![]() |
Hoe kom ik erachter offie sex wilt?
Ik heb nu zes maanden een vriend en ik heb het ook reuze naar mijn zin met hem!Hij heeft nog nooit een vriendin gehad en ik heb 'al meerdere jongens gehad'!Daarom denk ik ook dat hij niks durf op het gebied daarvan... maar ik vind het zo moeilijk om te vragen.... Wat zouden jullie doen????? Ik vind het erg moeilijk
Liefs, Love Forever :rolleyes: :confused: |
gigi :D tis een jongen! Op een gegeven moment.. wil ie zo graag dat ie bijna knalt! gigig.. laat hem de stap nemen... of tenminste.. een beetje aangeven dat ie wat wil! Volgens mij is het dan wel heeeeeeeel lekker.. dus na zo'n tijdje..
|
lieve schat, geloof mij,
hij is gespannen, maar hij WIL SEX we all do |
Hoe oud issie...
...vanaf hun 14e hebben jongens uitgesproken fantasieen over sex. Het liefst willen we natuurlijk dat we die ook zo snel mogelijk uit zien komen. Dus jah, waarschijnlijk wil ie heel graag sex. Maar hij moet ook respecteren dat als jij dat niet wilt hij ook niet mag verwachten dat hij sex met jou kan hebben. Het is net als met een Ferrari, alle mannen (jongens) zouden er wel eens in willen rijden, maar of het ook zo 1,2,3 gebeurd?? Zo is het ook met sex. Geduld is een schone zaak. (letterlijk) :D |
Citaat:
Hij wil sex, anders issie waarschijnlijk niet hetero ;) Maar wat zie jij onder sex, hebben jullie nog helemaal niks gedaan? |
Citaat:
Niet iedere jongen durft dat. Als een meid bij mij zou denken van hij moet het initiatief nemen, dan kan ze mooi voor eeuwig wachten. -Desecrator |
Citaat:
ikke nooit willen |
Wat dacht je van...
... V R A G E N |
lucky bastard ik zou er meteen op springen :D
|
toen ik 14 was schrok ik een beetje van mijn vriendin die wilde opeens nogal hard en had al wat vriendjes versleten terwijl ik haar bh niet eens open kon krijgen. Dus doe de eerste keer een beetje rustig aan of praat er ff over, dan gaat ie thuis nadenken en na een weekje trekt ie helemaal bij (dan trekt ie zich 2 dagen niet voordat ie bij je aankomt en staat ie op ontploffen).
|
Citaat:
|
kunt op hem wachten, maar misschien wacht hij juist op jou... probeer het iniatief te nemen en je weet wat hij wil...
|
praat erover dan kom je t meeste te weten!
|
Citaat:
|
Help hem eens een handje. Geef hem een zetje. Leg zijn hand op je borst of tussen je benen. Misschien issie verlegen, je moet i ieder geval niet gaan zitten wachten.
|
geef door middel van jouw of zijn hand op bepaalde plaatsen te leggen aan dat je meer wilt. Hij laat dan wel merken of hij dat ook wil.
(of het is een mongool(sorry hoor maar dan ben je naar MIJN mening niet 100%)) |
Citaat:
mijn vried en ik bespreken alles op gebied van sex.. maarjah.. give it a try.. mabey?? zan zul je er zelf wel achter komen |
Levens Les 1) elke jonge wilt sex met een mooi meisje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lijkt me stug, echt waar! Als je al wat langer met je vriendin gaat.... dan leer je elkaar gewoon beter kennen, je weet hoe je vriendin op bepaalde situaties reageert, ik denk toch echt dat die jongen na een bepaalde tijd de moed bij elkaar verzameld en op z'n minst laat merken dat ie zin heeft! |
Citaat:
-Desecrator |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-Desecrator |
Citaat:
|
Citaat:
die ging liever slapen..... |
Citaat:
And ik heb het er ook over... dat als je iemand eenmaaal langer kent... leer je ook kennen hoe je partner in verschillende situaties reageert.. je raakt vertrouwd met elkaar.... ik zeg niet dat je gelijk moet gaan sexen en 'prutsen' zoals jij zegt! |
Eén greep tussen z'n benen is genoeg om d'r achter te komen offie zin heeft ;)
|
Citaat:
of een wannabee-janneke goossens |
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe lang wachten jullie meestal voordat jullie sex hebben met jullie vriend(in)???
|
Citaat:
|
Neem zelf het initiatief. Knuffel hem, ga hem zoenen en probeer verder te gaan: zijn buik strelen, zijn kont aanraken ... gewoon proberen misschien wil hij het niet en dan geeft hij dat wel aan.
Love, Lis |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien stond er in zijn post niet expliciet dat het om sex met z'n vriendin ging maar aangezien die post een reactie was op haar topic of haar vriendje sex met haar zou willen, lijkt me dat duidelijk. En je zult natuurlijk zeggen dat het niet zo is, maar doe alsjeblieft niet zo moeilijk als je het prima begrijpt alleen maar om op alle slakken zout te leggen *zucht* en dat moet dan volwassen zijn... :rolleyes: ;) |
Citaat:
Ik weet heel goed dat Oens reply een reactie was op haar topic, maar ik weet ook dat zijn uitspraak, als je niet uit zou gaan van een reactie op haar topic, niet juist is omdat het dan wel zou betekenen dat alleen heterosexuelen sex zouden willen. Waar het mij om gaat is dat je je formuleringen altijd zorgvuldig moet kiezen om geen misverstanden te krijgen. Ik ben als wiskundige nu eenmaal geneigd om kritischer naar formuleringen te kijken dan een niet-wiskundige, en dat heeft niets met op alle slakken zout leggen te maken. |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
:p
|
ik ben ook ongeveer zo lang samen met mijn vriend (7 maanden) en vanaf het begin van onze relatie hebben wij heel open over sex gepraat. wat hij wilde, wat ik wilde...
en de dingen die we niet wilden en dingen die we al gedaan hadden ed. de enige oplossing voor jou probleem is gewoon met hem praten. gewoon zeggen dat jullie toch al lang genoeg samen zijn, en of hij dat zou willen en die dingen die je wil weten gewoon vragen. bij mij heeft het geholpen .. :) |
het onderwerp aansnijden... ik heb er met mn vriend ook al gauw over gepraat, maar eerder in de trant van: ik ben toch nog wat jong en wil niet alles overhaasten. Daar was hij t volkomen met me eens over, ben immers zn eerste vriendin.
Maar oke, praten zou een goed idee kunnen zijn. En anders kun je t m altijd nog wijs maken op andere manieren. Je zou bijvoorbeeld helemaal geil kunnen maken (das toch nie moeilijk?) en dan zeggen: zou t nou niet fijn zijn om lekker naakt te liggen en andere dingen te zoen, ff gek te doen? of heel cliche: wanna have sex? :p succes |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je moet gewoon die sluiting zal ik maar zegge naar elkaar toe doen want 't zijn soort van haakjes snappie en dan gaat 't los :) heel simpel :D kun je overal doen :D :p |
Citaat:
Ok, ik hou al op...ik ben toch al niet echt een wiskundige :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52. |