![]() |
Videoclip gezocht: De Mosselman
Eeejz,
Weet iemand toevallig waar ik de videoclip van de mosselman van Gabber Piet kan downloaden? Alvast bedankt. Lazlow |
Dat was niet van Gabber Piet.
De artiest was De Mosselman. Het nummer heette Mossels. Maar om je vraag te beanwoorden, nee, dat weet ik niet. |
fuck die plaat was geniaal(y)
|
Inderdaad. Hij had er trouwens twee.
Bij een van de twee clips ging hij mosselvla eten en zag je hem op het einde schijten. (y) |
:D (y)
|
haha :D
zouden mensen hem nog herkennen op straat ? |
brrmrmrmrmrmrmrmmrmrrmrl de mosselman, mosselman, mosselman brrmrmrmrmrmrmrmmrmrrmrl de mosselman, mosselman, mosselman.
|
Haha dat was toch wel het hilarische hoogtepunt (of dieptepunt) van de gabber rage.
|
Hoe vet, met van die hakkende/hossende Zeeuwse meiden.
|
ik heb nog wel ergens de mp3 ofzo :P
jammer dat ie nooit op vinyl is uitgekomen. Hij zat gewoon onder het K.N.O.R. label maar of die video er nog is? |
Haha wat de fok, ik heb die singel ooit op mn verjaardag gekregen van mn tante :D geweldig
|
dan moet je toch zo'n muziekzender aanschrijven of zijn er makkelijke manieren?
|
oh mocht die clip gevonden worden wil ik hem ook wel zien :o
|
Citaat:
Nee dat was gabbersaurus :cool: |
Citaat:
aaaaaah, those oldschool days :cool: |
Om mijn god.. het is .. het is..
HET IS EEN HELE KUDDE!! |
Citaat:
Strak Strak in je Trainings Pak Pak Kijk Is Hoe ik Hak Hak etc.etc. |
Hallo ik vraag om de videoclip en niet om Hakkubar.
Anders moet je kabouter paddoman nemen. Lazlow |
De allerleukste was De Spijbelgabber- Ik ga nog niet naar school :cool:
|
Citaat:
|
:( ...those were days...
|
klinkt goed. Gabberteef :D
|
OMFG!!
Elk normaal denkend mens heeft nooit in zijn hele leven die achterbakse troep geluisterd, genaamd gabber ofzo. Zo wel, laat je alsjeblieft controleren! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Fouten maken mag
(zie mezelf) Maar je kan dat toch nooit echt serieus leuk gevonden hebben? Toen ik die leeftijd had, dat het populair was. Vonden grotendeels van de mensen die ik ken(de) het helemaal prachtig. Terwijl ik er een gruwelijke hekel aan had. En dat op een leeftijd dat ik ongeveer 10 jaar was |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond het ook niet leuk toen ik tien was, maar nu wel :(
|
Ik vond het geweldig toen ik tien was. Zeker een van de mooiste periodes uit mijn leven.
|
ik heb de DVD van hakkuhbar \m/
|
Citaat:
man wat geniaal. vooral als ze aan waterkant zitten en echte old school verkering met elkaar willen |
de mosselman(y)
ik betwijfel echter of je die clip gaat vinden |
Citaat:
En ik zou die clip ook wel willen hebben en die andere van De Mosselman ook wel.. Net als die van Dingetje - Kaplaarzen. En het origineel van Booming Support natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Allemaal even Kaal! :cool::D
En vroeger vond ik t ook grappig! |
zelf niet kaal geweest in die tijd trouwens...
Wat een nepperd was ik :P:P... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha, DeadDemon en muddy laten in dit topic maar weer eens zien waarom ik ze zo kut vind. (y)
|
Ik schuif graag mosselen in mn vaag. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat staat er op je avatar?
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie weet is dit wel een geheim plot tegen cranefist! Lekker laten geloven dat die dvd er is! :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39. |