![]() |
Probleemwijken
Een nieuw programma op sbs6: Probleemwijken.
Heb er voorstukjes van gezien, vroeg me alleen af wat jullie er van verwachten? Gewoon nieuwsgierig :rolleyes: Eerste uitzending is trouwens dinsdag a.s. om 21:30 |
sensatie tv :|
|
Als ik dit zie dan ga ik me alleen maar ergeren aan dat volk. Maar ik denk wel dat ik ga kijken, dan kan ik me weer lekker superieur voelen (y)
|
Toch wel typisch dat 1 van die wijken de mijne is :S
Woensel Eindhoven... |
Entertainment dat ten koste gaat van anderen. Typisch Nederland.
|
Citaat:
ze doen het zelf en kiezen er zelf voor om zo te doen met een camera in de buurt :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
ga wel kijken lijkt me wel grappig. :)
|
Citaat:
Maar ik ga zeker kijken, wel leuk om te zien hoe dat daar gaat. Ken veel mensen uit achterstandswijken, kan er over t algemeen goed mee opschieten, kan ik eens zien of ik bepaalde dingen herken in andere delen van nederland. |
Ik heb vanavond gekeken, vond het eigenlijk best schokkend... totaal anders van wat ik had verwacht. Ik dacht eigenlijk dat het een beetje entertainment was, maar om te zien hoe sommige mensen echt leven, keek ik best van op.
Is er nog iemand die het heeft gezien? En wat vond je er dan van? |
Fantastisch programma. :D
Gewoon je verstand op nul, denken dat die mensen niet weten de camera's er zijn, en genieten. En je dan indenken waar je belastingcentjes heen gaan. En dan huilen om de maatschappij. |
Ik kon er wel om lachen, wat een tuig woont daar..
"Wie is is er nou bang voor mij?Nergens voor nodig, ik ben toch ook voor niemand bang?" :D |
he gemist, waarom zenden ze alle interessante/leuke programma's nou op 1 avond uit:|
|
Ik vond het eigenlijk best wel heel vermakelijk :D "Werken is niks voor mij" en "En als ik geld nodig heb steel ik wel ergens een fiets, en verkoop die weer"
DVD-spelers die voor 20 euro worden verhandeld. Ik heb ze ook alleen maar bier zien drinken. :D |
Ach het schijnt dat ze die mensen betalen om extra aso te doen..
sensatie tv idd (n) |
"Wil je verkrach worre?"
ik kijk het niet en ga het niet kijken.. (n) |
:evil: geweldig! :cool:
|
hmm ik vind het een beetje wannabe tokkies.. zwaar klote dus..
gaak echt nie kijke.. (n) |
en als het waar is dat de mensen betaald worden om associaal te doen vind ik het al helemaal nie kloppen..
je zou dus gewoon associaal moeten zijn.. en dan krijg je er nog voor betaald ook ? da klopt toch nie ook al is het voor tv...echt stom :nono: (n) |
Ze hebben hier ook ergens in een wijk gefilmd heb ik gehoord.
Ik ben benieuwd :') |
Dit is echt zóóóóóóó SBS 6. Dat zegt wel genoeg, denk ik.
Eerst de Tokkies op tv en nu dit... (n) |
:D lach me rot om die zielige mensen. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Eigenlijk is het heel zielig, lachen om genetisch afval. Maar wel vermakelijk.
:) |
Ben benieuwd of mijn wijk er ook in voor zal komen.
|
Haha ja ik heb het ook gezien. Er was geen scene te zien waarin geen blikje / flesje bier in voorkwam. :)
|
Citaat:
Het ging erom dat sbs6 Kutprogramma's uitzend :) |
Gemeente Assen wil sbs6 aanklagen, omdat assen-oost in hun programma voorkwam. Sommige mensen waren gewoon acteurs namelijk :o
|
Ik woon in Assen, en het is zo dat Assen-Oost een beetje een vage buurt is, maar zo als het werd afgeschilderd in dat programma was echt belachelijk! :eek:
Zulke programma's worden alleen gemaakt omdat er toch blijkbaar een markt voor is, wat ik echt niet begrijp. Wie gaat er nou voor de lol naar aso's kijken?? En verder heeft SBS idd wel een bepaalde reputatie... Dom dom dom... :nono: |
Die vent die op zo'n auto stond te springen, dat vond ik wel leuk :D
|
Citaat:
|
Citaat:
:cool: (Y) Denk je je auto net veilig weg gezet te hebben :P |
Iemand toevallig De leugen regeert gezien vanavond? Dat ging o.a. over dit programma.
|
Citaat:
|
Citaat:
Yep. Why? :) |
De eindredacteur kwam de opzet van het programma verdedigen. Sascha de Boer zette 'm klem en toen ging ie over iets heel anders anders beginnen (y)
Ook beweerden de gezinnen dat ze geld hadden gekregen en dat alles in scène was gezet, maar dat werd ontkend. |
Conclusie:
SBS6=POEP |
Citaat:
Maar OT: Ik heb hier deel 1 van Probleemwijken opgenomen. Volgende week weer. Als ik ze allemaal heb dan gaan ze op dvd. Binnenkort komt ook Woensel-West dat wordt pas vet. |
Citaat:
Daar woon ik dus :P Zie je op de achtergrond mij met mn gare kop naar mn werk fietsen ofzo :P:D |
Zeg ff hoe je eruit ziet, dan kijk ik wel ff.
"Ze behandelen ons hier als gajes" :D |
Citaat:
FB :cool: |
Fb ?
|
|
Wanneer komt het weer op TV? Want ik zie in de gids dat het vanavond niet erop komt. Of komt het 1 maal in de 2 weken ofzo? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb me rot gelachen. alleen vandaag gemist.als iemand alles op DVD heeft...ik heb er gedl voor over :cool:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43. |