![]() |
Doden en gewonden door aanslag in Tel Aviv
Doden en gewonden door aanslag in Tel Aviv
Uitgegeven: 25 februari 2005 23:32 TEL AVIV - Enkele mensen zijn gedood door een zelfmoordaanslag vrijdag bij een discotheek in het noorden van Tel Aviv in Israël. De politie repte van een zelfmoordenaar die een explosie veroorzaakte bij de discotheek Stage, waar een groep mensen in de rij stond om naar binnen te gaan. Zeker 24 mensen raakten gewond. De militante Palestijnse bewegingen Islamitische Jihad en de al-Aqsa Martelaren Brigades hebben de verantwoordelijkheid voor de aanslag opgeëist De terreuractie had plaats in een uitgaansgebied waar vrijdagavond veel mensen samenkomen. De Israëlische politie heeft het gebied afgesloten. http://www.nu.nl/news/488551/23/Dode..._Tel_Aviv.html |
Ai, tot ziens staakt het vuren dus. :(
|
(n) mijn condoleances naar de slachtoffers
|
CNN meldt 40 gewonden inmiddels
|
Citaat:
|
Citaat:
islamic jihad zou kunnen betekenen dat syrie er wat meer mee te maken heeft pal. autoriteiten hebben al reactie gegeven waarin ze zeggen dat geen enkele partij t vredesproce mag ondermijnen |
maar ik ga maar weer achter de tv zitten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn broertje zit nu in Tel Aviv. Ik had hem een kwartier nadat het gebeurd was aan de lijn. Zag de helicopters overvliegen met zoeklichten aan :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dames, dames :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga de begrafenis van je geliefde joden bijwonen. :confused: :| |
Citaat:
Jij antisemiet ! |
Citaat:
|
Citaat:
opvallend :o |
Citaat:
|
Citaat:
jij bent zo cool! |
wrom wordt dit een flame topic :| is het niet erg genoeg dat er onschuldige mensen vermoord zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
...was mijn verwachte reactie van jou meer :) |
Citaat:
Mijn God. |
Citaat:
|
Citaat:
(en ik wou gatara wat steunen :|) |
Citaat:
|
Hmm, jullie in dit topic zijn al net zo onverdraagzaam als de Israëli's en de Palestijnen. :s
Anyway, ik ben héél benieuwd wat de reactie van Israël nu gaat zijn. Dit komt wel op een heel ongelukkig moment. Waarmee ik niet wil zeggen dat het ooit een goéd moment is, of course. Nu is het alleen een cruciaal moment, omdat er een staakt-het-vuren was afgekondigd en Israël had besloten zich terug te trekken uit Gaza. Afwachten nu, dus... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een tegenactie om de Jihad en de Al-Aqsa lam te slaan zou nu op zich niet onbegrijpelijk zijn.
Hopelijk wordt dat alleen geen blind geweld, als tegenacties helemaal uitblijven zou dat natuurlijk (y) van Israel zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is echt een topic voor nergensopslaande reacties.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:(
|
Citaat:
|
Citaat: