![]() |
liefdes gedichtjes gezocht
tja de titel zegt het eigenlijk al een beetje he. maar ben met een scrapbook bezig, maar kan wel een beetje hulp gebruiken.
|
Van bekende dichters, of van ons?
|
Citaat:
wil ze dan alleen voor mijn scrapbook gebruiken. die is voor eigen gebruik en er wordt verder niets mee gedaan. dus als iemand iets heeft en er geen bezwaar tegen heeft. graag. |
volgens mij staan er wel een aantal op dit forum, bibliotheken hebben wel vaak bundels met alleen maar liefdesgedichten (dat wist je natuurlijk al)
wat is eigenlijk een scrapbook? (het woord klinkt wel heel bekend) |
tja is typisch iets uit america in nederland wordt het ook wel gedaan, maar zou niet weten hoe ze het noemen iets met plakboeken geloof ik.
ja mijn vriendin verteld dat het hetzelfde is als een plakboek, je maakt een soort boekwerk over iets wat dierbaar is voor jou of voor een ander. ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen ben. |
Hmm, ik denk dat ik het wel een beetje begrijp.
In het mooie-gedichten-topic staan gedichten van min of meer bekende dichters, daar kun je tussen kijken (staan er best wel veel): Mooie gedichten topic 1 Mooie gedichten topic 2 Ik heb er één geschreven over liefde, maar dat is denk ik niet wat je zoekt: Mijn gedicht |
en als je iets van een ander 'leent' van dit forum is het misschien wel net zo beleefd als je even toestemming vraagt (bijvoorbeeld via pm) en in ieder geval de naam van de dichter erbij vermeldt, je weet maar nooit. Maargoed, dat had je zelf vast ook wel gedaan.
Ik heb geen liefdesgedichtjes geschreven, daar doe ik (nog) niet aan. :) |
Citaat:
Trouwens, jij hebt wel liefdesgedichten geschreven: In liefde omarm ik u Wisselende contacten Handig, dat archieftopic |
Citaat:
maargoed ik doe niet aan jatten. |
Citaat:
Maar doordat ik voorstelde om het forum te doorzoeken, zou ik de indruk kunnen hebben gewekt dat toestemming vragen niet nodig was, terwijl de meesten het toch wel prettig zouden vinden. Daarom zei Halogeen het nog een keer, voor de zekerheid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wilde je nergens van beschuldigen Allyson Young, maar zei het gewoon voor de zekerheid. Het idee van zo'n scrapbook bevalt me wel, het heeft iets psychedelisch. |
Citaat:
|
De liefdesgedichten van lovetear zijn stuk voor stuk juweeltjes, maar dan moet je hem natuurlijk wel eerst toestemming vragen ^^.
En ga op zoek naar liefdesgedichten van Jean Pierre Rawie. |
Verspil je leven niet met tranen,
Huilen of verdriet, Huilen doe je beter samen, Of anders helemaal niet. Jahaa, dit zoetsappige ding is van mij ^^ |
Citaat:
|
Je mag hem gebruiken hoor ^^ Dat ding kom je volgens mij onderhand al op trouwkaarten tegen, zo vaak heb ik het al aan iemand gegeven ^^
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06. |