![]() |
Grunten und Screamen
Zoals de topic titel al voorspelt is dit geen topic over my little pony's
anyways, er was al een topic over geopend door cut_off maar dat was gedateerd en stond in muziek en niet in dit nieuwe sub-forum vandaar. Doe zelf de screams in ons bandje en wil graag wat beter worden, heb niet uitermate last van mijn keel ofzo en heb het idee dat ik ook wel wat met mijn buikspieren doe. Iemand nog wat tips of links naar tutorials (:O) ofzo? 2 dingen waar ik dus al achtergekomen ben: - Chocomel (y) ;) - Geen koude dranken drinken bij optredens/repetities maar lauw/kamertemperatuur. Ook geen koolzuurhoudende dranken maar dat sluit bier uit en repetities zonder bier zijn voor heidenen. |
gewoon supervaak proberen denk ik, en veel saetia luisteren.
|
Citaat:
|
ja dat klinkt lekker 'ikhebhetheleweekend"wijwillentietenzien"staanschreeuwen'-achtig
|
Ja ik doe "de screams" in onze band.....
|
Ik doe de grunts en screams van Burzumennuz
Ik heb er geen kloot van begrepen, en zal dit topic goed volgen Na een nummer van 1,54 heb ik schoftige keelpijn, en van grunten word ik licht in mn hoofd :P:D |
Gewoon liters whiskey zuipen, en veel roken en blowen. Na een paar jaar grunt je al als je praat.
|
Whiskey zuipen is trouwens uberhaupt wel een goed idee, het doorsmeert en verdooft (y)
|
doen alsof je met poepen, lekkah persen.
ofzo. |
Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk, ik trek een minuut grunten nauwelijks :s
Ik verneuk m'n stem der ook finaal mee, maar dat is bijzaak :o |
Citaat:
|
"Grunten" moet je sowieso niet doen.....
|
Citaat:
|
Yoghurt roggelt wel lekker. Goede mic scheelt ook een hoop gekut.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb ik je op je pik getrapt?
|
Ik bedoelde het als tip :nono:
|
Dan is het goed (y)
|
zo doe ik het, en ik ben eigenlijk wel gezegend met een snel herstellende stem, da's wel handig. Ook nooit echt pijn ofzo.
http://student-kmt.hku.nl/~lennart4/gruntscream.mp3 |
Ik heb vandaag nog met 2 vrienden een liedje van Lit gegrunt :D
|
Citaat:
|
en eens temeer blijkt 'leuk' een relatief begrip te zijn
|
Citaat:
the sinner |
Citaat:
ey koen, kom een keer bij me langs! |
Citaat:
|
Ik kan nou eindelijk ook een beetje screamen. Ben alleen slecht in drummen en screamen tegelijk.
|
Citaat:
|
Gewoon je muil openen en een putrochel uit de diepste krochten van je maag halen, simpel zat. :)
|
Citaat:
En toch, ik ga het eens proberen :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van sinaassappelsap wordt je rochel lekker dik! Dan krijg je een voller stemgeluid en als je naar iemand spuugt krijgt ie allemaal groene derrie over zich heen (y)
|
Citaat:
Ik grunt verdomme als Yoda. |
gewoon veel bier zuipen van te voren en roken, komt alles goed.
En ja, oefenen baart kunst, dus doe het wel regelmatig zodat je steeds beter en bruuter word. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alsof je moet boeren (gisteren een belangrijke les geleerd :p ). Ik krijg er nu wel zin in om het te leren. Ok, voor mij wordt het dus Arch Ennemy en Otep.
|
BTW geen fucking idee waar ik het voor zou gebruiken. Het zou niet echt in mn grunge band passen :D
|
Yo grunge is niet meer van deze tijd....
|
Citaat:
|
dus niks.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon 1 a 2 biertjes van te voren. |
Citaat: