![]() |
[tekoop] Ampeg PR-1528 bass cabinet
http://www.stlouismusic.com/download...s/PR1528HE.jpg
Mijn prachtige Ampeg PR-1528 cabinet gaat er dus uit. Deze cab klinkt echt moddervet! Altijd gebruikt in combinatie met een Ampeg b4. Klinkt goed, maar een 4x10" cabinet past beter bij mijn huidige setup. Specs: 1x 15" speaker 2x 8" speaker 1x bullet hoorn Impedantie : 4 ohm RMS : 400 watt Max : 800 watt Vraagprijs: 600 euro (of een goed bod). Ruilen tegen een Ampeg 410HLF 4 ohm cabinet kan ook. Groeten, Emiel. email: gierton666@hotmail.com |
niemand?
|
600 is een beetje (te ) veel geld voor mij...
|
Citaat:
|
up!
|
up!
|
Dit was je laatst up hoor. ;)
|
shit deze deal rockt!
eehhh ehhhhh ehhhhhhhhhh godverredomme ik heb geen geld! als ik nou begin met een bod van 50, kijken waar we uitkomen! ik bied 50 euro! :) |
Citaat:
150 euro :) |
nou, daar doe ik em dus niet voor weg ;)
|
:o 450 euro !
|
Citaat:
|
Als ik zeer tevreden ben over de kwaliteit dan wil k nog wel 500 bieden maar dan kom k hm natuurlijk eerst bekijken
|
Citaat:
Over de kwaliteit, het is Ampeg, no shit, alles orgineel! dit staat en klinkt als een tank die het 3e rijk omverwalst! |
hallo? is er iemand van de dames musici die nog serieuze interesse heeft?
|
ja godver dit ding is zooo vet!
ik wil hem echt hebben! ruilen tegen mijn Hughes & Kettner 1x15" cab? |
hoe groot is hij eigenlijk?
|
Citaat:
Ik ruil om overigens niet om tegen die 15" h&k, dan kan ik deze net zo goed houden. Ik ben op zoek naar een Ampeg 410HLF 4x10" cabinet.... |
Ik kan hem inruilen bij de muziekzaak waar ik mijn nieuwe cabinet heb besteld, ik krijg er 600 euro voor terug, dus als iemand van jullie hem graag wil kopen, is het nu of nooit, volgende week beslis ik.
edit: rekening houdend dat de muziekzaak er een marge overheen knalt (+ 30%) staat ie dadelijk ergens te koop voor 780 euro ofzo :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04. |