![]() |
meisje voor het eerst sex.
meisje dat voor het eerst sex heeft. Moet ik helemaal het initiatief nemen en haar gelijk gewoon van alles laten meemaken of gewoon hee lief zijn en heel langszaam iets proberen?
By the way; Ze is een beetje verlegen. |
Wat denk je zelf? Zoals jij het hier vertelt is het nogal 'logisch' dat je dat laastste doet....je zegt ook dat ze heel verlegen is..moet je opeens niet met van alles aan komen zetten maar moet je het 'opbouwen' zeg maar zodat jullie gewend aan elkaar raken
|
hahaha......gewoon bruut hard pakken :D
|
domme vraag.... alles rustig aan natuurlijk, laat het maar gebeuren maar ga geen rare standjes probere enso
|
ja gewoon rustig aan doen!
|
jaja oke. Op gevoel natuurlijk :) Ik bedoel het niet zo lomp alsdat ik het zeg hoor. Ik ben zelf ook eeen beetje verlegen, haha.
|
Citaat:
|
je kunt rustig beginnen en zodra je merkt dat ze er wel zin in heeft kun je wat sneller gaan.
|
lief zijn en langzaam iets proberen :)
|
Gewoon op je gevoel afgaan kijk naar haar reactie kijk naar hoe ze doet. De eerste keer moet je het gewoon rustie en lief en teder aan pakken. Zorg dat zij zich op haar gemak voelt zodat het verlegenheid een klein beetje wegtrekt.
|
De eerste keer moet je het rustig en lief doen anders knappen meisjes echt af (ik tenminste wel!)
|
ik denk dat je het gewoon voorzichtig moet proberen, als je ook maar enigzins het idee krijgt dat ze het niet wil moet je meteen stoppen en niet beledigd doen
|
rustig aan doen... en als het niet gelijk lukt, niet gelijk gaan zuchten enzoow... rustig blijven en hara op dr gemak stellen.. anders maak je dr alleen maar zenuwachtig en lukt t helemaal niet meer...
verder kun je wel vragen aan haar wat haar lekker/leuk lijkt... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34. |