ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*Gebruikte ik daar nou echt het duiveltje?* |
Citaat:
|
Citaat:
ja, idd: omg omg omg omg! |
Citaat:
:o |
ik wil herinnerd worden zoals ik ben, niets beter en niets slechter.
|
Nu ben ik toch wel benieuwd hoe ik herinnerd zou worden. :o
Yay, weer een post dichter bij forum-onsterfelijkheid |
Citaat:
|
Ik dacht wat jullie zeiden..
|
Niet.
|
Iedereen mag me herinneren als en rustig , beleefde meid die altijd goede raad geeft.
|
Waarom al die onduidelijke topic-titels? Is dat mode ofzo? :|
|
Citaat:
Een bijzonder persoon die deed wat ze wilt, het zichzelf niet bepaald gemakkelijk maakte maar die desondanks nog ontzettend veel had kunnen bereiken. Zoiets:p |
Citaat:
ontopic: Ik wil niet herinnerd worden het is beste als jullie me zo snel mogelijk vergeten. |
als een sociaal,positief ingesteld, aardig jongetje
|
Citaat:
Ik vind onduidelijke topic-titels ook niet fijn, maar zolang er een duidelijk verband is ben ik vóór topic-titels-die-net-iets-anders-zijn. (Dus niet omdat het mode is :| ) |
Het interesseert me geen donder.
|
Citaat:
|
Dat mensen zeggen: "Goh, wat jammer dat ik nu nooit meer de kans krijg om haar te leren kennen."
wishful thinking (y) |
Herinnerd worden?
Waarom? |
Citaat:
|
Ik word vast niet herinnerd, dus ik bespaar mezelf de moeite van het uitleggen.
|
Na drie generaties ben je sowieso al wel vergeten.
Dat geld ook voor forumgeneraties. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als een melancholische, charmante, perfectionistische mierenneuker met een goed gevoel voor humor en creatief talent. Uniek en prettig in de omgang.
|
Citaat:
|
Als een meid die diep van binnen wel lief was en anderen probeerde te helpen.
|
"Hij zei wat wij dachten, maar dacht hij ook na over wat wij zeiden?"
|
"Hij zei dat wat wij dachten."
|
"Perseus zou het zo gewild hebben." ;)
|
"En hij chatte zo nu en dan wel eens, maar eigenlijk hadden we hem allemaal nodig voor ons goed te voelen." *geween*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14. |