![]() |
Allergische reactie na aanraking met bloed
Mijn vriendin bleek nog naweeen te hebben van haar menstruatie waardoor, tijdens de seks, mijn kleine-ik in aanraking kwam met haar bloed. En die reageerde er niet al te vrolijk op (:
Ik kreeg kleine rode puntjes die nu overigens alweer verdwenen zijn. Maak me ook geen zorgen dus, maar vraag me nu wel af waar dat ineens vandaan kwam. We hebben overigens beiden geen SOA. Dus dat lijkt uitgesloten. (: |
Allergische reactie op bloed? Nog nooit van gehoord :s
|
Citaat:
|
Ehm? Sorry, allergisch voor bloed?
|
Je resusfactor maakt niet uit als je bloed op je lichaam krijgt, pas als het bloed van je vriendin met jouw bloed in aanraking zou komen
|
Nou ja de kans op toeval lijkt me groter dan op een bloed allergie.
Maar mss dat ze een beetje droog was en dat je daarom rode plekjes hebt (een beetje geschuurd ofzo). Eigenlijk denk ik dat het niet teveel betekenis heeft hoor :) |
Citaat:
Overigens had ik me al verontschuldigd voor het gebruik van het woord allergie; nogmaals het is ongelukkig gekozen. Het zou wel fijn zijn als iedereen daar nu wel over heen leest. Er is overigens verder niks aan de hand. Binnen een paar uur waren de stipjes verdwenen. |
Citaat:
|
't Lijkt me dat het gewoon puur toeval was. Misschien schuurde het een beetje, ging dat even irriteren, en mja, toen schuurde het niet weer, en trokken de bultjes weer weg. Ik denk niet dat er iets aan de hand is waar je je zorgen over hoeft te maken :)
|
Het is een allergische reactie op de hormonen in het bloed (:
Even navraag gedaan. Bij deze is het raadsel opgelost. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19. |