![]() |
Reclame seksie
Hey, weten jullie reclames op tv waar vrouwen seksie worden afgebeeld of waar vrouwen de 'held' zijn.
Of reclames waar mannen afgebeeld worden als sukkel? |
Feministische trekjes in je puberteit?
|
Je wil een poster maken waarop duidelijk word gemaakt dat vrouwen fantastisch zijn en mannen dus beduidend minder.
|
Citaat:
Die van Schwarzkopf (met dank aan Gonzo: hoe ik het moest schrijven dat Schwarzkopf) die ene galoperend op een bruin paard heel sexy :p |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kijk niet zoveel reclames, maar zal eens denken :) Ben eigenlijk ook wel benieuwd waar het voor is, een werkstuk ofzo? |
Citaat:
|
Je hebt toch best veel reclames over schoolmaakmiddeltjes waarin de mannen heel achterlijk zijn en zelf niet weten hoe ze moeten wassen?
Er zijn enorm veel reclames waarin vrouwen sexy zijn. En vrouwen redden domme mannen best vaak omdat vrouwen wel weten hoe ze iets moeten schoonmaken. Toch een soort held he. |
Citaat:
|
Ohja die jongen de nerd van ene schoonmaak middel. Hoe heet die?????
blabla glazend schoon... |
Ja het is voor een werkstuk voor school :)
|
Citaat:
|
Wat oudere reclame van Lion, vrouw op die bank.
Achtergrondmuziek 'Wild thing' |
die reklame van Soeper,
waar die man echt helemaal niet kan koken, en zijn vrouw op belt ''zal ik koken\'' en dan kan hij niet eens een pan vinden. maar maakt heerlijke soep omdat dze soep zo gemakkelijk is dat ZELFs een man het kan maken. |
bedankt (y)
meer is altijd welkom :) |
De herbal shampoo reclame ?
|
Citaat:
Die van 'Ik heb zo'n zin... in Herbal' is ook wel goed ja :) @dukko: De waarheid ontkennen heeft geen zin :cool: |
die nerd van muscle!
|
Ander subforum misschien? :)
|
sexy :)
Die reclame van Venus van Williams oid. |
De chocomelreclame bevat sexy vrouwen die heldhaftig doen. Of nouja heldhaftig, agressief is het eigenlijk. :p
|
Nope.
|
Weten jullie dan misschien ook nog wat clips waar van die vrouwen inzitten met bijna niets aan? Vooral met reten in beeld enzo?
|
kijk zo'n half uurtje naar the box/tmf/mtv.
N.E.R.D - lap dance |
wij in belgie hadden er een tijdje een van Shoe Discount die naar het schijnt zelfs verboden werd omdat die nogal man-onvriendelijk was.
Het ging als volgt; Vrouw met schoenen (en kleren :rolleyes:) loopt ergens rond. Komt in lift Man komt in lift Man knijpt billen Vrouw schopt hem in zn *** *Als ik het met goed herinner... Dat is voor mij eeuwen geleden... :P |
Er zijn er natuurlijk ontzettend veel, ik vind de meeste erg flauw en onorigineel. Welke ik wel leuk vind, is die reclame waarin die zakenman die met z'n vrouw loopt te bellen in de supermarkt, omdat hij blijkbaar normaal gesproken nooit boodschappen doet. :)
|
Die waar Wendy van Dijk chips jat.
Die waar zo'n meiske alle badspullen van een gozer jat, behalve zijn shampoo. |
Citaat:
Die reclame over printpapier, met een mevrouw die op een kopieermachine zit. |
Maar van welk product is het?
Want zo weet ik het nog niet :) |
Citaat:
|
Chocomel! Die kerel vlucht voor de wilde meiden..
|
Die reclame van die horloges, don't touch my brail ofzo. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35. |