![]() |
van Ugg tot erger...
Slecht nieuws voor mensen die ooit een abnormaal hoog bedrag aan hun Uggs hebben uitgegeven: Ze moeten de prullenbak in. Want Uggs kunnen niet meer.
"Oh jee, wat moet ik dan aan mijn voetjes" hoor ik jullie denken, nou, daar hebben de hippe Hollywood slettebakjes wat op gevonden. De Mukluks. Ze zijn nog groter en lomper dan Uggs en ze zijn lekker warm, wat natuurlijk wel nodig is nu de lente eraan komt. Wat vinden jullie? http://www.trappersden.ca/mukluk%20suede.JPG http://jumaka.com/moccasins/MuklukCo...s/P9211056.jpg http://www.furcoatscanada.com/images...-CA113-250.jpg |
lelijk want echt bont
|
lekkere poedelpoten :confused:
|
Kate Moss draagt ze dus ze zijn hip. (y)
|
ze zijn sowieso lelijk en als het echt bont is ga ik serieus bij iedereen die ik er mee zie lopen op zijn of haar tenen springen, en daar ga ik dan speciaal doc martins voor aanschaffen :mad:
|
Dat soort schoenen moet men ritueel verbranden.. :|
|
Uggs waren al lelijke sloffen... maar sloffen voor Heidi uit Tirol gaat echt te ver...
|
die zwarte zijn wel schattig op zich...
of was het een retorische stelling? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn ook Dr. Martens van nepleer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Walgelijk :D Net als Uggs, eigenlijk.
|
Ik vind ze niet leuk hoewel ik Kate dr stijl wel dig. De Uggs waren nog wel grappig in t begin maar dit vind ik saai, en dat het echt konijnenbont is zegt al helemaal genoeg voor mij om ze dus NIET aan te schaffen :nono:
|
hahaha
|
ik vind ze leuker dan uggs en ze zijn niet allemaal hetzelfde, maar ze zien er niet uit alsof ze bedoeld zijn voor gebruik buitenshuis.. ik zie geen zolen :confused:
|
dat het gewoon nóg erger dan uggs kan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en het leuke is, ze worden zeker een hit, hoe lelijk ze ook mogen zijn :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(n)
|
Dat het nóg erger kan, en dan nog van bont ook:|.
|
Fluffie :| :(
nee |
Ik vind ze wel leuker dan Uggs.
|
Citaat:
er worden geen beesten alleen voor leer dood gemaakt, kijk ik heb er een woordje voor je tussen gezet :) fucking retard |
ik vind die middelste wel leuke sloffen :p
|
ow, wat lelijk :eek:
|
Zeg hypocrietjes niet zo zeiken over het bont.
Er loopt altijd zo'n zingende/fluitende 'Lap' door de Kalverstraat, die heeft die schoenen allang (y) |
Citaat:
|
ziet er niet uit (n)
|
walgelijk vooral de bovenste :(
|
ik vind het wel leuk eigenlijk :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het ligt ook aan de leersoort, huis tuin en keuken leer komt wel gewoon van koeien. |
net zo goed als je nepbontjassen kunt krijgen kun je deze heus ook wel nep kopen hoor
|
tjaaaa :s
|
hooii trimm, mag ik hier een t shirtje van maken :o
|
Citaat:
Beetje jammer dat je hapte hoor :( |
die hebben ze in lapland toch ook?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
godverdomme wat een lelijke dingen
|
Citaat:
|
Op het eerste zicht niets, maar het KAN mooi zijn mits goed gecombineerd, denk ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07. |