![]() |
welke dope zou je nou echt nooit gebruiken en wrom niet?
heroine- lijkt me duidelijk
coke- lijkt me gewoon nix, en beter niet dan wel.. vooral vanwege de verslavingskans crack- zelfde verhaal. |
hard drugs niet, da's mij te tricky, en er zijn goede herbal alternatieven die geen hd heten.
Explosion. Oh, en coke: ik <3 neusschotje |
eigk alles wat een hd is :)
|
:s duf
|
jah lig al 4 dagen ziek op bed.
wat verw8 je? |
Citaat:
En zowiezo slaat het natuurlijk nergens op dat men wel stuff van de smartshop wil usen, omdat het natuurlijk is ofzo. Alsof het dan automatisch beter is :s Dus alle mensen die geen hd willen omdat dat gevaarlijk/slecht voor de gezondheid is, maar wel ephedra en dat soort shit usen, wat is de kronkel in jullie brein? |
Nooit coke. alles dat je snuiven/spuiten moet niet. Geen ghb, geen uh...lsd ook niet.
|
Uppers niet, en zware downers niet.
Uppers niet omdat ik al energiek genoeg ben, zware downers (morfine, heroine etc) niet omdat ze 1. te verslavend zijn, en 2. ik ook wel lam kan hangen zonder drugs op. Sowieso vind ik eigenlijk alleen THC en enkele hallicunogenen / psychoactieve drugs interressant... (met uitzondering van Opium en LSD, omdat die te zwaar zijn imo) |
Citaat:
alleen als je fout gaat, maar dat kun je voor 'n groot gedeelte wel zelf sturen benk nu wel achter na een keer of 9 :D |
Citaat:
Vandaer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
uhm ja geen idee ik kan niet in de toekomst kijken
|
Citaat:
De paar keer dat ik blow, naar de kloten ga oid, dat is gecontroleerd en doordacht. Van hd weet ik geen ene kloot af, behalve dat ze ongetwijfeld niet voor niets hard drugs heten en verslavend zijn. tis dan natuurlijk niet beter als het van de smartshop komt, maar vor mij hypocriete gevoel is dat iets beter. Explosion ga ik trouwens zaterdag voor het eerst doen, dus da's even kijken naar het hoe en wat. |
atropine, scopolamine..
voor de rest eigenlijk niet iets wat ik wil uitsluiten... |
Citaat:
welke dope wil je (voorlopig) niet gebruiken en waarom niet? |
Citaat:
|
De enige goede drugs zijn psychedelische drugs, omdat deze verre van verslavend zijn en je er zelf goed mee leert kennen.
|
LSD in ieder geval niet meer.
Geen lichamelijk verslavende middelen in de zin van harddrugs (codeïne en medicijnen heb ik het even niet over) Daarentegen, als ik zou weten dat ik dood zou gaan, zou ik toch wel mooi een shotje zetten. |
Geen Harddrugs
|
Ooit wist ik zeker dat ik nooit zou gaan roken...
|
Citaat:
onTopicc: Citaat:
|
Citaat:
Maar hoe volwassener je wordt, hoe meer je wel in kan schatten wat je wel en niet gaat / zal doen, dus als ik hier mensen van 18 ~ 25 zeggen dat ze nooit Heroine (bijv) zullen doen, denk ik dat ze ook wel genoeg erover nagedacht hebben om onder normale omstandigheden geen heroine te gaan doen. (heroine is te vervangen door elke andere soort drug die genoemd is) |
heroine, lijkt me nou echt niets. En crack/cocaine.
|
Citaat:
Dat is mijn ervaring. En die van vele mensen die ik ken. Dan ga je fout OMDAT je t niet meer kan sturen. Citaat:
HD is NIET per definitie verslavend. Bijvoorbeeld MDMA, LSD, 2c-b. Maarja, je hebt natuurlijk altijd randdebielen die t leuk vinden elke dag te nemen ofzo, maar dat kan ook voor een computerspel of een kopje thee gelden, en das toch ook geen HD.... Harddrugs heten harddrugs omdat mensen t zo noemen. Citaat:
Citaat:
En nu optopic: Heroine, crack en crystal meth. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mdma verslaafden |
heroine-ik heb gezien wat het met je doet.
coke, ik hoef niets te snuiven om lol te hebben... |
Op het moment kan ik me niets bedenken. Er zal vast wel iets zijn...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik gebruik alleen wiet en hash en denk niet dat dat ooit zal veranderen. Ik weet van mezelf dat ik als ik iets leuk vind om te doen het steeds vaker ga doen. En dat het uiteindelijk een gewoonte word. Ik zit er niet op te wachten dat ik uit verveling of gewoonte een lijntje speed snuif of een pilletje slik enz.
|
Heroine lijkt me niets. en verder zie ik de geraffineerde shit vermengd met vanalles ook niet echt heel erg zitten.
voor de rest, wil ik het welleens proberen. |
wel: alcohol, nicotine, hasj & wiet, paddo's en smartshopzooi. misschien ook nog wel xtc oid. al het andere dus niet
maarja, ooit had ik bedacht nooit te roken of te blowen, toen nooit roken, toen geen paddo's etc. dus waarschijnlijk lig ik over een paar jaar gewoon lekker te spuiten |
Citaat:
Maar: ik heb genoeg aan de drugs die ik nu gebruik, en ik ben een rasecht watje. :cool: hardrugs klinken eng. 2c-b? Wasda? :o |
Citaat:
maar ik weet ook nog mijn: "ik houd het alleen bij wiet en paddo's" periode. haha naja kdenk dat iedereen dat wel heeft.. de stapjes worden steeds kleiner.. |
Citaat:
http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/designer.htm Maar inmiddels is 2c-b wel wat meer algmeen geworden. |
@mafheid: jij hebt toch al eens crystal meth gedaan?
|
Citaat:
, Augustus |
Heroine en crack niet, logisch, coke liever niet vanwege de verslavingskans, maar wie weet toch wel een keertje uit nieuwsgierigheid. :bloos:
|
Citaat:
|
hard drugs zou ik echt niet gaan gebruiken, dat fuckt je hele lichaam op!
|
Citaat:
|
Ik zou je moeder nooit misbruiken.
Oeps topic verkeerd gelezen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik geloof dat je methamfetamine bedoeld (dus nie crystal), dat heb ik geloof ik wel ns gehad. Enige vorm van speed die ik echt de moeite waard vond... En daarom verder ook beter vanaf kan blijven geloof ik. |
Citaat:
maar ik ga nog niet dood dus voorlopig geen HD voor mij |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |