![]() |
Bollywood
wie kijkt er naar Bollywood-films
|
De tante van de zus van de buurvrouw van een meisje dat bij de overbuurjongen van mijn neefje in de klas zit.
En daar de hond van. Voor de rest weet ik zo gauw even niemand die Bollywood filmS kijkt. Interessante vraag wel :o |
ikke. Ik krijg ze altijd mee van me vrienden alleen het uitspreken van titels en namen is niet voor mij weggelegt :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb er voorheen wel een aantal gekeken (als westerling). De kwaliteit loopt sterk uiteen; daarentegen de verhaallijnen niet. 'T is best aardig er af en toe eentje te hebben gezien - maar niet te vaak.
|
ik (y)
|
Ik heb er welgeteld 1 gezien.
|
Ik kijk ernaar, alleen heb ik geen idee waar ik ze zou kunnen huren of aanschaffen. Ik downlaod ze wel eens alleen is de kwaliteit soms knudde (beeld/geluid)!
2 topfilms: Hum dil de Chuke Sanam :o Kuch Kuch Hota Hai :o Alleen kan ik de namen van acteurs en films dus echt niet zomaar opratelen :D |
Citaat:
|
Citaat:
Waar haal je films vandaan if I may ask? |
Citaat:
Ik huur ze bij m'n oom want hij heeft een videotheek. En ik koop ze hier in Amsterdam, 3 voor een tientje. |
Citaat:
Ik ga binnenkort maar eens weer naar Amsterdam dan! Welke zaak? beetje bereikbaar int centrum wellicht? |
Neeik heb wel een keer een bollywood soap gekeken toen ik bij iemand thuis was (aan het werk). Super cool :D
|
Citaat:
in den haag zijn ook wel veel zaken waar dvd's worden verkocht. |
Citaat:
|
Ik heb heleboel films van Shahrukh Khan gezien. Ik vond main hoon na heel erg leuk en kuch kuch hota hai.
Je koopt die films zeker bij skylo of niet in amsterdamse poort??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
van shah rukh khan vond ik Kal ho na ho ook leuk. |
Citaat:
Het ging over een meisje in een paarse jurk die haar familie na jaaaaren weer terugzag. En haar zusje was heel gangster want die droeg een spijkerbroek :D Verdere verhaallijnen kon ik niet echt ontdekken haha maar het was erg cool om naar te kijken. Zoo overdreven sentimenteel gefilmd, en die cliffhangers duren wel een halve minuut :cool: (y) |
Al deze namen zeggen me echt he-le-maal niks :D . Komt er met die bollywood awards in amsterdam binnenkort ook een filmfestival zodat ik die films kan gaan kijken?
Ik blijf het vragen tot ik antwoord heb :D . |
Citaat:
ja!!!!!!!!!!!! http://www.pathe.nl/specials.asp?cat=IIF&bios_id=2 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond Dhoom een domme film :o Ik vind het zo stom dat die bollywood films hollywood proberen na te doen, vroeger waren de films veel en veel leuker!!
|
Citaat:
|
Het lijkt teveel op elkaar en daarom kijk ik het niet meer, de films worden na 2 of 3 keer veel te voorspelbaar, daar kan ik niet tegen, waardoor ik sarcastische en botte opmerkingen over de film ga maken, waar mijn omgeving weer niet tegen kan.
En dat allemaal in één zin. :cool: |
Citaat:
Maar de muziek vind ik wel altijd leuk van films, soms kijk ik alleen daarom. |
ikkkkee :D
als k het toevallig van iemand kan lenen :) kvind sommige echt mooi (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |