![]() |
`wie heeft daar nou last van?`
Dit vroeg ik me nou af toen ik las dat de Rotterdamse deelgemeente charlois een hoofdverbod willen gaan instellen. niemand heeft daar toch last van dat een moslimvrouw zo'n doek om heb. Trouwens je mag toch laten zien waar je bij hoort of waar je bij wilt horen.
Je mag toch ook laten zien dat je voor Ajax of Feijenoord bent, dan mag je over een poosje niet meer met een Feijenoordpetje op lopen want dat kan aanstotend zijn. Dat is toch grote onzin. Ik vind dat moslims heus wel een hoofddoekje mogen dragen, wie daar last van hebben zijn gewoon kinderachtig. Je mag toch laten zien in welke god je gelooft, wat je favourite club is en ga zo maar door. de 1 kleedt zich als skater, da ander als punker de ander als christen de ander als moslim weer een ander als een gabber. Dat maakt toch niks uit, waar maken we nu problemen over. Laten we astjeblieft nederland een beetje tolerant houden. |
ik kan me volledig bij deze mening aansluiten.
Wie ondervind nadeel als een ander met een hoofddoek om loopt. Yapio ik vind dat je dit prachtig geschreven hebt. drs Smith |
Heel hip enzo maar het hoeveelste hoofddoekjestopic is dit nou eigenlijk?
|
Deze stijl van argumenteren zal ons veel verder brengen, draai het om met "wie met alle geweld een hoofddoek wil dragen is kinderachtig" en "wie tegen een verbod is is gewoon kinderachtig" en de discussie is al verzand.
Verder is dit topic dubbelop, en is het verbod vanwege de zeiklobby toch al van de baan. |
Oh god hij is terug
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Busted :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nutteloze topics openen schijnt mode te zijn. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het punt -duidelijkere openingspost- heb je al voldaan, nu de andere 3 nog :).
|
Je mag toch ook laten zien dat je voor Ajax of Feijenoord bent, dan mag je over een poosje niet meer met een Feijenoordpetje op lopen want dat kan aanstotend zijn. Dat is toch grote onzin.
QUOTE] Het hoofddoekje wordt door sommigen gezien als onderdrukking van de vrouw, een Feijenoordpetje niet. Dus daarom is het hoofddoekje eerder aanstotend dan een Feijenoordpetje denk ik... |
We hebben een thread hierover, vriend
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42. |