![]() |
Fortaleza (Brazilie)
Ik vertrek morgen naar Fortaleza (Brazilie dus) voor 9dgn. Heb altijd al naar Brazilie gewild dus heb er super veel zin in. Vroeg me alleen af of het er een beetje veilig was. Vlgns mij is het minder erg dan Rio, tenminste dat hoop ik :P
En heeft iemand nog tips? Alvast bedankt! |
Lekker bijtijds om daar nu over na te gaan denken. :D Misschien kun je hier iets vinden... http://www.diplomatie.be/nl/travel/default.asp
|
Citaat:
|
ik ben net telaat ben ik bang :O
Maar ik ben eind vorig jaar in forteleza geweest en het is er zeker niet veilig, maar dat is het eigenlijk in heel brazillie niet. Zorg dat je niet met te opzichtige kleding rondloopt, teveel geld bijhebt, en laat je niet verleiden door brazillieaanse vrouwen. Verder veel plezier, lekker weer daar! |
Mijn ouders zijn er 2 keer geweest en ik sou er misschien dit jaar heen gaan, maar dat gaat niet door. Ze hebben het enorm naar hun zin gehad en heel relaxt enzo, ze voelde zich gewoon veilig geloof ik.
|
rio is echt niet zo heel gevaarlijk, zit er nu al 15 dagen en heb me nog nooit bedreigt gevoeld (behalve die 2x dat ik bijna verzoop in de zee)
maar als t goed is ben je al terug dus vertel even je verhaal |
Citaat:
Rio valt ook wat betreft criminaliteit 100% mee. Geen problemen gehad, zelfs niet met dure camera's. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35. |