Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   Intrigerende Persoonlijkheids-test ! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1114454)

Psycho-test 26-02-2005 14:03

Intrigerende Persoonlijkheids-test !

:)

Hallo, ik ben Guido, leider van een groep van Vlaamse en Nederlandse psychologen achter de Knip.

Deze site geeft jou volledig gratis een - vaak provocerende - beschrijving van jouw temperament, dit is het deel van jouw persoonlijkheid dat constant blijft over de jaren heen.

Sinds begin mei hebben reeds meer dan 120.000 mensen deze gratis test via het Internet afgelegd, en wij zijn nog steeds bezig deze test te verbeteren.

Het spannende en leuke aan deze test is ondermeer dat er een gok gedaan wordt naar jouw uiterlijk en lichamelijkheid !

We doen bij deze een nieuwe oproep aan zoveel mogelijk proefpersonen om deze test eens uit te proberen, zodat wij de nieuwe versie statistisch kunnen valideren.

Dank bij voorbaat voor de medewerking !

;)

Quiana 26-02-2005 14:16

Ik ben dan wel geen forumbaas meer op Psychologie, maar toch:
dit is reclame, en dus niet toegestaan...

Aphrodite 86 26-02-2005 14:23

Puh, stomme test
"Ben gemiddeld en evenwichtig"

Sketch 26-02-2005 14:24

Hier is al een keer een topic over geweest.

martijn1985 26-02-2005 14:28

ik wil best nog een keer onderbouwen waarom deze test je reinste onzin is, maar dat heb ik al meer dan eens gedaan en daar ben jij toen niet op ingegaan. Verder is het reclame, voor de derde keer ofzo. Bij deze stem ik voor een ban.

Sketch 26-02-2005 14:31

Citaat:

martijn1985 schreef op 26-02-2005 @ 15:28 :
ik wil best nog een keer onderbouwen waarom deze test je reinste onzin is, maar dat heb ik al meer dan eens gedaan en daar ben jij toen niet op ingegaan. Verder is het reclame, voor de derde keer ofzo. Bij deze stem ik voor een ban.
Ik ook

DreamyTheater 26-02-2005 14:32

Citaat:

Sketch schreef op 26-02-2005 @ 15:31 :
Ik ook
en ik ook... ik hou niet van herhaling...

DarkSide 26-02-2005 15:35

Ik vind de uitkomst van de test een hele redelijke beschrijving van mijn persoon.

mathfreak 26-02-2005 16:05

Citaat:

Psycho-test schreef op 26-02-2005 @ 15:03 :
:)

Hallo, ik ben Guido, leider van een groep van Vlaamse en Nederlandse psychologen achter de Psycho-test.net.

Hallo, Guido,
Mag ik je er bij deze op wijzen dat reclame op dit forum, in wat voor vorm dan ook, niet is toegestaan, en dat het mij, en waarschijnlijk ook anderen, gruwelijk de strot uitkomt dat je je hier blijkbaar niet aan wenst te houden? Met andere woorden: kappen met die flauwekul.

Freestyler* 26-02-2005 16:30

die test was lomp
al eens eerder op het forum gestaan jah

martijn1985 26-02-2005 16:37

Citaat:

DarkSide schreef op 26-02-2005 @ 16:35 :
Ik vind de uitkomst van de test een hele redelijke beschrijving van mijn persoon.
Een hoogleraar aan de RuG, vakgroep psychologie vertelde ooit het volgende.

Aan een grote groep (zeg, zo´n 300 man) van eerstejaars studenten was een vragenlijst met slechts enkele persoonlijkheidsvragen uitgedeeld. De week daarop kwam het resultaat terug en dat werd bij het college uitgedeeld. Nadat iedereen zijn resultaat terug had werd er gevraagd wie de beschrijving vond `kloppen´. Meer dan 90% van de aanwezigen stak zijn hand op. Toen vertelde de docent dat iedereen dezelfde beschrijving had gekregen. De beschrijving was geschreven in bewoordingen als: ´Je bent een doorzetter, maar als het te zwaar wordt geef soms ook wel op'.

Moraal van dit verhaal: als je je persoonsbeschrijving maar genoeg in algemene vaagheden verhult dan kan iederéén er wel iets in vinden.

phensicske 26-02-2005 16:41

Citaat:

Sketch schreef op 26-02-2005 @ 15:24 :
Hier is al een keer een topic over geweest.

Gothic 26-02-2005 16:53

Citaat:

martijn1985 schreef op 26-02-2005 @ 17:37 :

Aan een grote groep (zeg, zo´n 300 man) van eerstejaars studenten was een vragenlijst met slechts enkele persoonlijkheidsvragen uitgedeeld. De week daarop kwam het resultaat terug en dat werd bij het college uitgedeeld. Nadat iedereen zijn resultaat terug had werd er gevraagd wie de beschrijving vond `kloppen´. Meer dan 90% van de aanwezigen stak zijn hand op. Toen vertelde de docent dat iedereen dezelfde beschrijving had gekregen. De beschrijving was geschreven in bewoordingen als: ´Je bent een doorzetter, maar als het te zwaar wordt geef soms ook wel op'.

Moraal van dit verhaal: als je je persoonsbeschrijving maar genoeg in algemene vaagheden verhult dan kan iederéén er wel iets in vinden.

Geniaal :).

Isiyanka 26-02-2005 17:30

Citaat:

martijn1985 schreef op 26-02-2005 @ 17:37 :

lol :) Geweldig verhaal. Tja, zoiets klopt nu eenmaal voor iedereen he ;)

Jadis 26-02-2005 17:44

Stop toch een smet spammen van deze stomme test. Ik heb 'm 3 keer gedaan en 3 keer werd me in andere woorden verteld wat ik zelf had ingevuld.

Sketch 26-02-2005 17:51

Die forumbazen moeten eens wat vaker op M&M kijken. :|

Mushu 26-02-2005 17:52

Citaat:

mathfreak schreef op 26-02-2005 @ 17:05 :
Hallo, Guido,
Mag ik je er bij deze op wijzen dat reclame op dit forum, in wat voor vorm dan ook, niet is toegestaan. Met andere woorden: kappen met die flauwekul.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29.