![]() |
waarom kikke veel jongens op jongere meisjes
ja dat wil ik wel is weten,
wat is er nou aantrekkelijk aan jongere meisjes..:S bijv. een jongen van 17 met een meisje van 14:S? |
daar voelen ze zich jong bij! en een jonger meisje laat zich sneller overhalen?
k weet egt nie |
:rolleyes:
waarom kikken meisjes op oudere jongens? |
ja dat vraag ik me ook af.:S
|
Een leeftijdsverschil van drie jaar vind ik wel redelijk, eigenlijk. Veel gekker moet het op onze leeftijd niet worden. Het lijkt me dat je anders in totaal andere belevingswerelden terecht komt. En dan nog vind ik die grens van drie jaar ook afhankelijk van de leeftijd. Kijk, 16 en 19 is al heel anders dan 9 en 12. Dat laatste zou ik gewoon maar niet doen. ;)
Ik heb ook liever een meisje dat jonger is. Een meisje dat ouder is dan ik zie ik niet zitten. De meeste jongens, volgens mij. Ik weet ook niet waarom. Misschien hebben de dames hier een verklaring voor? |
Nou zou echt niet op eentje van 14 vallen hoor. Vind ik gewoon niks.
Ik heb liever dat de dame ouder is. |
denk om zich er oud bij te voelen.
en jongens bij meisje KINDJE NEUKEEEEEEEEeee sorry hoor maar ben geergerd neuk neuk neuk hahahaha sorry frustraties. |
Citaat:
|
Citaat:
|
of andersom....waarom vallen meisjes op oudere jongens?
|
Citaat:
|
oeps was al gezegd :bloos:
|
Meisjes denken dat ze gemiddeld verder ontwikkeld zijn.
Maar hey, het kan aan mijn superieur intellect liggen en/of aan die achterstandsprovincie waar ik woon; maar hier zijn de meiden van mijn leeftijd of veel dommer óf bijna gelijkwaardig. |
sorry:$ ik liet me even gaan.....
vergeef me:P |
:rolleyes:
|
Citaat:
|
Jonge meisjes moeten bij mij niet komen aankloppen.
17+, anders zijn ze nog te veel kind (meestal). |
Citaat:
ik ben 16 heb een vriendje van 17:P gewoon liet me ff gaan |
Citaat:
|
Die gaat vreemd met een meisje van 13? :evil:
:nono: |
kvind die meisjes va n13 echt meestal van die hoertjes die maar 1 dinge willen...:S
als je 13 bent kan je toch niet echt van diegene houden ofzo... dan s het alleen maar spannend. sorry maar ik heb er gewoon een hekel aan. |
Citaat:
|
Citaat:
Moby, kun je de volgende keer geen kleiner plaatje nemen? Dit duurt een uur om te laden. (n) |
Citaat:
kijk topic ik heb gelogen maar, dan zie je juist dat dat totaaaaaaaaaaaal niet het probleem is, eerder dat we welkaar niet kunnen loslaten;)_ |
oudere jongens zijn interessant
en jongere meisjes zijn makkelijk te krijgen |
Citaat:
Ik ben btw dus 13, en ik heb toch al weer 4 maanden verkering met een jongen van 16, en dat doe ik echt niet voor 't spannend ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien jij niet..maar de meeste wel;)
<B>oudere jongens zijn interessant en jongere meisjes zijn makkelijk te krijgen dit vind ik een goede verklaring:P |
omdat meisjes van 17-18 geen jongetjes meer willen met een scooter maar met een auto.
|
Citaat:
Ik ken slechts 6 meisjes uit mijn directe omgeving (waarvan 5 zelfs iets ouder dan ik) en die wil ik slechts gelijkwaardig noemen. |
Citaat:
|
juist. :)
|
Slim bekeken :D. Maar:
'Het moet ook van 2 kanten komen' |
Citaat:
|
EEh, heeft ook een beetje met de puberteit begin ding te maken.
Meiden beginnen over het algemeen eerder met puberen en vinden dus de jongens leuk die in het zelfde stadia of hoger zitten:P Uitzonderingen daar gelaten. |
Citaat:
Ze zijn er wel (ik ken een meisje die net een half jaar jonger is, die ik als mijn gelijke zie) maar zo schaars. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iemand die je niet gebruikt dus. |
meisjes lopen 2 jaar voor he :D
maar verder denk ik dat het gewoon een trend is. Meisjes van 13 lijken tegenwoordig veel te oud door make-up, kleren etc... en die willen natuurlijk niet een vriendje van 13 die ook 13 lijkt! (en vaak kleiner zijn omdat ze later groeien) dus zoeken ze een oudere jongen. het lijkt mij een logische verklaring! |
Citaat:
Wake up and smell the coffee, dude! |
Citaat:
Die theorie is zeer achterhaald. |
Citaat:
~nevermind~ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan niet zeggen dat ik naar de leeftijd van een meisje kijk als ik een meisje leuk vind, een vriendin van me was 2 jaar jonger mijn exvriendin 3 kwart jaar ouder.
het boeit me eigenlijk niet zo veel |
Jonger dan 19 moet ze echt niet zijn hoor. Brrrr. Stel je voor, kom je thuis met 'n kutkotertje. :nono:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39. |