![]() |
Vanavond (27/02) : Alive.
Alive
(USA/1993) Amerikaans drama Een Zuid-Amerikaans rugbyteam is per vliegtuig op weg van Uruguay naar Chili en de piloot kan door slecht zicht niet voorkomen dat een bergtop wordt geraakt. De overlevenden komen tot de ontdekking dat zij geen medische kennis, voorraden, voedsel en water tot hun beschikking hebben en dat ook de kans dat zij gered worden nihil is. Een strijd tegen de elementen volgt, waarbij ze, wanneer er geen voedsel meer is, uit pure wanhoop moeten overgaan op kannibalisme. De beslissing om de lichamen van de overledenen te consumeren geeft hen nieuwe kracht en de hoop dat zij uiteindelijk gevonden worden. Met Ethan Hawke, Vincent Spano, Josh Hamilton, John Haymes Newton, David Kriegel e.a. Regie: Frank Marshall Veronica: 22.40. Lang geleden dat ik hem gezien heb, erg lang en kan me er weinig van herinneren dus vanavond kijken...hij was erg goed geloof ik..andere liefhebbers? |
heb em ook lang geleden gezien, misschien dat ik hem weer ga kijken
|
Een paar jaar geleden gezien, vond het een goeie film. Dat het een waargebeurd verhaal is maakt het natuurlijk ook al een stuk indrukwekkender.
|
Alleen al de moeite waard vanwege de vliegtuig crash in het begin (y)
|
Klinkt vies..
|
Heb m vorig jaar, of jaar daarvoor gezien.
Zeer indrukwekkende film, zou m zeker gaan kijken! |
Citaat:
|
Citaat:
lang geleden gezien, maar die crash was echt superscary! voor de rest ist ook goede film hoor, maar die crash die maakte indruk :D (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45. |