![]() |
Liefde
Je bent heus niet het enige meisje
Dat als ze een taco koopt Hoopt dat de bediende zich erboven afgerukt heeft Zodat ze het verse vocht uit een harde lul kan proeven Maar je bent wel de enige Die dit prefereert boven zo’n ding echt in je mond nemen En flink zuigen Dat maakt van jou een bijzonder meisje En daarom hou ik van je |
Pervers, hoogstwaarschijnlijk tacoverkoper die erop geilt dat meisjes op hem geilen :p
Maar genoeg over jou, het 'gedicht' vind ik niet mooi, gewoon stukje proza met regels afgebroken. Niets speciaals, lijkt me :( |
Citaat:
|
Poezie is dichtkunst in hte algemeen, jij bedoeld denk ik de definitie van een gedicht:
ge·dicht (het ~, ~en) 1 zorgvuldig geconstrueerde tekst, waarin keuze en schikking van woorden, rijm, ritme enz. de expressieve en suggestieve waarde vergroten => poëem, poëma toch iets anders dan wat jij zei |
Het meisje die
verder is dit gewoon jammer. Als je pervers wilt zijn, doe het dan intelligent en scherp (en bovenal goed), maar niet zo slap als dit. |
Citaat:
Zie voor bewijs de Dikke van Dale. Citaat:
|
Citaat:
*schaamt zich heeeeeel diep* :bloos: het komt ook allemaal door jou... was zo verontwaardigd dat je zoiets kan posten en het zag er zo natuurlijk uit :( buuhuu |
Citaat:
als je de regels aan elkaar gooit, krijg je gewoon een tekst die heel duidelijk de inhoud weergeeft. Er zitten geen speciale taalspelingen/woordspelingen/... in. Daar heb ik het over. Oké, je thema is ietwat ongewoon, maar een leuk thema is niet alles. Tja, misschien wil je dit tellen als moderne poëzie, ik vind het in ieder geval niet mooi omdat het maar wat gewoontjes is. Je moet je echter niet aangevallen voelen: van bekende schrijvers kan ik sommige gedichten geven mij hetzelfde gevoel: "next!" :) Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, *trekt wenkbrauw op*. Wil je nog iets zeggen met dit gedicht? :o
*ligt intussen dubbel om Halogeen :D (Y)* |
Citaat:
Dat is natuurlijk waar. Het stelt taalkundig niet veel voor, daar besteed ik bij mijn gedichten wellicht te weinig aandacht aan. Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51. |