![]() |
De Tempel en De Loge - Wat kan jou mateloos boeien?
Wat kan jou zo geboeid houden, dat je er het forummen voor laat, dat je er zelfs je slaap voor laat?
De Tempel en De Loge zijn dat natuurlijk bij mij. |
De Titanic, de Olympic, de Britannic, de Lusitania, de Mauretania, de Imperator, enz.
:o |
http://www.100.nist.gov/titanic.jpg
De RMS Titanic. <3 |
En wat boeit er jou zo aan die schepen?
|
De grandeur, de luxe, de mindere luxe, de duidelijk zichtbare samenleving, de stijl, de techniek, eh, ga zo maar door. :o
|
|
Muziek. Maar daar hoef ik het forummen niet voor te laten, dus dat klopt niet. :(
Doe dan maar lezen. En het journaal. Mag dat ook? |
|
Voetbal.
|
Citaat:
On-topic: Vrouwen. Ik wens geen flauwe opmerkingen. :p |
Citaat:
Waarom denk je dat ik een plaatje van Arme Ridders van Christus en de Tempel van Salomo zou plaatsen, als ik mateloos geboeid word door de Tempel? Ok, misschien had ik het beter moeten zeggen. De Orde van Arme Ridders van Christus en de Tempel van Salomo. Blij?:) Jij bent een machochist? |
Fantasy, engelstalig het liefst.
Ik verslind die boeken :o |
Citaat:
De oorlog der draken oid, kan je me even helpen? |
Citaat:
Ik ken wel de drakenrijders van Pern, maar denk niet dat dat em is. |
Citaat:
|
Citaat:
Nee, ik ben geen machochist. Gewoon gefrustreerd. ;) :p |
De Deverry Saga van Katherine Kerr. (y)
En die paar delen die ik van History of Middle-Earth heb gelezen hebben mij ook aardig wat nachtjes wakker gehouden. Op dit moment: America's Army, het Forum en koffie. |
'Whose Line is it Anyway?'
Een goed boek (momenteel The Ultimate Hitchhiker's Guide to the Galaxy). Een goed tv-programma. Een goed computerspel. |
LotR heeft mij uren/nachten beziggehouden.
Ik vond er geen ruk aan, maar ben blij dat ik em heb gelezen. (met the hobbit, die ik leuker vond ook :o) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
LotR is heilig! (Behalve dat eerste boek dan. Tot en met Rivendell is dat boek geen ruk aan. :o ) |
Citaat:
|
Laat die flamewar achterwege.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het boek dat ik aan het schrijven ben met de voorlopige werktitel "De Oorsprong van Idioten", waarin ik mijn ideëen uitzet, kan mij mateloos boeien.
Vooral omdat ik nog moet beginnen. |
Citaat:
|
Mijn eigen blog, en daar heb ik al eens het forum voor verlaten.
|
Citaat:
Tenminste, als we het over dezelfde hebben. Was dat niet met Erik van Muiswinkel en nog zo'n figuur (ben z'n naam even kwijt. :o ) die een weekendje naar een eiland waren? |
Citaat:
|
Citaat:
-"Heb jij The Exorcist gezien? *"Nee." -"Da's raar, hij liep hier net voorbij." :D (y) |
Om eens een verandering in het topic aan te brengen een ontopic reactie: Mij kan niks mateloos boeien, eerlijk gezegd.
|
Citaat:
desalniettemin blijf ik bij mijn eerdere post. Het komt (zoals je zelf al zei trouwens) gewoon niet goed over via het forum. |
bepaalde series op tv
11 september (naja, toen had ik ook geen beschikking over een pc+internet dus dat weet ik niet 100% zeker) |
Anime natuurlijk :)
|
weinig
het liefst slaap ik daarna komt s.com en de bezigheid die zelfs deze mag onderbreken kan iedereen wel raden :o |
Ik kan mijzelf mateloos boeien.
|
dansen
|
De televisie. Bob. Vriendinnen. The Sims :o
edit: voor het meeste laat ik slapen niet natuurlijk |
er zijn ontzettend veel dingen zo boeiend dat ik het forummen er voor laat, ik heb alleen niet altijd dergelijke dingen te doen; en niets is zo boeiend dat ik het slapen er voor laat.
|
Toneel, goede boeken, of goede films of de persoon die ik leuk vind!
|
Naakte vrouwen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De strips van Carl Barks (en Keno Don Rosa).
|
Citaat:
|
Ik breek mijn hoofd wel eens over semi-wetenschappelijke vragen.
Waarom zijn je vingertoppen, neus,.. altijd het eerst koud in de winter? Waarom is een druppel druppelvormig, en niet gewoon rond? Waarom heb je golven op je computerscherm als je een groene appel eet? Om van de kip en het ei nog maar te zwijgen. :o Ik ben ook uuurenlang in de ban van een kruiswoordraadsel, ik vind het leuk als het moeilijk is.. Ja. En zo blijf ik bezig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41. |