![]() |
Beschonken neger ramt politiebureau.
Beschonken neger ramt politiebureau
Uitgegeven: 25 februari 2005 12:05 NUNSPEET - Een 43-jarige neger uit Nunspeet is woensdagavond in beschonken toestand met zijn fiets het plaatselijke politiebureau binnengereden. De negroïde man ramde de glazen pui bij de ingang van het bureau. De schade aan het gebouw is aanzienlijk, aldus de politie donderdag. De neger knalde rond half tien 's avonds eerst tegen het hek van het politiebureau, dat op dat moment was gesloten. Kort daarna rostte hij zijn fiets tegen de pui, waarna hij wegreed. De politie vond de neger later bij het zwembad in Nunspeet. Daar had hij eerst op het parkeerterrein een slagboom geramd. De neger werd aangehouden. Op het politiebureau bleek dat de neger een alcoholpromillage van 1.7 had, ruim boven de toegestane hoeveelheid. De neger verzette zich bij insluiting in het cellencomplex hevig. De politie vermoedt dat persoonlijke problemen hem tot drinken hebben aangezet. |
"Beschonken neger"? Uit welke krant komt dit bericht in Godsnaam?
|
Het betrof trouwens een neger. De dader was een neger, hij had een gekleurde huidskleur, dat daar geen misverstand over bestaat.
|
Hahaha.
|
Niet zo denigrerend over negers, jongens. :D :D
|
tiswah
|
lol wat een idioot krantenbericht.
Komt dit van de plaatselijk krant uit de achterhoek ofzo ? |
weer een neger??????? :eek:
|
Snapt dan niemand dat dit spottend bedoeld is van de topicstarter? Het ligt er metersdik bovenop.
|
zeker telegraaf ofzo :o
verder tiswah en boeiend |
Citaat:
Citaat:
|
Marokkaanse moslim steelt fiets.
LANDGRAAF- Een Marokkaanse jongen stal in de ochtend met zijn Islamitische handen een fiets in Amsterdam. Deze jongen met Marokkaanse afkomst zag zijn kans schoon toen er naast de plaatselijke supermarkt een fiets onafgesloten achtergelaten was. De Islamitische jongen pakte de fiets en reed ermee weg. Een omstander zag dit hele gebeuren en verklaarde tegenover de politie: "Deze Marokkaanse jongen die duidelijk in Allah geloofde nam deze fiets weg zonder dat deze hem toebehoort, ik hoop dan ook dat deze moslim gepakt zal worden".
Tot dusver is deze Marokkaanse moslim met een Marokkaanse vader en moeder die beiden geregeld een Moskee bezoeken, nog op vrije voet. De politie is echter nog haastig op zoek naar deze getinte dief die, naar verluid, vaker in de Koran leest. Wij houden U zo goed mogelijk op de hoogte over de gevolgen van deze diefstal van deze Marokkaanse moslim. |
Citaat:
En bovendien mis ik een :rolleyes: of :| |
Citaat:
|
That's the way I like it. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu weet ik het zeker :)
|
wauw, er gebeurt wat in de achterhoek van je :eek:
|
Komt zo uit de telegraaf, nietwaar? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nu weten we tenminste wie wat op zn kerfstok heeft.
Als het een Nederlander was geweest had t ook duidelijk gemaakt moeten worden. |
Citaat:
|
Eerst dacht ik: 'niet weer hè', maar toen las ik het en moest ik wel lachen. Slotje dan toch maar?
|
Citaat:
zie dat andere topic |
Citaat:
|
Citaat:
|
én allochtoon, én marokkaan, én moslim
die jongen kan er gewoon niets aan doen :( |
Citaat:
|
Hij moet z'n Islamitische handen thuis houden!
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
alsie allahuakbar schreeuwde terwijl ie de fiets jatte met een bommenriem om zn middel, zou ik me pas zorgen maken :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm jammer dit.. dat eerste krantenartikel geloofde ik nog wel (over die neger) maar met deze er nog bij weet ik zeker dat komopzeg7 ze zelf verzonnen heeft..
|
Citaat:
hier moet t met een fiets :o want volgens ali b fiets je een gebouw in namelijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe tolerant (y) |
Citaat:
|
Citaat:
We moeten tenslotte het zekere voor het onzekere nemen (y) |
:D Kostelijk, jongens, kostelijk. :D
|