![]() |
Forumdromen.
Droom jij wel eens over forummers? Speelt het forum vaak een rol in jouw dromen? Welke forummer mag altijd wel jouw dromen komen verstoren? Droom je misschien tegenwoordig alleen nog maar in geel?
Ik droomde gister over Rikkus maar hij zag er heel anders uit. Verder heb ik wel eens over N00dles gedroomd. En over perfectme. En ik had een keer een megaforumdroom waarin onder andere Cytherea, Solero en Hasseltboy een rol speelden. Edit: hoe kan ik per piacere nou vergeten :o Ja ik had ook een keer een droom dat ik met perfectme in de trein zat naar per piacere. Want ze was jarig. In een kerk. |
en ik, jij had toch ook een keer over mij gedroomd? :bloos:
ik heb nog maar 1x over het forum gedroomd, het enige wat ik daarvan nog weet is dat het over het forum ging. |
Ik heb nog niet over forummers gedroomd die ik nog nooit heb gezien.
|
Wat je vertelt klinkt niet als een gezonde zaak.
|
Droom jij wel eens over forummers? NeeSpeelt het forum vaak een rol in jouw dromen?Nee Welke forummer mag altijd wel jouw dromen komen verstoren? dontknow Droom je misschien tegenwoordig alleen nog maar in geel? Gelukkig niet zeg.
|
Ja maar niet over dit forum
|
Over een ander forum heb ik wel eens gedroomd ja :p Tenminste, over de mensen van dat forum. Hier niet echt, maar mss komt het nog :o
|
oh en over hasseltboy wil ik natuurlijk altijd wel dromen :bloos:
|
Ik droom soms wel over mensen van het forum, maar niet echt heel belangrijk.. En 1x had ik echt een scholierendroom, dat was echt fout.
Ik zat te computeren en even later liep ik door zo'n ruimte met allemaal donkergele wanden. En toen zat ik dus in het forum:D |
Ik droom niet over forummers of het forum.
|
Citaat:
|
ik droom liever niet over het forum.
|
get a life :o
|
Ja en verder geen commentaar :o
|
Ik heb 1 keer gedroomt over het forum. Maar gewoon op de achtergrond.
Me vriendinnen waren hier me pc stond aan en daar zat het forum op :p |
Ik heb gedroomd over forummers, zelfs over dat ik aan het forummen was (meerdere keren). Tegenwoordig komt het eigenljik nooit meer voor maar vroeger wel. De forummers die ik irl ook mag mogen mij wel in mijn dromen komen verstoren, en de forummers waar ik verder iets mee heb op het forum mogen dat van mij ook best.
|
Wel eens over het forum algemeen, niet specifiek over bepaalde forummers (die ik niet IRL ken).
|
Ik droom meer over mensen die namen hebben die overeen komen met nicks op het forum.
Verder droom ik alleen over mensen die ik irl heb gezien. Zal me wel beter bij blijven dan gewoon foto's. (dromen gaan trouwens nergens over hoor, heb een keertje gedroomd dat ik met quiana een zinkend schip ging redden. Dat soort ongein..) |
Ja, ik geloof het wel, maar dat is al zo lang geleden dat ik het niet meer weet.
|
Erm nee, gelukkig niet.
Alhoewel, mijn dromen zijn over het algemeen nogal onaangenaam dus misschien is het maar beter als ik wel over het forum droom :s |
Nee.
|
Je durft vast niet te zeggen wat we in die droom hebben gedaan :o
Ik droom wel eens over het forum ja. |
Citaat:
Zo goed? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ok, bij deze dan. Ik stond tegenover een gele draak. En ik zag jou hulp nodig hebben. Ik snelde je ter hulp en redde je. Onderweg zag ik nog wat forummers en toen ik je gered had, werd ik wakker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik droom nooit over forummers of het forum. Gek eigenlijk...
|
Citaat:
|
Vroeger wel ja, logisch ook als je hier elke dag komt; gelukkig heb ik daar al een hele tijd geen last meer van. :o
|
Foto's van tra.
|
Ja, wel gedroomd over het forum. Maar de details weet ik niet meer :| .
|
Ik heb afgelopen nacht nog gedroomd dat ik met Briseïs in de bus zat en een jongen ons lastig begon te vallen. Toen íe echt vervelend werd en begon te slaan, mepten wij samen hem in elkaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik droom alleen over forummers die ik IRL ook ken.
Maar dat is vrij logisch... :p |
Eh.....nee?
|
Citaat:
Ook wel van een nietgele nietforum draak (y) |
Citaat:
|
ja, ik droom wel eens over forummers. Sommige zelfs die ik nog nooit gezien heb. :eek:
|
Citaat:
|
absofuckinglutely not
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11. |