![]() |
Enquete
Heejj,, wij zijn Kim en Larissa en wij moeten voor school een werkstuk maken over eetstoornissen.
Wij hebben een enquete waar je op mag stemmen. Wij begrijpen dat als je een eetstoornis hebt/had het moeilijk is om dat te doen, maar we hopen toch dat er mensen op reageren.. Alvast bedankt Veel liefs, Kim en Larissa Enquete: Heb je ooit een eetstoornis gehad of heb je het nog? a) Ja ik heb nu nog een eetstoornis b) Ja, maar ik ben er nu (gedeeltelijk) van genezen c) Nee ik heb nooit een eetstoornis gehad |
c) Nee ik heb nooit een eetstoornis gehad
|
volgens mij pak je dit niet helemaal slim aan. wat heb je aan een enquete met 1 vraag? zoiets moet je in een poll douwen, en dan bij voorkeur op l&g?
maar ik ben niet te beroerd 'm in te vullen ;): Enquete: Heb je ooit een eetstoornis gehad of heb je het nog? c) Nee ik heb nooit een eetstoornis gehad |
Enquete:
Heb je ooit een eetstoornis gehad of heb je het nog? a) Ja ik heb nu nog een eetstoornis b) Ja, maar ik ben er nu (gedeeltelijk) van genezen c) Nee ik heb nooit een eetstoornis gehad |
heey ik heb nog nooit een eetstoornis gehad en zou het ook niet willen dus
c: ik heb nog nooit een eetstoornis gehad veel succes SoEnTjE ..-xxx- |
Citaat:
|
Citaat:
|
C.
Ik moet eerlijk bekennen dat er tijden zijn geweest dat ik wel die richting opging |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee ik heb nooit een eetstoornis gehad
|
poepoe.
C. |
Ik vraag me af wat je aan de antwoorden hebt, maargoed. C.
|
Citaat:
|
C: Nee ik heb nooit een eetstoornis gehad.
Tenzij je m'n moeder vraagt natuurlijk. Die vind dat ik de koelkast altijd helemaal leeg vreet :D |
D. Dit hoort op Lichaam & Gezondheid. Maar als je iets wilt onderzoeken, zou ik het iets uitgebreider doen.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15. |