![]() |
Wat vinden jullie van...
- Billy Joel
- Jamie Cullum - Dido - Norah Jones Opdracht voor muziek; zoek uit wat mensen jonger dan 25 (en mensen ouder dan 40) van deze muziek vinden. (verklaar daarna het verschil). Wat vinden jullie van deze artiesten? Vage opdracht he.. k weet et :s |
hhahahaha :D
|
Citaat:
|
Ik vindt ze phAt KeWL
|
Norah Jones is wel cool, Dido is kut, de rest ken ik niet.
|
Citaat:
dat ene nr van billy joel is wel ok norah jones en jamie collum zijn jeukopwekkend |
Citaat:
|
Norah Jones is af en toe oke, Billy Joel ken ik niet, Jamie Cullum ook voor af en toe oke en Dido eigenlijk nooit
|
- Billy Joel
Wel een beetje een rukker. Ik zal er zo eens wat meer van kennis nemen. - Jamie Cullum Wat een cheater! Oude nummers coveren is natuurlijk na verloop van tijd geen kunst meer. Ergens hier ligt zn cd denk ik. - Dido Wel leuk. Als je 15, vrouwelijk en gewillig bent natuurlijk. - Norah Jones Met haar hulp zou ik de dryathon wel verliezen denk ik. |
Billy Joel, mag er best zijn... zeker weten... piano man als zijn bekenste
Jamie Cullum is een zeikerd Dido mooie stem, mooie meid... Norah Jones, zalig mens met en prachtige stem, enorm talent en heeft de kans gehad met de grootsten der aarde te kunnen samen spelen o.a. met de overleden ray charles en haar vader is natuurlijk cool want hij is ravi shankar |
billy joel ken ik niet goed
Dido mag ik absoluut niet Jamie cullum draaide mijn vriendin altijd, ik vind hem echt te fake en norah jones kan ik best redelijk vaak naar luisteren |
Goodbye Saigon o.i.d. van Billy Joel is wel te pruimen. De rest ken ik waarschijnlijk wel, ik kan alleen de naam niet aan de muziek linken.
|
Ik zeg Slayer.
|
Van allen zeker geen fan van
|
Niet erg denderend. Ik ken wel veel mensen die van Cullum houden. Waar ik dan altijd aan vraag of het niet wat afgezaagd is allemaal en altijd eindigt over de range van zijn stem.
|
Citaat:
|
Billy Joel: niet echt bekend mee, maar wel aardig geloof ik.
Dido: saai Jamie Cullum: vervelende nepjazz Norah Jones: lekkere achtergrondmuziek, erg sfeervol. |
- Billy Joel
Mwah, het is niet echt mijn muziek. - Jamie Cullum Hij is wel goed, maar ik vind wel dat ie wat minder liedjes moet coveren. Hij heeft wel een mooie stem. - Dido Ze maakt leuke liedjes, maar een hele cd vind ik toch wel wat eentonig worden. Na een/twee nummers heb ik er wel weer genoeg van. - Norah Jones Ze heeft echt een super stem, en maakt mooie liedjes. Echt een goede cd om ff lekker bij te relaxen. :) |
Norah Jones is wel relaxt.
|
- Billy Joel, ken er een aantal leuke liedjes van.
- Jamie Cullum, vind het best lekker klinken. Moet er nog steeds wat van downen. - Dido, nee. - Norah Jones, leuk maar ik heb het teveel gehoord |
Citaat:
|
Stom joh.
|
Citaat:
|
Billy joel ken ik niet, de rest is kut afgezien van norah jones\m/
toen ik bijna 2 jaar geleden een heavy bad trip had op de cake, had ik don't now why op repeat gezet en kon ik redelijk rustig inslapen. anders had ik niet voor mezlef ingestaan. |
Citaat:
|
laat me met rust
|
gurwlwlelwlelwlwlwl.... ik vind het niet wat. Vooral Dido en Norah Jones zijn zout en van die twee kerels heb ik nog nooit wat geluisterd.
|
- Billy Joel - ken ik wel wat mooie liedjes van
- Jamie Cullum - mooie stem wel, maar ontzettend gehypt - Dido - sommige liedjes zijn wel okee maar ik zou geen hele cd van dr willen luisteren - Norah Jones - vet |
kus :)
|
Ik vraag me toch wel eens af hoe een koe een intense angst veroorzaakt.
|
Citaat:
|
- Billy Joel - Ken ik niet, ik zal eens wat downloaden edit; (y)
- Jamie Cullum - Top - Dido - Net zo top - Norah Jones - Minder, 1 liedje is leuk. Relaxt. |
Citaat:
Jamie: Gaat wel. Mag zich van mij wel meer onderscheiden. Dido: Niks positiefs. Norah Jones: Origineel geluid. Kwaliteit (y) |
Citaat:
|
Billy Joel ken ik alleen van naam, van de rest val ik in slaap..
|
Citaat:
|
Eigenlijk alle vier niet echt...
|
Waarom kennen slechts zo weinig mensen Billy Joel? Hij heeft een heleboel bekende liedjes geschreven, en zijn muziek is bestwel te diggen op zijn tijd.
Jamie Cullum: fake-ass coverlulletje met een kutstem Dido - Heet, maar al haar liedjes klinken vrijwel identiek. Norah Jones - Hele mooie dame die met haar zwoele stemgeluid prima jazzy/soul nummers neerzet. |
Allemaal irritante Midlifecrisishuisvrouwenkankermuziek (n)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |