![]() |
pc prive
yo ik hoorde dat er zo n pc prive regeling voor studenten, dat gaat via je hogeschool of universiteit.
maaar ben ik nou de enige die daar van gehoord heb... in andere woorden, bestaat er zoiets? en wanneer mag je er gebruik van maken (ik wil me pc terugclaimen :cool: ) |
Het bestaat maar moet eerst vanuit de school georganiseerd worden. Dan kan je met een leuke korting (meestal) een laptop kopen via je school.
Maar de school met het eerst organiseren voor "alle" studenten |
dat bestaat al een tijdje niet meer.
|
Citaat:
Maar niet alle instellingen doen daar aan mee, volgens mij de VU wel. Mijn zus kon via de VU heel goedkoop een laptop met allemaal software aanschaffen. Ik weet dat meer universiteiten dat doen, maar niet precies welke. Terugclaimen zal niet gaan, ze bieden altijd een soort computer aan, en die kan je dan voordelig kopen. Niet zelf eentje uitkiezen en daar dan geld voor vangen dus. |
Zal volledig afhangen van de hogeschool of universiteit. Wat bedoel je trouwens met 'terugclaimen'? Als jij zelf al een computer in eigendom had toen je begon met studeren, dan bestaat er echt niet zoiets als de mogelijkheid de universiteit/hogeschool die computer te gaan financieren ofzo.
|
Ja, eigenlijk heet dat geen PC prive, maar goed. Het bestaat dus wel, alleen niet alle scholen werken er zonder meer aan mee.
|
Citaat:
|
heb even gekeken en op mijn scholen doen het niet (meer) :mad:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52. |