![]() |
Game Over
Tiener sterft na tien uur gamen
Van onze redactie AMSTERDAM - Een 17-jaar jonge computerfanaat uit Hongkong is gestorven aan een hartstoornis nadat hij tien uur achtereen online spelletjes had gespeeld. De jongen werd dood aangetroffen in het internet gaming-café waar hij werkte Nadat de 17-jarige acht uur had gewerkt, startte hij 's avonds met het online spel Diablo II. De jongen zou net zolang blijven spelen tot hij weer op z'n werk verwacht werd. Volgens collega's was de jongen al weken geobsedeerd door de game. Hij speelde zelfs tijdens de pauzes. Volgens de artsen is de dood veroorzaakt door een hartstoornis als gevolg van oververmoeidheid en stress. De jongen sliep niet meer dan twee uur per dag. Dit schrijft de Britse nieuwssite Ananova naar aanleiding van een artikel in de Hongkong Sun. bron: www.telegraaf.nl :D :D :D :D |
lol.. ja, ik las het :D.. echt weer zo'n aziaten actie
|
heus is het waar
|
Achja... Titel is natuurlijk aantrekwaardig.. Het is gewoon een combinatie van niet slapen en stress, en daar heeft het "gamen" maar een klein aandeel in... Voor hetzelfde deed hij ipv online gamen, bomen omhakken en dan was hij daaraan gestorven geweest.
Door dergelijke berichtgevingen komen er weer een hoopje ongeruste moeders tegen zoon(dochter)lief zeggen dat ze niet zo veel mogen computeren. :( |
de arme sukkel.....
|
't Is een aansteller. Mijn record is langer.
;) |
Citaat:
(mijn record is 7 uur met 1 plaspauze btw) |
Citaat:
En op LAN party maar het telt wel mee :D |
Citaat:
en dan vinden mn ouders dat ik verslaafd ben :p |
Ik ben na 4 uur al geestelijk dood :).
|
:mad:
|
Citaat:
:p En wat is dan je record? :p |
Hehe je. En hier over een 12jarig Thais meisje dat (zgn.?) zelfmoord pleegt door Bomberman.
|
Citaat:
|
Citaat:
Normaal computer ik 2 uur per dag, met een nieuw spel soms 3. |
Mijn record is 2 uur ofzo (langer mag ik niet :D ) maar jah...ik krijg al stress als ik een kwartier achter the sims zit ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |